Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer du FrP, eller? :tease:

Ikke et stikk til de som stemmer FrP, og ikke et opplegg til politikkdebatt.

Er ikke det han ytrer en mer venstrestilt-moral? Da de på høyresiden ofte sparer egne penger for senere bruk da de ikke mener de skal tas vare på av staten til alle tider, mens venstresiden brenner unna til de treffer bakken for å så tigge penger av de betalende borgerne, nei ikke tigger, KREVER penger fra dem.

Lenke til kommentar

Er ikke det han ytrer en mer venstrestilt-moral? Da de på høyresiden ofte sparer egne penger for senere bruk da de ikke mener de skal tas vare på av staten til alle tider, mens venstresiden brenner unna til de treffer bakken for å så tigge penger av de betalende borgerne, nei ikke tigger, KREVER penger fra dem.

Dette var da en fullstendig logisk konklusjon.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Men artikkelen tar jo for seg blant annet oppblåst mage, som er et reelt problem for mange. Patrick nevner jo ikke annet enn "flat mage" og spesifiserte ikke fett. Og da ble jo plutselig rådene ganske så greie. :)

For øvrig Patrick, så kan du linke til hele artikkelen og ikke klipp + lim slik at det gis inntrykk av de rådene som er sitert var spesifisert mot noe annet enn oppblåst mage. Dette gir jo et helt feilaktig inntrykk. Det kommer godt fram i artikkelen at får å få frem "veltrent" mage så er det blant annet fettprosent og og muskelmasse.

Lenke til kommentar

Nei, artikkelen er skrevet av Therese i samråd med en annen jeg ikke vet hvem er.

Therese for øvrig er en av de mest kunnskapsrike innenfor idrettsernæring mer rettet mot styrketrening og hun hjalp meg også når jeg hadde problemer med å tolke metode-deler innefor dette. (Teknikker for å måle muskulær proteinsyntese)

Kjetil: Fort gjort, spesielt når man sitter på mobil. :)

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Og da har jeg overvunnet og knust min mest forhatte fiende gjennom ungdomsårene: pull ups. Alltid vært alt for svak i rygg og slitt med at jeg har en god nok skulder siden jeg brakk kragebeinet i 16-års alderen. Jeg greide ikke en eneste en.

Nå har jeg trent meg opp til å ta 3x8 så dypt at armene er strake. En personlig seier og et mål jeg har sultet etter. Trening er herlig.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...