OlafG Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10143711 Nosquats makes me sad. Endret 24. september 2013 av OlafG Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Reklamere med flatræv Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hva er egentlig "gainer" Var vel litt det jeg lurte på. Jeg har ikke akkurat behov for slikt.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 McWrap er drøøyt god! Ganske pricy, men man spiser jo ikke på Mcn hver dag Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 vet dere om no digg man kan lage med biffstrimler? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 vet dere om no digg man kan lage med biffstrimler? Div. wok, selv om jeg ikke er fan av det selv. Det kan jo blandes med alt av tilbehør man liker. En god dæsh med olje så har du litt cælories også. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 vet dere om no digg man kan lage med biffstrimler? Potitbåter attåd, blir nesten som biffsnadder. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 ah shit det var visst kyllingstrimler ikke biff men takk likevel Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 hvor fikk du tak i den? var den digg? Kjøpte den på Prix da de var utsolgt for sjokolademelk. Tok bare kartongen som sto ved siden av. Den var faktisk ganske god. Det var en fin måte å få fylt opp kalorikvoten, særlig når jeg ikke hadde tid til å lage mat eller spise. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 nice, skal prøve å finne den. noen som vet om no digg man kan lage med kyllingstrimler da? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kan man lage noe annet enn noe digg med kjøttstrimler? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har åresynlighet/vaskularitet (jeg vet ikke ordet, men dere skjønner hva jeg mener, håper jeg) sammenheng med fettprosent? Har gått opp noen kilo i løpet av sommeren, raskere enn at det kan være bare muskelmasse, men har samtidig blitt vesentlig mer vaskulær, særlig på underarmene, men også skuldrene og låra. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har åresynlighet/vaskularitet (jeg vet ikke ordet, men dere skjønner hva jeg mener, håper jeg) sammenheng med fettprosent? Har gått opp noen kilo i løpet av sommeren, raskere enn at det kan være bare muskelmasse, men har samtidig blitt vesentlig mer vaskulær, særlig på underarmene, men også skuldrene og låra. Har lest en eller annen plass at det har med underhudsfett å gjøre. Selvfølgelig spiller fettprosenten en rolle også. Jeg har også blitt mer vaskulær i det siste, antageligvis fordi jeg øker i muskelmasse og styrke, men ikke spesielt mye i fettprosent. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 90kg kroppsvekt, ny pers i mark, og slapp enn så jævlig fjert på treningsstudioet at vektrommet tømte seg 7 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har åresynlighet/vaskularitet (jeg vet ikke ordet, men dere skjønner hva jeg mener, håper jeg) sammenheng med fettprosent? Har gått opp noen kilo i løpet av sommeren, raskere enn at det kan være bare muskelmasse, men har samtidig blitt vesentlig mer vaskulær, særlig på underarmene, men også skuldrene og låra. Klart det har. Det er ikke tilfeldig at du nevner økt vaskularitet på steder som er de siste stedene de fleste lagrer fett. Når du sier lår regner jeg forresten med det er ytre framside det er snakk om Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Dette bildet treffer meg sånn. Sånn jeg føler meg hver kveld når jeg må ta igjen kalorikvoten ;p 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Klart det har. Det er ikke tilfeldig at du nevner økt vaskularitet på steder som er de siste stedene de fleste lagrer fett. Når du sier lår regner jeg forresten med det er ytre framside det er snakk om Også alder. Man blir mer vaskulær jo eldre man blir om man trener eller bruker kroppen på andre måter som er fysisk utfordrende. Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Kan weighted pushups erstatte benkpress? Jeg sliter veldig med at jeg pådrar meg småskader i skulder og albue/forarm når jeg benker. Har fått mange til å se på teknikken min og ingen klarer å påsi noen store feil som kan være skylden. Det er mulig at det skylder mine unormalt lange armer som gjør at full ROM er veldig langt under parallell, derav lett pådrasbar skadning. Jeg opplever at pushups er mer skånsomt for leddene mine og lurer på om jeg kan gjøre dette i stedet for. Hvis ikke, hva er det jeg ikke får trent v/ pushups vs. benk? hva kan jeg trene ekstra for å ta disse ekstra tingene? osv. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Wtf, enkelte deler av denne må jo være fake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå