Skosåle Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Ha i fryst blåbær, grovhakkede mandler og rosiner i havregrynen! Da får du sødme fra blåbær, tyggemotstand fra mandler samt litt myk og deilig tyggemotstand fra rosiner.Spise selv en diger skål med sikkert 250-350g havregryn og div snæx i dag tidlig, nam nam! Endret 28. september 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Fuck me, styrke etter en time basketball var en dårlig idé Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Bland havregryn, og eventuelt nøtter og frø med nøttesmør, stek i ovnen til det er gyllent og sprøtt. Spis. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvor får man kjøpt nøttesmør, boffeeen? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Et annet spørsmål, sliter med kostholdet pga stress i år, føler jeg spiser alt for lite Fks i dag Frokost: Halvt grovt horn, ost og skinke Lunsj: 400g salat ost skinke, pasta osv Etter trening: 3 bananer , en sånn yt greie fra tine (300kcal) Middag: Hjemmelagd pizza Jeg ønsker å spise 100g havregryn hver dag, men jeg brekker meg av konsistens på det ;/ Om det er kokt eller bare blandet i melk. Ser at flere produsenter, har oats i shaker form, funker dette? Evt andre tips Om du føler at du får i deg for lite, så er det vel ikke noe sjakktrekk å stappe i seg et halvt kg salat? Da burde du heller gå for ris og loff, type kalorier som ikke metter. Også YT etter trening da gutt?? Where's that milk at? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvor får man kjøpt nøttesmør, boffeeen? De aller fleste dagligvarebutikker fører en eller annen form for peanøttsmør. På helsekosten finner man ofte en drøss av andre varianter (mandelsmør er min favoritt), og man kan også bestille fra iherb.com. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg tenkte ikke engang over peanøttsmør, hehe. Tusen takk for tips. Jeg skal prøve å lage det en dag. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Anbefaler forøvrig å tynne ut nøttesmøret (jeg bruker havre- eller sojamelk) litt før du blander det inn i havregryna, det gjør det mye lettere å jevnt fordele det. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvordan gjør folk barbell rows her. Med stang Ser mange gjør den laytes row (fra han boleren). Skrå rygg. Noen holder også på samme måte som i benk. Men var 99,9999% sikker på at innsiden av hånda skal være vent mot deg. Altså sånn som når man curler Mens den rette måten er vist med vann rett rygg? Ka dere gjør Overhåndsgrep (håndflatene mot meg) og ryggen som i bunnposisjonen av en good morning. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 På besøk hos modern og faderen, og middag der to dager på rad. Det er nok bulk for noen måneder ass.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hele to middager? Kvalifiserer ikke til bulking det ass Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Fuck, så vanskelig det skal være å trene 3 dager i uka nå som skolen har begynt igjen Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Fuck, så vanskelig det skal være å trene 3 dager i uka nå som skolen har begynt igjen Kjenner mange studenter som trener 3-5 ganger i uka jeg. Får de det til kan du også 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Det er ikke noe problem. Jeg tar 37,5 poeng dette semesteret og har tid til å trene stort sett hver dag, jobbe litt og kaste bort massevis av tid foran PC-en og TV-en. Det gjorde jeg uten problemer forrige semester også og vil sikkert fortsette med det så lenge jeg studerer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Forelesning på lydbok på øret på gymmen. Problem solved. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nå er det vesentlig forskjell på videregående skole og universitetet. Man har ganske mye større styring over egen timeplan på universitetet enn på vgs. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Ny pr med video i loggen min 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Ny pr med video i loggen min Grats og loggen din er en fryd å lese Stå på! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hele to middager? Kvalifiserer ikke til bulking det ass Døh, vi snakker middag fra to tallerkener (en til kjøtt, og en til ris), og dessert på middagstallerken. Har ennå ikke klart å reise meg fra sofaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå