Corey Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg har like rett til å skrive her som andre, det er wingeer som driver og tuller rundt med meg og prøver og starte en krangel om noe som allerede er avsluttet Wingeer sa en sannhet til deg, som du burde tatt til deg og holdt kjeft. Og du er utrolig naiv hvis du tror du kan komme inn på et forum, hive rundt med banale og uriktige meninger for deretter si "Nå er diskusjonen slutt " for egen vinning! Jeg kaster meg på Herr Bruun sin mening: Slutt å troll! 8 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Det er ikke rart du ikke ser økning om du øker vekten "litt i ny og ne". Sjekk ut Starting Strength/StrongLifts, gjør deg godt kjent med programmet, så kommer du nok til å merke en økning i styrke ganske fort. Om du ser på det som en investering er det fortsatt en god idé å gå opp litt i vekt for deg nå, i begynnerfasen i hvert fall. Ha et veldig moderat overskudd frem til det blir vanskelig å legge på 2,5 kilo på stanga hver trening, når det skjer kan du øke det litt. Når du er ferdig med det programmet du velger (som avhenger av hvor mye du løfter nå), kan du gå i underskudd frem til du når en fettprosent du synes er grei. Takker for gode svar Tenker selv at jeg vil litt opp i vekt også ja, nedre 70 er litt lite, men tenkte jeg kunne få ned fettprosenten litt for å så gradvis øke vekten og kcal intaket uten å øke fett % for mye igjen. Jeg økte veldig fort i starten i de forskjelige øvelsene, men jeg tenker nok det kanskje har litt med kreatinen og at man har vell en ganske bratt stigning generelt i startfasen? Grunnen for jeg ikke prøver å hive på så mye mer vekter er at når jeg sliter med å fullføre 10x3 i en øvelse, så er det vell ikke så mye vits å prøve å øke vekten før man faktisk klarer repitisjonen fult ut korekt utført? Endret 30. august 2013 av Bendorama Lenke til kommentar
War Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) http://www.eiriksandvik.com Hver eneste bok jeg får herifra forbedrer livet mitt. Skadefri også i lengden krever en helt annen tilnerming en hva som kan se ut til å fungere godt nå. http://styrkecoach.no/sertifisering/ Denne også, tilbudet varer 1,5 dager til. Endret 30. august 2013 av War 2 Lenke til kommentar
Submission Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er mye snakk om at egg skal spise uten plomme for å være sunt for deg. Men hva mener de med dette? Om jeg foreksempel lager meg et hardkokt egg, skal jeg da grevle ut det gule og spise det hvite? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Det er en myte, spis hele egget alltid. Men varm det pga biotinen og opptaket. Endret 30. august 2013 av War 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Ååå nå presser du grensen! Jeg skal gi deg litt innsikt... Jeg copy paster en del av et innlegg på supersprek som passer bra på deg med tanke på måten du har skrevet på i de siste sidene... på en måte man ikke finner hos dagens politisk korrekte treningsguruer. Sistnevnte sitter med en caffe latte og surfer pubmed og finner seg noen rosastudier som står i stil med tofuen de spiser til lunsj og fitnessballen de sitter på. Glem nå at disse ekspertene ikke ser ut som de har trent en dag i sitt liv, der de sitter med tastaturet sitt, 34 cm rundt overarmene og ikke klarer å løfte sin egen kroppsvekt i benkpress til tross for flere års treningsbakgrunn. Sleng på et “White Knight Syndrome” og du har en samtidsekspert på trening. edit: må slenge med en smiley eller to sånn for å lage litt god stemning :) Endret 30. august 2013 av Doofenschmitz 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Meeeeeeeen for å fyre bålet større enn en finnmarkings vedsjå på sankthans så kan jeg nevne at jeg i det siste har spist snickers, skolebrød og drukket cola hver dag samt spist søppel ofte. Jeg har ikke trent siden 5 juni men har gått ned i fettprosent og dro endatil PR i markløft forrige torsdag! Her skal nevnes at jeg har jobbet med en båtplass UTEN maskiner, trampet mye i fjellet og vært på jakt mer eller mindre konstant siden 15. juli Jeg har samtidig hatt langt over det jeg trenger av proteininntak for å beholde muskelmasse så det du trodde om at man kan spise hva man vil er i beste fall uvitenhet... Jeg har hatt et høyere uttak av energi enn jeg har klart å tilføre kroppen, enkelt og greit... Endret 30. august 2013 av Malvado Fjernet litt OT. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Så på en annen måte troller du meg? wingeer og corey prøvde å trolle meg også, og jeg gikk fem på. Vell jeg skal ikke la deg vinne så det er bare å prøve og irritere meg så mye du vil, jeg sprekker ikke Neida, les nå hele innlegget mitt. Det har substans... Endret 30. august 2013 av Malvado Litt mindre på person... 2 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Noen som har dratt på trening småsyk (typ tett i nese, harkete hals) og følt seg helt frisk gjennom hele økta for så å føle seg like elendig igjen etterpå? Merkelig opplevelse. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Noen som har dratt på trening småsyk (typ tett i nese, harkete hals) og følt seg helt frisk gjennom hele økta for så å føle seg like elendig igjen etterpå? Merkelig opplevelse. Jepp. Jeg er nesten aldri syk, så har bare "hatt sjansen" til å gjøre det en gang, men følte meg frisk og god under hele treningsøkta. Regner med at det har med at man varmer kroppen og puster mer intensivt så slim og slark som ligger i luftveiene blir borte. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jepp. Jeg er nesten aldri syk, så har bare "hatt sjansen" til å gjøre det en gang, men følte meg frisk og god under hele treningsøkta. Regner med at det har med at man varmer kroppen og puster mer intensivt så slim og slark som ligger i luftveiene blir borte. Virker logisk nok. Kombinert med at det blir andre deler av kroppen som gjør mer vondt så kan man få inntrykk av at man er frisk. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Noen som har dratt på trening småsyk (typ tett i nese, harkete hals) og følt seg helt frisk gjennom hele økta for så å føle seg like elendig igjen etterpå? Merkelig opplevelse. Ja det opplever jeg nesten hver gang. Litt greit å vite at selv om jeg føler meg litt uvell, funker trening som regel bra. Snedige greier. Endret 30. august 2013 av Everket Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Noen som har dratt på trening småsyk (typ tett i nese, harkete hals) og følt seg helt frisk gjennom hele økta for så å føle seg like elendig igjen etterpå? Merkelig opplevelse.Går som regel fint gjennom selve økta når formen hangler litt, men når jeg har fått dusja og setter meg ned blir jeg dausjuk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det har blitt ryddet litt i denne tråden!Vi har mange forskjellige brukere her på forumet , noen unge , noen eldre, friske og syke , feite og slanke og ikke minst de store sterke!Det er derfor viktig at vi alle sammen husker på nettopp dette med at vi ikke alle tenker likt, vi er ikke alle like glupe eller har samme mening (heldigvis) og når ting begynner å skli ut så tar vi oss en liten pause og trykker på rapporter i steden for å ta saken i egne hender. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Meeeeeeeen for å fyre bålet større enn en finnmarkings vedsjå på sankthans så kan jeg nevne at jeg i det siste har spist snickers, skolebrød og drukket cola hver dag samt spist søppel ofte. Jeg har ikke trent siden 5 juni men har gått ned i fettprosent og dro endatil PR i markløft forrige torsdag! Her skal nevnes at jeg har jobbet med en båtplass UTEN maskiner, trampet mye i fjellet og vært på jakt mer eller mindre konstant siden 15. juli Jeg har samtidig hatt langt over det jeg trenger av proteininntak for å beholde muskelmasse så det du trodde om at man kan spise hva man vil er i beste fall uvitenhet... Jeg har hatt et høyere uttak av energi enn jeg har klart å tilføre kroppen, enkelt og greit... Skulle det vært et bilde her? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Denne tråden har virkelig gått til faens de siste ukene. Hver gang jeg kommer inn her er det 4-5 nye sider med bare svada 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) http://www.eiriksandvik.com Hver eneste bok jeg får herifra forbedrer livet mitt. Skadefri også i lengden krever en helt annen tilnerming en hva som kan se ut til å fungere godt nå. http://styrkecoach.no/sertifisering/ Denne også, tilbudet varer 1,5 dager til. Jeg har så latterlig lyst på det kurset. Den fyren gjør veldig mye riktig i mine øyne, og jeg digger videoene hans. Spesielt den delen med at det er stort fokus på skader, og førebygging interresserer meg. Men jeg er rett og slett fattig. Jelly!! Endret 30. august 2013 av Everket Lenke til kommentar
War Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ja 60K mer penger om 2 dager. Nå eller aldri egentlig. Velter inn bøker hver dag, Benkpress står det på en. Feit jævel med bilder og teknikker og feil og rett og alt i hver minste muskelgruppe. Kan ikke bli PT uten å vite dette. Man lærer å lære bort også, fysiske kurs og full pakke. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Er det noen spesielle ting å ta hensyn til for "oss høye" når man først begynner å trene/løfte vekter? Er for øyeblikket 196 høy, og rundt 80-85 kg og har minimalt med erfaring tidligere. Har blitt fortalt at det viktigste for å bygge muskelmasse vil være å spise, spise, og så spise enda mer, men her er jeg interessert i høre deres input. Og hvordan er det egentlig med forskjellige øvelser? Egner f. eks SS seg like godt for meg som for gjennomsnittlig høye personer? Endret 30. august 2013 av Creaxz Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 http://goodlift.info/live/onlineside.html Live fra Junior VM i Texas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå