Bromigo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Noen som har smakt 100% whey fra Star Nutrition? Koster jo bare 250kr mer får 100% gold whey med 4,5kg, men er litt lei. makte helt OK de første 15-20 shakene, etter det ble hver eneste shake en forferdelig byrde. Endte opp med å selge halvparten, og bruke resten i proteinpannekaker. Har nå hakka løs på ~3kg av ON whey, mye diggere! Men dette er selvfølgelig bare min mening om de. Skaff deg en sample av star nutrition og se om du digger det, og tror du klarer å holde ut et par kg ivertfall! Klarte å holde ut 15-20 shaker av star nutrition (80, ikke 100), men endte opp med å selge halvparten og bruke resten i proteinpannekaker. Har i ettertid hakka løs på ~3kg av ON whey, det er mye diggere! Men dette er selvfølgelig bare min mening, du bør skaffe deg en sample av star nutrition og finne ut om du digger det selv Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kjøpte 8 kg til kampanjepris av Star Nutrition 80 med sjokolademsak selv. Fy faen så jævlig. Aldri fått i meg noe frivillig som har fått frem lysten til å spy så mye som med det pulveret. Solgte den ene 4 kilos-sekken og den andre har jeg enda, men gått ut på dato nå. Bruker såpass lite proteinpulver at når jeg først tar det så nyter jeg det, ProZyme sjokolade fra Tech Nutrition. Rett nydelig med melk, og 90% proteininnhold. Aner ikke hvordan de får det til med det næringsinnholdet de har. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Problemet med Tech Nutrition er jo at dem er så dyre Nei blir nok Optimum Nutrition igjen! Kjører safe & "billig" Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Kjøpte 8 kg til kampanjepris av Star Nutrition 80 med sjokolademsak selv. Fy faen så jævlig. Aldri fått i meg noe frivillig som har fått frem lysten til å spy så mye som med det pulveret. Solgte den ene 4 kilos-sekken og den andre har jeg enda, men gått ut på dato nå. Bruker såpass lite proteinpulver at når jeg først tar det så nyter jeg det, ProZyme sjokolade fra Tech Nutrition. Rett nydelig med melk, og 90% proteininnhold. Aner ikke hvordan de får det til med det næringsinnholdet de har. ^Vertikal solgte meg ca 2,5 kg pulver eller noe. For leenge siden. Sikkert et år. Nå har jeg solgt det videre igjen pga smaken - 2,2 kg. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ikke det minste rart! Eneste pulveret jeg har prøvd som smakte bedre med vann, fordi det tok vekk en del av smaken istedenfor å fremme den som melk gjorde. Aldri drittpulver igjen, det får bygdebolerne ha i seg. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 http://www.kost1.no/krea-bolic-kreatin-1 Erfaringer? Sammenlignet med pulver kreatin. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Borkastet penger med alt annet enn monohydrat 3 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hørt på klesbutikken: "Vel, egentlig er du en small. Men skuldra dine tilsvarer medium. Minst." Phehe. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Borkastet penger med alt annet enn monohydrat Du betaler for latskapen det er å foretrekke pilleform fremfor å blande noen tusen beger med kreatin og vann i året.. For noen er den behageligheten verdt det 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 hva med å blande kreatin sammen med proteinshake? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Trente overstøt i dag, og kjørte stanga rett i halsen/haka på et av oppvarmingssettene. Er så aggressiv markering (usikker på det norske ordet - knurling på engelsk) at jeg til og med fikk merke og begynte og blø på halsen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Trente overstøt i dag, og kjørte stanga rett i halsen/haka på et av oppvarmingssettene. Er så aggressiv markering (usikker på det norske ordet - knurling på engelsk) at jeg til og med fikk merke og begynte og blø på halsen. Jeg trodde du først mente at det var en aggressiv markering for å vise din dominans Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 ^Vertikal solgte meg ca 2,5 kg pulver eller noe. For leenge siden. Sikkert et år. Nå har jeg solgt det videre igjen pga smaken - 2,2 kg. Skjønner jeg godt Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Du betaler for latskapen det er å foretrekke pilleform fremfor å blande noen tusen beger med kreatin og vann i året.. For noen er den behageligheten verdt det Enig her også, jeg betaler 2-3 ganger så mye for å få de i kapsel. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 why? Det smaker jo ingenting av kreatin, tar deg 2 sek å helle pulveret i munnen for så og svelge ned med vann fra springen/glass. Sløsing av penger imo Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Så knaser det i tenna etterpå. Penger er til for å brukes (y) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Trente overstøt i dag, og kjørte stanga rett i halsen/haka på et av oppvarmingssettene. Er så aggressiv markering (usikker på det norske ordet - knurling på engelsk) at jeg til og med fikk merke og begynte og blø på halsen. Gjort det samme. Pluss at jeg har tatt nesa en gang også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Gjort det samme. Pluss at jeg har tatt nesa en gang også. På et fremhopp (klatring) moste jeg BEGGE knærne i et utspring samtidig. Det var god stemning det Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvor lang tid har dere erfaring med å vente på ting fra proteinfabrikken.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå