1245112654122755325882462 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Eller du kan gjøre som drugdealers. Du legger først skiva på vekta, får ett tall Så smørrer du på den og får et tall Så med forbehold om et visst avvik så regner du bare at dette er en skive. Herrejesus i himmelen ' Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva syntes dere om Andreas Thorkildsen sin teknikk på 200kg benkpress? Rævva teknikk, men imponerende løft likevel. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Den siste uken har jeg hatt en ENORM fremgang på styrken min, det er så merkelig. Slet med å få 10 repitisjoner i skråbenk med 32kg hantler, og nå klarer jeg 9 repitisjoner på 38kg hantler. men kan jo ikke klage. syntes det bare var rart, gjelder også andre øvelser, rygg etc etc Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 http://www.vg.no/sport/friidrett/artikkel.php?artid=10136079 Like før han knekker ribbeina og alt annet der ala NB: Sterkt innhold Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Kva i all verda er det som skjer der? Det ser ut som han bare bestemmer seg for å slippe, drar hendene frem og lar den falle. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ser ut som noe som fort kan skje med suicide grip. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hva er det? Ikke tommel rundt stang? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hva er det? Ikke tommel rundt stang? Stemmer Lenke til kommentar
Virke Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Av en rekke årsaker og en framtidig event så er jeg nødt til å bygge opp kondisjon og hurtighet, samt at jeg skal bygge større muskulatur. Er det bare å spise masse og næringsrikt samtidig som at jeg legger inn noen løpeøkter i uka? Redd for å drepe det som populært blir kalt gainz. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Av en rekke årsaker og en framtidig event så er jeg nødt til å bygge opp kondisjon og hurtighet, samt at jeg skal bygge større muskulatur. Er det bare å spise masse og næringsrikt samtidig som at jeg legger inn noen løpeøkter i uka? Redd for å drepe det som populært blir kalt gainz. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvordan fører dere treningslogg? Penn og papir eller Excel og hele pakka? Tror jeg ville foretrukket penn og papir da det er mer "hands on" samtidig som jeg kan notere under økta. Fører opp i ei svart liten notisblokk fra biltema, med penn jeg har fått gratis fra et vikarbyrå. Der fører jeg opp mellom hvert eneste sett. Hvor mange reps på antall kg, og hvordan det settet var. Mellom hvert sett. Eks "12 x 60 kg Ok 12 x 60 kg Tungt 12 x 60 kg Tuuung Samme neste" Bare jeg som vet hvor tungt "tuuungt" er, men det gjør at jeg har full kontroll. Og så kan jeg notere ved slutten om jeg skal må ta samme neste eller prøve mer neste gang. Dette + vanndrikking gjør at pausen mellom settene flyver avgårde, og tiden går kjappere. Har enda tilgode å loggføre disse øktene på nett. Notatboken funker fint for meg. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Like før han knekker ribbeina og alt annet der ala NB: Sterkt innhold Det var ekstremt dårlig og slappe spottere. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Av en rekke årsaker og en framtidig event så er jeg nødt til å bygge opp kondisjon og hurtighet, samt at jeg skal bygge større muskulatur. Er det bare å spise masse og næringsrikt samtidig som at jeg legger inn noen løpeøkter i uka? Redd for å drepe det som populært blir kalt gainz. Hva med og supersette enkelte øvelser? det er effektivt, og kan fungere greit til og forbedre kondisjon din. Er du red for og miste gainz, må du bare øke kcal inntaket i takt med de økte forbrente kaloriene. Endret 12. oktober 2013 av joakimz Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ser ut som noe som fort kan skje med suicide grip. Han bruker ikke suicide grip. Det ser mer ut som om håndleddene hans svikter. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Dere har kanskje vært inne på det tidligere. Si at jeg trener i et halvt år, tre ganger i uka. Alternativ 1: Bare benkpress Alternativ 2: Benkpress og knebøy Hvilke av de to alternativene vil ende opp med å løfte mest i benkpress (eventuelt likt)? (Scenario satt veldig på spissen.) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Du løfter i hvert fall ikke mindre i benk med alternativ B, det er sikkert. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Du løfter i hvert fall ikke mindre i benk med alternativ B, det er sikkert. Det kan vel faktisk tilføye at ved å løfte knebøy så løfter en også mer i benkpress Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Rævva teknikk, men imponerende løft likevel. http://www.youtube.com/watch?v=95jeYPK1frg Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det kan vel faktisk tilføye at ved å løfte knebøy så løfter en også mer i benkpress Tja, jeg har mine tvil. Under perfekte omstendigheter muligens, men det skjer ytterst sjelden uansett. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Mange som nevner hormonene og testosteronet som blir frigitt ved trening av knebøy, og at det hjelper deg i benkpress. Men er det noen faktiske tall på dette? Er det gjort noe forskning på det området? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå