wingeer Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er det en grunn til at styrkeløft ikke er en OL-gren? For meg virker det som en mer passende og helhetlig øvelse enn vektløfting. Hvorfor det? Det er vel som alt annet; Tradisjon. Vektløfting er vel en eldre gren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det handler vel om at man allerede føler at det er nok rene styrkeøvelser i OL. Seertallene for vektløfting er nok for svake til å forsvare en inntreden for styrkeløft. Vektløfting har lange tradisjoner og er dermed ikke utskiftbar. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noen flere som deltok på "Oslos bratteste" her? Skikkelig kult løp, brutalt å ligge på 90% ++ over så "lang" tid, ihvertfall hvis man ikke er toppidrettsutøver. Klokket inn på 23:45 her, relativt fornøyd med det. Skal en del watt til for å dra mine nesten 90 kilo opp 450 høydemeter fordelt på 2.7 kilometer Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 For meg ser det ut til at styrkeløft gir en mer helhetlig framstilling av styrke, i allfall mer enn vektløfting. Men som LarsP sier, det handler vel litt om seertall. Selv jeg syns det er litt morsomt å se på, spesielt hviterussiske shemales på 1.40. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det handler ikke alltid om hvem som er raskest eller sterkest, da hadde vi vel kanskje bare hatt styrkeløft, langdistanseløping og spurting i OL. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er ikke helt enig, men jeg er nok ikke helt nøytral heller. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noen flere som deltok på "Oslos bratteste" her? Skikkelig kult løp, brutalt å ligge på 90% ++ over så "lang" tid, ihvertfall hvis man ikke er toppidrettsutøver. Klokket inn på 23:45 her, relativt fornøyd med det. Skal en del watt til for å dra mine nesten 90 kilo opp 450 høydemeter fordelt på 2.7 kilometer Det er drøyt bra jobba av deg! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Håhå, kjøpte en pakke smultringer i dag og heiv innpå. Lite visste jeg at pakken på 350g inneholdt 1650 kcal. Sykt hvor mye fett og karbs de får proppet i dem. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Samme med en pakke bixit. Den inneholder 1440 kcal. Den sammen med en liter helmelk er perfekt rett etter trening 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja jeg regner alt som 400kcal pr 100 ( ren karb) Så øker jeg kcal i hodet om det er fett i produktet når jeg fastslår mentalt. Da blir sjoko typisk 500 osv. Det meste av smågost 400 osv. mm smulteringer, kjøpte 50 her om dagen fra sånn bod utenfor kjøpesenter. Skulle Gunnar på kaliber gym ha visst. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Glad jeg kan proppe i meg smultringer, snickers og sjokolademelk uten å bry meg. Trening og kosthold blir så mye enklere å forholde seg til når man lar være å henge seg opp i detaljer. Spis mye, tren tungt. Det gjør alt så mye lettere. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 At noen i det hele tatt tar biecepscurl. Gå og spis en pose med doodles.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Håhå, kjøpte en pakke smultringer i dag og heiv innpå. Lite visste jeg at pakken på 350g inneholdt 1650 kcal. Sykt hvor mye fett og karbs de får proppet i dem. fett! (hehe). da skal jeg hooke meg smultringer og bixit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 En til sammenligning: Dæhlie og Lars Monsen var en uke på fjellet. Monsen gikk fra ham hele tida, og i forsøket på å holde følge knakk Dæhlie foten siden han tok sånn i. Idrettsutøvere er skjøre saker... Har du link til dette? Fant det ikke på Google selv, men er interessert i å lese mer om det. Det bekrefter mine tidligere påstander.......... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) At noen i det hele tatt tar biecepscurl. Gå og spis en pose med doodles.. Ingen problemer med bicepscurls i seg selv... Endret 8. oktober 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ingen problemer med bicepscurls i seg selv... Det er ikke noe problem med øvelsen, men den er i mine øyner, veldig meningsløs. Jeg ser mange av di curlheroesa som blir ganske store får problemer med markløft fordi at armene bøyer naturlig, sånn, Johnny Bravo Style Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er ikke noe problem med øvelsen, men den er i mine øyner, veldig meningsløs. Jeg ser mange av di curlheroesa som blir ganske store får problemer med markløft fordi at armene bøyer naturlig, sånn, Johnny Bravo Style De som oftest bruker det, har ikke bruk for det. Det kan jeg være enig i. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 De som oftest bruker det, har ikke bruk for det. Det kan jeg være enig i. Løfter du baseøvelsene kan en likegodt spise en pose med doodles Ingenting galt med doodles foresten.. mmm doodles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå