Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har den siste uka hatt en slags brennende følelse ( nerve i klem(?)) i høyre underarm. Den kommer når jeg retter ut armen helt, og maksimeres i smerte når jeg gjør markløft. Jeg mistenker derfor at det kan være noe som har skjedd pga markløft (har nylig begynt å bruke reimer, om det har noe å si). I tillegg har jeg siden lørdag morgen hatt et felt rundt albuen på venstre arm, omtrent helt uten følelse. Også her kommer det en slags brennende følelse (da inni og rundt nevnte felt) om jeg retter/strekker ut armen. Ellers fungerer jeg fint, men jeg lurer jo litt på hva dette her er for noe. En uke med brennende/sviende/stikkende smerte i høyre underarm, samt samme opplegg (bare verre) kombinert med mangel på følelse i og rundt høyre albue virker jo ikke helt normalt. Vurderer å gå til legen, men gidder ikke sløse tid og penger på det om det er et normalt og forbigående fenomen.

Dette noe som andre her har opplevd? Kan det relateres til styrketrening?

:)

Lenke til kommentar

Kan høres ut som en betennelse. Er du hoven?

Better safe than sorry når det gjelder ledd imo. og et legebesøk vil ikke akkurat ruinere deg. Har hatt albuehinnebetennelse selv, og utrolig upraktisk, men fikses lett med noen piller. :)

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Meg bekjent er jeg hverken hoven, eller har nedsatt funksjonsevne. Det eneste er at det gjør vondt ved full utsrekkelse av albueleddet (litt vondt i høyre arm, ballevondt i venstre. Brennende/stikkende følelse), samt nesten fravær av følelse rundt albueleddet.

Skulle egentlig gjerne vært hos legen, men de timene det tar er timer jeg egentlig ikke har..

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Har den siste uka hatt en slags brennende følelse ( nerve i klem(?)) i høyre underarm. Den kommer når jeg retter ut armen helt, og maksimeres i smerte når jeg gjør markløft. Jeg mistenker derfor at det kan være noe som har skjedd pga markløft (har nylig begynt å bruke reimer, om det har noe å si). I tillegg har jeg siden lørdag morgen hatt et felt rundt albuen på venstre arm, omtrent helt uten følelse. Også her kommer det en slags brennende følelse (da inni og rundt nevnte felt) om jeg retter/strekker ut armen. Ellers fungerer jeg fint, men jeg lurer jo litt på hva dette her er for noe. En uke med brennende/sviende/stikkende smerte i høyre underarm, samt samme opplegg (bare verre) kombinert med mangel på følelse i og rundt høyre albue virker jo ikke helt normalt. Vurderer å gå til legen, men gidder ikke sløse tid og penger på det om det er et normalt og forbigående fenomen.

Dette noe som andre her har opplevd? Kan det relateres til styrketrening?

:)

Nummenhet og brennende/stikkende fornemmelser er legemateriale. Det trenger ikke være noe alvorlig, men med slike ting tjener man mest på å være helt sikker.

Lenke til kommentar

Noen som har smakt drikken E+ fra Tine? Drakk en 0.5 og lo litt da jeg leste gjennom næringsinnholdet. 875 kcal i en liten kartong. Kanskje ikke så rart når den inneholder fløte og rapsolje. Funker greit på bulk da :p

Mange eldre og/eller syke har en utfordring med spise nok til å dekke kroppens behov for energi og næringsstoffer. Resultatet kan bli ufrivillig vektnedgang og risiko for underernæring. Serien E+ består av smakfulle produkter som er forsterket med ekstra energi (kalorier), proteiner og vitamin C og D. E+ kan på en enkel måte bidra til at personer som spiser lite likevel får nok næring.

Hentet fra tine.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...