Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en rekke årsaker og en framtidig event så er jeg nødt til å bygge opp kondisjon og hurtighet, samt at jeg skal bygge større muskulatur. Er det bare å spise masse og næringsrikt samtidig som at jeg legger inn noen løpeøkter i uka? Redd for å drepe det som populært blir kalt gainz.

Lenke til kommentar

Av en rekke årsaker og en framtidig event så er jeg nødt til å bygge opp kondisjon og hurtighet, samt at jeg skal bygge større muskulatur. Er det bare å spise masse og næringsrikt samtidig som at jeg legger inn noen løpeøkter i uka? Redd for å drepe det som populært blir kalt gainz.

Lenke til kommentar

Hvordan fører dere treningslogg? Penn og papir eller Excel og hele pakka? Tror jeg ville foretrukket penn og papir da det er mer "hands on" samtidig som jeg kan notere under økta.

Fører opp i ei svart liten notisblokk fra biltema, med penn jeg har fått gratis fra et vikarbyrå. Der fører jeg opp mellom hvert eneste sett. Hvor mange reps på antall kg, og hvordan det settet var. Mellom hvert sett.

 

Eks

 

"12 x 60 kg Ok

12 x 60 kg Tungt

12 x 60 kg Tuuung

Samme neste"

 

Bare jeg som vet hvor tungt "tuuungt" er, men det gjør at jeg har full kontroll. Og så kan jeg notere ved slutten om jeg skal må ta samme neste eller prøve mer neste gang.

 

Dette + vanndrikking gjør at pausen mellom settene flyver avgårde, og tiden går kjappere.

Har enda tilgode å loggføre disse øktene på nett. Notatboken funker fint for meg.

Lenke til kommentar

Av en rekke årsaker og en framtidig event så er jeg nødt til å bygge opp kondisjon og hurtighet, samt at jeg skal bygge større muskulatur. Er det bare å spise masse og næringsrikt samtidig som at jeg legger inn noen løpeøkter i uka? Redd for å drepe det som populært blir kalt gainz.

 

Hva med og supersette enkelte øvelser? det er effektivt, og kan fungere greit til og forbedre kondisjon din. Er du red for og miste gainz, må du bare øke kcal inntaket i takt med de økte forbrente kaloriene.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...