Herr Brun Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen som har et par objektive grunner til å velge karbonadedeig (5% fett) foran kjøttdeig av svin(9%) eller storfe(14%) på bulk med studentbudsjett? På bulk sliter jeg med å se noen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen som har et par objektive grunner til å velge karbonadedeig (5% fett) foran kjøttdeig av svin(9%) eller storfe(14%) på bulk med studentbudsjett? Selv bruker jeg alltid kyllingkjøttdeig. Er ikke den billigst også? Koster vel rundt 20,- for 400g. Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 22. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Kan forøvrig nevne at jeg var på Stavanger Open igår, mitt første bodybuilding stevne. Min motivasjon for å gå på dette var for å se noen kjente (som forøvrig ikke kom til finalen som jeg hadde billett til), samt kanskje få noe ekstra motivasjon. Og jeg sitter igjen med en veldig flau smak i kjeften. Hva er egentlig poenget? Mitt mål med trening har alltid vært å få en flott fysikk + bli så sterk som mulig. Men å bli "diced to the socks", med å være på diett i 6.mnd... Tenk over det utsagnet der... 6.mnd på ris å kylling!! Så tar du på deg spraytan, noe hele lokalet luktet STERKT av, lærer deg et par poseringer, tar på deg den minste trusa du aldri kommer til å vise deg offentlig i, er så sliten der du står at du dirrer av utmattelse. Du er så utmattet at du ikke oppfatter at folk snakker til deg, noe som førte til masse latter ifra salen. "Va det kjekt å vinna?" "Hæ?" "Eg sporte om d va kjekt å vinna?" "Eg forstår kje ka du seie?" "......" Edit: Glemte å nevne at jeg mistenker enkelte av klassene for å være rigga. Før klassene kom ut, ble vi fortalt hvilke kriterier man hadde for å vinne. Lav BF, smile hele tiden, være "swole", osv. På 2-3 av klassene vant folk som ikke var i nærheten av sine konkurrenter. I den ene klassen vant en fyr med bf på ca. 12-15%, men kunne ikke se noen fibre i musklene hans, i tillegg til at han ikke smilte.. Ikke når han vant en gang!!! Snudde meg å så halve salen riste på hodet, så da ble hele greiene enda teitere! Arild "Hulk" Haugen var konferansier, noe han var med glans! Hadde det ikke vært for han hadde jeg gått mye før. Han har noen kjappe, SKARPE, kommentarer som alle ler av. Jeg ble nesten overrasket over at bolen ikke har fjernet vittigheten hans. Det andre jeg syntes var veldig flott var reaksjonen til utøverne som vant sine klasser, da di reagerte med spontan glede og tårer. Jeg skal nok greie komme meg ned på en BF på 10-12 en gang, men fitness... Fuck no! Endret 22. september 2013 av Corey 14 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Selv bruker jeg alltid kyllingkjøttdeig. Er ikke den billigst også? Koster vel rundt 20,- for 400g. Er vel den billigste, ja. Spiste meg dog så lei på det for en stund siden at det ikke lenger er aktuelt. Spiser heller tunfisk. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Fitnessfolk et weirdos. Det var ikke næringsmangel som gjorde at de ikke klarte å svare for å si det sånn... Proteinkaffe.... pffffffrt... 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 So much judgement.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Har den siste uka hatt en slags brennende følelse ( nerve i klem(?)) i høyre underarm. Den kommer når jeg retter ut armen helt, og maksimeres i smerte når jeg gjør markløft. Jeg mistenker derfor at det kan være noe som har skjedd pga markløft (har nylig begynt å bruke reimer, om det har noe å si). I tillegg har jeg siden lørdag morgen hatt et felt rundt albuen på venstre arm, omtrent helt uten følelse. Også her kommer det en slags brennende følelse (da inni og rundt nevnte felt) om jeg retter/strekker ut armen. Ellers fungerer jeg fint, men jeg lurer jo litt på hva dette her er for noe. En uke med brennende/sviende/stikkende smerte i høyre underarm, samt samme opplegg (bare verre) kombinert med mangel på følelse i og rundt høyre albue virker jo ikke helt normalt. Vurderer å gå til legen, men gidder ikke sløse tid og penger på det om det er et normalt og forbigående fenomen. Dette noe som andre her har opplevd? Kan det relateres til styrketrening? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Kan høres ut som en betennelse. Er du hoven? Better safe than sorry når det gjelder ledd imo. og et legebesøk vil ikke akkurat ruinere deg. Har hatt albuehinnebetennelse selv, og utrolig upraktisk, men fikses lett med noen piller. Endret 23. september 2013 av Bushmann Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Meg bekjent er jeg hverken hoven, eller har nedsatt funksjonsevne. Det eneste er at det gjør vondt ved full utsrekkelse av albueleddet (litt vondt i høyre arm, ballevondt i venstre. Brennende/stikkende følelse), samt nesten fravær av følelse rundt albueleddet. Skulle egentlig gjerne vært hos legen, men de timene det tar er timer jeg egentlig ikke har.. Takk for svar Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Har den siste uka hatt en slags brennende følelse ( nerve i klem(?)) i høyre underarm. Den kommer når jeg retter ut armen helt, og maksimeres i smerte når jeg gjør markløft. Jeg mistenker derfor at det kan være noe som har skjedd pga markløft (har nylig begynt å bruke reimer, om det har noe å si). I tillegg har jeg siden lørdag morgen hatt et felt rundt albuen på venstre arm, omtrent helt uten følelse. Også her kommer det en slags brennende følelse (da inni og rundt nevnte felt) om jeg retter/strekker ut armen. Ellers fungerer jeg fint, men jeg lurer jo litt på hva dette her er for noe. En uke med brennende/sviende/stikkende smerte i høyre underarm, samt samme opplegg (bare verre) kombinert med mangel på følelse i og rundt høyre albue virker jo ikke helt normalt. Vurderer å gå til legen, men gidder ikke sløse tid og penger på det om det er et normalt og forbigående fenomen. Dette noe som andre her har opplevd? Kan det relateres til styrketrening? Nummenhet og brennende/stikkende fornemmelser er legemateriale. Det trenger ikke være noe alvorlig, men med slike ting tjener man mest på å være helt sikker. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Enig. Får se og få ut fingern, da. Den får jeg ikke ut neste uke, så får jeg bare håpe jeg overlever denne uka, og medfølgende trening Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Var å trente for første gang på lenge nå nettopp. Det var fullt på parkeringen så vi tenkte at "å nei, lite sjans for en effektiv trening" Men når vi kom inn så sto alle på hamsterbandene! o.O Dobbeltgjengeren til Petter Pilgård var det, han var swole... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hadde han kyllingbein? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Vet ikke, han hadde på treningsbukse og ikke tights Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som har smakt drikken E+ fra Tine? Drakk en 0.5 og lo litt da jeg leste gjennom næringsinnholdet. 875 kcal i en liten kartong. Kanskje ikke så rart når den inneholder fløte og rapsolje. Funker greit på bulk da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som har smakt drikken E+ fra Tine? Drakk en 0.5 og lo litt da jeg leste gjennom næringsinnholdet. 875 kcal i en liten kartong. Kanskje ikke så rart når den inneholder fløte og rapsolje. Funker greit på bulk da Det er jo en spesialserie rettet mot underernærte... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 hvor fikk du tak i den? var den digg? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som har smakt drikken E+ fra Tine? Drakk en 0.5 og lo litt da jeg leste gjennom næringsinnholdet. 875 kcal i en liten kartong. Kanskje ikke så rart når den inneholder fløte og rapsolje. Funker greit på bulk da Mange eldre og/eller syke har en utfordring med spise nok til å dekke kroppens behov for energi og næringsstoffer. Resultatet kan bli ufrivillig vektnedgang og risiko for underernæring. Serien E+ består av smakfulle produkter som er forsterket med ekstra energi (kalorier), proteiner og vitamin C og D. E+ kan på en enkel måte bidra til at personer som spiser lite likevel får nok næring. Hentet fra tine.no http://www.tine.no/helse/berikning/e-nye-n%C3%A6ringstette-produkter Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Blir ikke det noe ala gainer? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hva er egentlig "gainer" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå