Heilage Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Merker at jeg gleder meg til å trene igjen i morra. Håper denne motivasjonen holder seg, isåfall vil jeg tro jeg kan se resultater innen året er omme. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Andre som får en følelse av eufori etter treningsøkter? Etter en treningsøkt merker jeg at jeg driter i problemer jeg har liggende og jeg føler meg på topp. Må vel være en slags hormonmix som stures opp i kroppen? 6 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kun hvis litt snacks har blitt inntatt på forhånd 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Andre som får en følelse av eufori etter treningsøkter? Etter en treningsøkt merker jeg at jeg driter i problemer jeg har liggende og jeg føler meg på topp. Må vel være en slags hormonmix som stures opp i kroppen? Dopamin og serotonin, bro! 2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg føler det egentlig bare sånn under treningsøktene. Når jeg er ferdig er det tilbake til alle problemene livet har å by på. Med det sagt, så føles det digg nå etter å ha nettopp satt ny maks i rykk og knebøy. 70 kg i rykk er 10 kg mer enn forrige maks, og 170 kg i knebøy er 10 kg mer enn forrige maks det og. Det føles veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Andre som får en følelse av eufori etter treningsøkter? Etter en treningsøkt merker jeg at jeg driter i problemer jeg har liggende og jeg føler meg på topp. Må vel være en slags hormonmix som stures opp i kroppen? Samme her. Nesten som å ha røyket cowboysaker Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 5. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2013 Storytime: Idag så var jeg forholdsvis tidlig ute på gymmen, morgengretten er jeg så det holder til både idag og i morgen. Men idag så var der en av di klassiske pro-gym broiler prototypene som trener på samme senter som meg, skikkelig ufin jævla stor type i fra en bygd utenfor byen her. Fyren har irritert meg lenge fordi han oppfører seg ganske ekkelt mot mange andre som trener der, Han er av typen som ikke spørr om folk snart er ferdig, uansett hvor lenge du har brukt noe utstyr så kommer han med noe ala 'dette blir siste settet ditt, for nå skal jeg ha den' Han har aldri pratet til meg tidligere men såg sitt snitt for første gang idag, når jeg kom på senteret og gikk rett bort til racket der jeg tar bøy. Han røyste seg da fra sitt siste sett på benken og kom bort. 'JEG REGNER ME DU E FERDI STRAKS' Eg såg på han og svarte nei, eg har tenkt å ta press og roing her også. Då fikk eg beskjed om å reise til helvete og pule mor mi, noke eg trur han akkurat no syns han kunne ha spart seg. I vertfall så blei ditta ganske ufint, eg svarte at han kunne vise litt høffelighet ovenfor folk han ikkje kjente og at det å gå rundt og prate til folk på den måten der kom til å gjøre han ganske vondt en dag. Han blåste seg opp så han såg ut som en av dei fiskane som drive og ekslpodera og spurte ka i helvete eg hadde tenkt å gjøre. Eg svarte i en ganske rolig tone at først, så skulle eg ta ferdig settene mine i bøy, så skulle eg ta ferdig oh-pressen også hadde eg plana om noke roing, så då har eg tenkt å gjere det og. Då fikk eg igjen beskjed om å pule mor mi, og eg ga grei beskjed om at eg klarte meg med mor hass. Då snudde heile vektrommet seg og gubben sa at ditta skulle bli mine siste ord. Lite visste han at eg har vært ufin med folk engang eller to før. For å sei det sånn, han knakk adgangskortet sitt da han ganske flau gikk der i fra. Jævla pikk. 18 Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-91 Noen som anbefaler denne? Har gått tom for proteinpulveret jeg hadde, og tar gjerne imot andre proteinpulver-anbefalninger som er billig og bra! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Storytime: Idag så var jeg forholdsvis tidlig ute på gymmen, morgengretten er jeg så det holder til både idag og i morgen. Men idag så var Det høres nesten for utrolig ut til å være sant, men faen så morsomt. De aller fleste har det bare i kjeften ja. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det høres nesten for utrolig ut til å være sant, men faen så morsomt. De aller fleste har det bare i kjeften ja. Eg la vell kanskjel itt opp til det ubevisst også, siden eg faktisk hater måten han behandler andre på Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Karmic justice kaller vi det der. What an ass. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Har ingen sånne der jeg trener. Bare folk som virket som de er på lykkepiller elns Og to kamelhumpere som KUN trener biceps. KUN BICEPS! De har en kul på fremsiden av armene og ingen andre muskler er rørt De veksler på å draaaaaaa opp 40kg til haka et par ganger og så klemmer de på underarmen rett under albuen på innsida og har åoenbart vondt der. Vi holder på å knele hver gang vi ser de. Ikke kan vi si noe heller for hvem faen kan vel urdu eller wtf de snakker Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Har ingen sånne der jeg trener. Bare folk som virket som de er på lykkepiller elns Og to kamelhumpere som KUN trener biceps. KUN BICEPS! De har en kul på fremsiden av armene og ingen andre muskler er rørt De veksler på å draaaaaaa opp 40kg til haka et par ganger og så klemmer de på underarmen rett under albuen på innsida og har åoenbart vondt der. Vi holder på å knele hver gang vi ser de. Ikke kan vi si noe heller for hvem faen kan vel urdu eller wtf de snakker Du bruker mye av tiden din på å le av andre på senteret, virker det som. 3 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen her som kunne hjulpet meg litt? Det gjelder økning av vekter i benkpress. Klar over at spørsmålet høres veldig "standard" ut, men jeg forstår virkelig ikke hva jeg gjør galt. Jeg øker vektene i alle andre øvelser, og føler jeg har relativt greie løft i skulderpress, mark- og knebøy. Men øker rett og slett ikke i benk. Klar over at dette er en tråd ment for mer generell snakk rundt trening, så bare gi en liten heads up om du kanskje kan gi meg noen tips, så kontakter jeg deg på PM! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Du bruker mye av tiden din på å le av andre på senteret, virker det som.Neida, men sånne ting legger seg på hornhinna for å si det sånn. Jeg legger merke til ytterpunkter, det som er normativt vanlig er kjedelig... Det vil si at en swole, sterk, rar, eller snodig fyr/dame legger jeg mer merke til enn andre. Jeg har hørt av kompisen til søstra til tanta til en som har peiling at dette er ganske vanlig Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kjører RYP 3 ganger i uken, men har noen itps til hva som kan kjøres i tillegg til cardio på "hviledagene"? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kjører RYP 3 ganger i uken, men har noen itps til hva som kan kjøres i tillegg til cardio på "hviledagene"?Leve. Spis, jobb, ha sex, le, se på tv. Livet er mer enn trening, får da være måte på. 3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-91 Noen som anbefaler denne? Har gått tom for proteinpulveret jeg hadde, og tar gjerne imot andre proteinpulver-anbefalninger som er billig og bra! Synes det smaker drit imo. kjøpte 4kg og har det enda står der som nød protein hvis jeg går tom for the good shit. Prompet som en gud av det i forhold til andre typer pluss at det blander dårlig. og smaken ugh... 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Jævla pikk. Haha, nå fikk du meg til å le! Beste måten å svare på, haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå