Diskutant Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Penger er til for å brukes (y) Stemmer du FrP, eller? Ikke et stikk til de som stemmer FrP, og ikke et opplegg til politikkdebatt. Endret 3. september 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Stemmer du FrP, eller? Ikke et stikk til de som stemmer FrP, og ikke et opplegg til politikkdebatt. Er ikke det han ytrer en mer venstrestilt-moral? Da de på høyresiden ofte sparer egne penger for senere bruk da de ikke mener de skal tas vare på av staten til alle tider, mens venstresiden brenner unna til de treffer bakken for å så tigge penger av de betalende borgerne, nei ikke tigger, KREVER penger fra dem. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er ikke det han ytrer en mer venstrestilt-moral? Da de på høyresiden ofte sparer egne penger for senere bruk da de ikke mener de skal tas vare på av staten til alle tider, mens venstresiden brenner unna til de treffer bakken for å så tigge penger av de betalende borgerne, nei ikke tigger, KREVER penger fra dem. Dette var da en fullstendig logisk konklusjon. 4 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det der hører vel hjemme i politikkdelen av forumet. På flere forskjellige plan som de som har vært innom kanskje kan bekrefte. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 De har ikke lest førsteposten... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Startet dagen med en halv time svømming før forelesning. Deilig. Utrolig behagelig i forhold til bøy som jeg pleier å starte dagen med 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Fra Dagbladets ukentlige "slik får du flat mage-artikkel"; Tygg maten godt Spis sakte Drikk uten å sluke væsken Reduser bruk av tyggegummi Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 hahahaha haha haha haha haha hahahaha. nei 3 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 hahahaha haha haha haha haha hahahaha. nei Benekter du fakta? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 såklart, kaster du i deg en liter vann med masse mat til så vil ikke magen være flat etterpå. men at dette skal føre til at fett legger seg på magen er det vel ikke noe sannhet i.. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Men artikkelen tar jo for seg blant annet oppblåst mage, som er et reelt problem for mange. Patrick nevner jo ikke annet enn "flat mage" og spesifiserte ikke fett. Og da ble jo plutselig rådene ganske så greie. For øvrig Patrick, så kan du linke til hele artikkelen og ikke klipp + lim slik at det gis inntrykk av de rådene som er sitert var spesifisert mot noe annet enn oppblåst mage. Dette gir jo et helt feilaktig inntrykk. Det kommer godt fram i artikkelen at får å få frem "veltrent" mage så er det blant annet fettprosent og og muskelmasse. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 du som har skrevet artikkelen? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 da er vi enige Dukien:) sitter på mobil, så jeg gadd ikke sjekke DB om hva det virkelig var snakk om:p 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Nei, artikkelen er skrevet av Therese i samråd med en annen jeg ikke vet hvem er.Therese for øvrig er en av de mest kunnskapsrike innenfor idrettsernæring mer rettet mot styrketrening og hun hjalp meg også når jeg hadde problemer med å tolke metode-deler innefor dette. (Teknikker for å måle muskulær proteinsyntese) Kjetil: Fort gjort, spesielt når man sitter på mobil. Endret 4. september 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg trodde det var en myte, noe folk bare brukte som skrekkeksempel på idioter i gymmen. Men i dag så jeg det selv. En dude bicepscurla i knebøystativet. Jeg ble småkvalm. In other news har jeg stor glede av treningen for tiden. Deilig følelse Lenke til kommentar
Virke Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Og da har jeg overvunnet og knust min mest forhatte fiende gjennom ungdomsårene: pull ups. Alltid vært alt for svak i rygg og slitt med at jeg har en god nok skulder siden jeg brakk kragebeinet i 16-års alderen. Jeg greide ikke en eneste en. Nå har jeg trent meg opp til å ta 3x8 så dypt at armene er strake. En personlig seier og et mål jeg har sultet etter. Trening er herlig. 5 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Aksel Hennie har lagt ut treningsprogrammet sitt! Nå skal jeg bli som han!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Aksel Hennie har lagt ut treningsprogrammet sitt! Nå skal jeg bli som han!! Du får helt sikkert akkurat samme kropp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå