Akse Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Løfter du baseøvelsene kan en likegodt spise en pose med doodles Ingenting galt med doodles foresten.. mmm doodles Mjaa, vil ha meg litt ekstra bicep action. Får ikke kjørt den helt ut med kun baseøvelser. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Mjaa, vil ha meg litt ekstra bicep action. Får ikke kjørt den helt ut med kun baseøvelser. Jeg får kjørt den helt ut med chins om jeg trekker mer med armene enn ryggen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg får kjørt den helt ut med chins om jeg trekker mer med armene enn ryggen. Nei, ikke helt ut. Du får slitt dem ut bra ja, men det krever isolasjon for å skvise ut alt, med mindre du med vilje bruker biceps mer da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 med mindre du med vilje bruker biceps mer da. Ja, det gjør jeg. Kan godt være jeg har bittelitt igjen, men det har ikke jeg personlig alltid like stort behov for å få ut. Men av og til trenger jeg drop-set jeg også. Deilig en gang i blant. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Så hvis man gjør baseøvelser er det ikke noe poeng i å trene? Ok... 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvordan gjør du baseøvelser uten å trene? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Tror du misforstår setningen, jeg tolket hans innlegg som at man likesågodt kan droppe å trene om man gjør baseøvelser. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg tror også jeg misforstår. Trener du ikke hvis du gjør baseøvelser? Jeg blir i hvert fall voldsomt sliten og sterk av baseøvelser. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Så hvis man gjør baseøvelser er det ikke noe poeng i å trene? Ok... Det ser ut som det opprinnelig ble sagt at curl er en baseøvelse, og at curl ikke er vits i å trene. Og så sa noen at det derfor ikke er verdt å trene baseøvelser. Men så er jo ikke curl en baseøvelse =/>Ikke vits i å trene baseøvelse. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Tror du misforstår setningen, jeg tolket hans innlegg som at man likesågodt kan droppe å trene om man gjør baseøvelser. Det tror jeg er en helt feil tolkning. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det tror jeg er en helt feil tolkning. Det tror jeg er helt riktig tolkning basert på det som ser ut til å være hans definisjon på baseøvelser. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det tror jeg er en helt feil tolkning. Håper da det. Forøvrig tror jeg en del uttalelser hadde gjort seg med en eller annen form for underbygging. Virker som om treningsverdenen ikke baserer seg så mye på empiri, det er jo litt skuffende. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Du blir større i biceps av å trene knebøy en å bare trene biceps. Siier vel sitt. for de som ikke tar den , hormoner pga base. Endret 8. oktober 2013 av War Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Så lenge du aktiverer biceps etter å ha trent knebøy selvfølgelig. Muskelfibrene ødelegger ikke seg selv. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Den økte utskillelsen er i tillegg for liten til å gjøre noen vesentlig forskjell. For øvrig; Å isolere biceps er en vanskelig oppgave, til og med latsa blir rekrutert ved curlen. Endret 8. oktober 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du blir større i biceps av å trene knebøy en å bare trene biceps. Siier vel sitt. for de som ikke tar den , hormoner pga base. Ja riktig... Det der er en myte så vill at du må lengre ut på vidda med den enn jeg bor... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har du link til dette? Fant det ikke på Google selv, men er interessert i å lese mer om det. Det bekrefter mine tidligere påstander.......... Det var på TV2 (tror jeg) for en stund sia. Tror ikke det ligger på nett noen plasser, men man vet jo aldri... Lenke til kommentar
War Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 http://myrevolution.no/s/isolasjonsovelser-og-baseloft-for-a-bygge-muskler/ 0,5% etter 10 uker. Min erfaring er at biceps vokser kun de periodene jeg ikke trener dem Lenke til kommentar
War Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja riktig... Det der er en myte så vill at du må lengre ut på vidda med den enn jeg bor... Er nå ikke helt myte, frigjøringen av anabole hormoner som testosteron og veksthormon er så stor at baseøvelser kan erstatte medisinene til postmenopausale kvinner. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=The%20effects%20of%20hormone%20replacement%20therapy%20and%20resistance%20training%20on%20spine%20bone%20mineral%20density%20in%20early%20postmenopausal%20women Du får større biceps av å trene knebøy først også om man skal trene de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå