Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Noen som har smakt 100% whey fra Star Nutrition?

Koster jo bare 250kr mer får 100% gold whey med 4,5kg, men er litt lei. makte helt OK de første 15-20 shakene, etter det ble hver eneste shake en forferdelig byrde. Endte opp med å selge halvparten, og bruke resten i proteinpannekaker. Har nå hakka løs på ~3kg av ON whey, mye diggere! Men dette er selvfølgelig bare min mening om de. Skaff deg en sample av star nutrition og se om du digger det, og tror du klarer å holde ut et par kg ivertfall! :closedeyes:

Klarte å holde ut 15-20 shaker av star nutrition (80, ikke 100), men endte opp med å selge halvparten og bruke resten i proteinpannekaker. Har i ettertid hakka løs på ~3kg av ON whey, det er mye diggere! Men dette er selvfølgelig bare min mening, du bør skaffe deg en sample av star nutrition og finne ut om du digger det selv :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte 8 kg til kampanjepris av Star Nutrition 80 med sjokolademsak selv. Fy faen så jævlig. Aldri fått i meg noe frivillig som har fått frem lysten til å spy så mye som med det pulveret. Solgte den ene 4 kilos-sekken og den andre har jeg enda, men gått ut på dato nå.

Bruker såpass lite proteinpulver at når jeg først tar det så nyter jeg det, ProZyme sjokolade fra Tech Nutrition. Rett nydelig med melk, og 90% proteininnhold. Aner ikke hvordan de får det til med det næringsinnholdet de har.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte 8 kg til kampanjepris av Star Nutrition 80 med sjokolademsak selv. Fy faen så jævlig. Aldri fått i meg noe frivillig som har fått frem lysten til å spy så mye som med det pulveret. Solgte den ene 4 kilos-sekken og den andre har jeg enda, men gått ut på dato nå.

Bruker såpass lite proteinpulver at når jeg først tar det så nyter jeg det, ProZyme sjokolade fra Tech Nutrition. Rett nydelig med melk, og 90% proteininnhold. Aner ikke hvordan de får det til med det næringsinnholdet de har.

^Vertikal solgte meg ca 2,5 kg pulver eller noe. For leenge siden. Sikkert et år. Nå har jeg solgt det videre igjen pga smaken - 2,2 kg. :p

Lenke til kommentar

Trente overstøt i dag, og kjørte stanga rett i halsen/haka på et av oppvarmingssettene. Er så aggressiv markering (usikker på det norske ordet - knurling på engelsk) at jeg til og med fikk merke og begynte og blø på halsen.

Jeg trodde du først mente at det var en aggressiv markering for å vise din dominans :(

Lenke til kommentar

Trente overstøt i dag, og kjørte stanga rett i halsen/haka på et av oppvarmingssettene. Er så aggressiv markering (usikker på det norske ordet - knurling på engelsk) at jeg til og med fikk merke og begynte og blø på halsen.

Gjort det samme. Pluss at jeg har tatt nesa en gang også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...