Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som bruker 100 % Whey Protein fra Proteinfrabrikken? I så fall; hvor mange gram drikker dere til dagen? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Isolat skal man gjerne ta på hviledager og vanlig 80% på treningsdager, har jeg i alle fall hørt. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som bruker 100 % Whey Protein fra Proteinfrabrikken? I så fall; hvor mange gram drikker dere til dagen? Ta en shake mellom hvert måltid, ca 2 scooper med 3 dl melk. Jeg tar det 3 ganger om dagen, morra, lunch, og kvelds. Starta med armprogrammet idag, må si jeg fik kjørt meg skikkelig, selvom det bare var 2 øvelser per muskel, men skal være så tungt at du akkurat klarer 8. Gleder meg til å se etter 9 uker, tatt bilde nå, og så skal jeg ta igjen om 9 uker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tar ikke bilder jeg. Bevisst. Kall meg dum, men det tror jeg funker bedre. Ser selv om jeg vokser eller ikke. Synes for eksempel det Arnold sier med at du kommer til å bli slik du tenker at du skal bli, er tull. Jeg har ikke noe mål for jeg kjenner ikke mine egne gener. Da foretrekker jeg heller "det er bedre å ryke enn å ruste" - trener ikke til sommeren, militæret eller noe sånt. Trener til kroppen ikke klarer mer ... eller så lenge jeg gidder. Jordbær fra PF smakte ganske mye bedre enn sjokolade fra TN. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg blir sterkere, kjenner at jeg løfterer tyngre og tyngre, men sliter med volum, kanskje jeg har overtrent meg selv.. hmm.. armene mine er ikke no spesielt store, men trener med 24*8*3 i sittende bicepscurl.. frankspressen trener jeg med 35, klarer 40 uten problemer ser feilen. ingen progresjon og for mange rep volum få rep 5 x 2-3 med droppsett på slutten. Grunnprogrammet putt inn de vektene du løfter 10 av i grunnprogrammet i kalkulatoren, regn ut og se hva du burde ha trent i 6 uker mat har også veldig mye å si, uten 44kcal pg kg kommer du ingen vei. + protein Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ikke forvent for mye Og hva legger du i det? Tror faktisk det kan bli ganske bra jeg.. Bra folk støtter hverandre her da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ikke forvent for mye Og hva legger du i det? Tror faktisk det kan bli ganske bra jeg.. Bra folk støtter hverandre her da... Jeg tror også det kan bli bra. En venn este i alle fall ut etter 10 uker. Gjør du dette riktig så skal du nok se Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg blir sterkere, kjenner at jeg løfterer tyngre og tyngre, men sliter med volum, kanskje jeg har overtrent meg selv.. hmm.. armene mine er ikke no spesielt store, men trener med 24*8*3 i sittende bicepscurl.. frankspressen trener jeg med 35, klarer 40 uten problemer ser feilen. ingen progresjon og for mange rep volum få rep 5 x 2-3 med droppsett på slutten. Grunnprogrammet putt inn de vektene du løfter 10 av i grunnprogrammet i kalkulatoren, regn ut og se hva du burde ha trent i 6 uker mat har også veldig mye å si, uten 44kcal pg kg kommer du ingen vei. + protein Har hørt og lest at volum øker best ved 6-8 reps á 3 sett. Og på armer er det ikke så bra og trene dropsett, er veldig små muskler, er ikke mye trening som skal til før de blir overtrent, og hjelper det ikke hva du putter i deg, for da vokser dem ikke i det hele tatt! Kjører nå armer 1 gang i uka, følger programmet stramt, holder det langt unna bryst rygg og skulder trening. Så får vi se, skal øke tyngden på vektene med 0,5-2 kilo for hver uke. Får i meg mengder med mat, og proteiner. men har så høy forbrenning Endret 20. januar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ikke forvent for mye Og hva legger du i det? Tror faktisk det kan bli ganske bra jeg.. Bra folk støtter hverandre her da... Jeg tror også det kan bli bra. En venn este i alle fall ut etter 10 uker. Gjør du dette riktig så skal du nok se Takker tror det blir bra jeg å. Må bare passe på å få i meg nok mat. Grunnen til at jeg tar bilder er at da ser du lettere om du har vokst, du ser deg jo i speilet minst 2 ganger om dagen, er ikke lett å holde øye med det da. Men nå, har jeg bilde av armene da jeg starta å trene, tatt opp mål å. Og etter 9 uker tar jeg nye bilder og mål, så får vi se Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 3 ganger i uken på armer , er ikke mye men minimum Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Noen som vet om den curl stangen som selges på europris duger til 50-60kg eller noe? Her er bilde: Ka kreves det egentlig av en slik stang? Er vel kurant?! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 3 ganger i uken på armer , er ikke mye men minimum Spørs hva man er ute etter. Skal man få volum og vokse mest i størrelse tar man kun 1gang i uka. HuzZzla: Tror du kommer til å vokse endel, og enda mer om du kjører kreatin i tillegg. Litt vann må du regne med, men det er jo volum det og Liker og å ta bilde før man setter igang max, ser mye bedre fremgangen da enn å gå å titte seg i speilet hele tiden. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) ikke forvent for mye Og hva legger du i det? Tror faktisk det kan bli ganske bra jeg.. Bra folk støtter hverandre her da... Jeg tror også det kan bli bra. En venn este i alle fall ut etter 10 uker. Gjør du dette riktig så skal du nok se Este ut? Håpe du da mener sørre muskler og ikke fett.. Forbinder liksom "å ese ut" med en som blir tykk.. EDIT: SnowDog_: Dra til en Europris og se litt på den.. det er sikkert det enkleste.. ser for om det er en pinglestang.. Endret 21. januar 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) 3 ganger i uken på armer , er ikke mye men minimum Spørs hva man er ute etter. Skal man få volum og vokse mest i størrelse tar man kun 1gang i uka. Treningsfrekvens Det er en stor misforståelse at en muskel må trenes, og så ha flere dager hvile for å vokse. En muskel har den evnen at den kan overbelastes og reparere seg selv samtidig. Selv om du er litt støl etter forrige trening kan du trene samme muskel på nytt. Det som hindrer deg fra å trene med et uendelig antall sett og repetisjoner og tunge vekter hver dag, er nervesystemet. Vi har alle en treningstoleranse som kan være ganske så forskjellig fra person til person, eller fra dag til dag. Denne bestemmer hvor mye trening vi tåler, men vi kan trene både oftere og mer effektivt når vi vet hva som styrer treningstoleransen. Stress er den største faktoren. Har du en hverdag med mye hardt og fysisk arbeid, lite søvn om nettene, eller et mangelfullt kosthold vil du tåle mindre trening. Hva du gjør på treninga har også mye å si. De som presser seg til maks på hvert eneste sett, ofte med hjelp av en treningskompis, vil ha behov for ei uke mellom hver gang de trener en øvelse eller muskelgruppe. Trening til utmattelse skal kun skje sporadisk som en bieffekt av å følge et effektivt program, og skal ikke være målet med treninga. Det er altså på grunn av nervesystemet vi trenger nok hvile, søvn, mat og å ta det litt mer med ro på treningene. Følger du Release YOUR Potential er det rett og slett ikke nødvendig å presse seg til maks hele tiden. Bare ved å følge programmet vil du få resultater du ikke trodde var mulig! En annen grunn til å trene hver muskel oftere, er at de oppbyggende prosessene etter ei effektiv treningsøkt er kortvarige. Etter 24-48 timer (1-2 dager) vil muskelen ikke vokse mer, og er faktisk klar for å trenes igjen. Fordi vi ikke ønsker å trene flere ganger om dagen, hver dag, er RYP sattopp som et program med de mest effektive øvelsene for hele kroppen, og trener gjennom det 3 ganger på en uke. Tom kalkulator enkelt sattopp EDIT: Trykkleif Endret 21. januar 2005 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Etter 24-48 timer (1-2 dager) vil muskelen ikke vokse mer, og er faktisk klar for å trenes igjen. Korsryggen krever 100 timer restutisjonstid, optimalt, men det holder med 48. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 3 ganger i uken på armer , er ikke mye men minimum Spørs hva man er ute etter. Skal man få volum og vokse mest i størrelse tar man kun 1gang i uka. Treningsfrekvens Det er en stor misforståelse at en muskel må trenes, og så ha flere dager hvile for å vokse. En muskel har den evnen at den kan overbelastes og reparere seg selv samtidig. Selv om du er litt støl etter forrige trening kan du trene samme muskel på nytt. Det som hindrer deg fra å trene med et uendelig antall sett og repetisjoner og tunge vekter hver dag, er nervesystemet. Vi har alle en treningstoleranse som kan være ganske så forskjellig fra person til person, eller fra dag til dag. Denne bestemmer hvor mye trening vi tåler, men vi kan trene både oftere og mer effektivt når vi vet hva som styrer treningstoleransen. Stress er den største faktoren. Har du en hverdag med mye hardt og fysisk arbeid, lite søvn om nettene, eller et mangelfullt kosthold vil du tåle mindre trening. Hva du gjør på treninga har også mye å si. De som presser seg til maks på hvert eneste sett, ofte med hjelp av en treningskompis, vil ha behov for ei uke mellom hver gang de trener en øvelse eller muskelgruppe. Trening til utmattelse skal kun skje sporadisk som en bieffekt av å følge et effektivt program, og skal ikke være målet med treninga. Det er altså på grunn av nervesystemet vi trenger nok hvile, søvn, mat og å ta det litt mer med ro på treningene. Følger du Release YOUR Potential er det rett og slett ikke nødvendig å presse seg til maks hele tiden. Bare ved å følge programmet vil du få resultater du ikke trodde var mulig! En annen grunn til å trene hver muskel oftere, er at de oppbyggende prosessene etter ei effektiv treningsøkt er kortvarige. Etter 24-48 timer (1-2 dager) vil muskelen ikke vokse mer, og er faktisk klar for å trenes igjen. Fordi vi ikke ønsker å trene flere ganger om dagen, hver dag, er RYP sattopp som et program med de mest effektive øvelsene for hele kroppen, og trener gjennom det 3 ganger på en uke. Tom kalkulator enkelt sattopp EDIT: Trykkleif Du sier at man minimum bør trene armer 3 ganger i uka for at de skal vokse, greit, du trener på din måte, jeg trener på min, så ser vi hvem som har vokst mest i antall cm etter 9 uker! med på det? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 3 ganger i uken på armer , er ikke mye men minimum Spørs hva man er ute etter. Skal man få volum og vokse mest i størrelse tar man kun 1gang i uka. Treningsfrekvens Det er en stor misforståelse at en muskel må trenes, og så ha flere dager hvile for å vokse. En muskel har den evnen at den kan overbelastes og reparere seg selv samtidig. Selv om du er litt støl etter forrige trening kan du trene samme muskel på nytt. Det som hindrer deg fra å trene med et uendelig antall sett og repetisjoner og tunge vekter hver dag, er nervesystemet. Vi har alle en treningstoleranse som kan være ganske så forskjellig fra person til person, eller fra dag til dag. Denne bestemmer hvor mye trening vi tåler, men vi kan trene både oftere og mer effektivt når vi vet hva som styrer treningstoleransen. Stress er den største faktoren. Har du en hverdag med mye hardt og fysisk arbeid, lite søvn om nettene, eller et mangelfullt kosthold vil du tåle mindre trening. Hva du gjør på treninga har også mye å si. De som presser seg til maks på hvert eneste sett, ofte med hjelp av en treningskompis, vil ha behov for ei uke mellom hver gang de trener en øvelse eller muskelgruppe. Trening til utmattelse skal kun skje sporadisk som en bieffekt av å følge et effektivt program, og skal ikke være målet med treninga. Det er altså på grunn av nervesystemet vi trenger nok hvile, søvn, mat og å ta det litt mer med ro på treningene. Følger du Release YOUR Potential er det rett og slett ikke nødvendig å presse seg til maks hele tiden. Bare ved å følge programmet vil du få resultater du ikke trodde var mulig! En annen grunn til å trene hver muskel oftere, er at de oppbyggende prosessene etter ei effektiv treningsøkt er kortvarige. Etter 24-48 timer (1-2 dager) vil muskelen ikke vokse mer, og er faktisk klar for å trenes igjen. Fordi vi ikke ønsker å trene flere ganger om dagen, hver dag, er RYP sattopp som et program med de mest effektive øvelsene for hele kroppen, og trener gjennom det 3 ganger på en uke. Tom kalkulator enkelt sattopp EDIT: Trykkleif Men tenk osgså da, når du trener rygg, bryst, skuldre osv, da bruker du triceps og biceps nesten hele tiden, så de vil igrunn ikke få noe hviletid, derfor er det bra og kun kjøre armer, ikke mange sett da dette er en liten muskelgruppe, langt unna bryst,rygg og skuldre dagene, ov hvis du har fri lørdag\søndag, så har armene de 2 dagene som hviledager. Må jo kombinere det med riktig inntak av mat osv, men jeg mener at armene vokser mer da en hvis du tar dem minimum 3 ganger i uka, er også logisk, les litt på TF.no står masse der som er jævlig bra og som faktsik funker! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) HuzZzla: Tror du kommer til å vokse endel, og enda mer om du kjører kreatin i tillegg. Litt vann må du regne med, men det er jo volum det og Liker og å ta bilde før man setter igang max, ser mye bedre fremgangen da enn å gå å titte seg i speilet hele tiden. Tar kreatin ja, skal begynne på V12 turbo kreatin nå snart, skal være den beste kreatinen du får nå til dags dato. Leste en artikkel på TF.no. en som økte 6,84% på 1RM etter 4 uker. det er bra Maks løft før start: (1rm) Markløft: 180kg Benkpress: 145kg Knebøy :170kg Skulder press bak nakke: 95kg Triceps small benk press: 140kg Biceps curl rett stang: 106,5kg Maks løft etter 4 uker med V12: (1rm) Markløft: 195kg Benkpress: 152,5kg Knebøy: 182,5kg Skulder press bak nakke: 100kg Triceps small benk press: 144kg Biceps curl rett stang: 118,75kg Prosentvis fremgang: Markløft: 8,3% Benkpress: 5,17% Knebøy: 7,35% Skulder press bak nakke: 5,26% Triceps small benk press: 3,57% Biceps curl rett stang: 11,5% Vekt før start: 105 kg Vekt etter 4 uker: 108,7 kg Total økning av alle øvelser er 6,84% Endret 21. januar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Og hva legger du i det? Tror faktisk det kan bli ganske bra jeg.. Bra folk støtter hverandre her da... Mente med det at mange sliter med å bygge armene "veldig" på så kort tid. Det tar lang tid å få armene til å ese ut! Og på ti uker skjer det ikke veldig stort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå