Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere som deltok på "Oslos bratteste" her? Skikkelig kult løp, brutalt å ligge på 90% ++ over så "lang" tid, ihvertfall hvis man ikke er toppidrettsutøver. Klokket inn på 23:45 her, relativt fornøyd med det. Skal en del watt til for å dra mine nesten 90 kilo opp 450 høydemeter fordelt på 2.7 kilometer :)

Lenke til kommentar

Noen flere som deltok på "Oslos bratteste" her? Skikkelig kult løp, brutalt å ligge på 90% ++ over så "lang" tid, ihvertfall hvis man ikke er toppidrettsutøver. Klokket inn på 23:45 her, relativt fornøyd med det. Skal en del watt til for å dra mine nesten 90 kilo opp 450 høydemeter fordelt på 2.7 kilometer :)

Det er drøyt bra jobba av deg!
Lenke til kommentar

Ja jeg regner alt som 400kcal pr 100 ( ren karb)

Så øker jeg kcal i hodet om det er fett i produktet når jeg fastslår mentalt.

Da blir sjoko typisk 500 osv.

 

Det meste av smågost 400 osv.

 

mm smulteringer, kjøpte 50 her om dagen fra sånn bod utenfor kjøpesenter.

Skulle Gunnar på kaliber gym ha visst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

En til sammenligning: Dæhlie og Lars Monsen var en uke på fjellet. Monsen gikk fra ham hele tida, og i forsøket på å holde følge knakk Dæhlie foten siden han tok sånn i.

 

 

Idrettsutøvere er skjøre saker...

Har du link til dette? Fant det ikke på Google selv, men er interessert i å lese mer om det. Det bekrefter mine tidligere påstander.......... :)

Lenke til kommentar

 

Det er ikke noe problem med øvelsen, men den er i mine øyner, veldig meningsløs.

 

Jeg ser mange av di curlheroesa som blir ganske store får problemer med markløft fordi at armene bøyer naturlig, sånn, Johnny Bravo Style

De som oftest bruker det, har ikke bruk for det. Det kan jeg være enig i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...