Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallå Chris, tidligere wow-mate  :cool:

Så du anbefaler mer frivekter og knebøy? Trener apparater og benk. Burde jeg kutte ut en av de dagene der jeg trener apparater til fordel for knebøy og div.=

Knebøy er et must imo. I nybegynner fasen er det bra med litt aperater men mest frivekter, noen mener det motsatte men det er min mening.

Basisøvelser gir gode resultater. :)

Lenke til kommentar
argh! treninga gikk ikke bra idag. har endelig begynt igjen etter 4 måneders pause. Prøvde makse 78kg, men det gikk bare halvveis og så klarte jeg bare å trene med 60kg 5reps 3sett =(

Det er et fall på over 9kg på maksløft og 10kg på treninga

7372432[/snapback]

Sånn går det når man er litt lat ;)

Hva er vanlig tid å bruke på å øke 10kg i benken? Vi snakker ikke høye tall.

7372464[/snapback]

Varierer litt, ca en mnd hvis du er "heldig" med treningen. Jeg økte fra 70 til 80 på en mnd. Hvis jeg treffer like bra på det treningsopplegget jeg har nå, så håper jeg å komme over 90 neste gang jeg makser.

Lenke til kommentar

Hurra, siste dagen på treningsprogrammet mitt idag! I desember har jeg planlagt å trene 1 eller 2 ganger i uken, og spise mye!

Til nyåret har jeg valgt å vurdere enten RYP, eller 5x5 Powerbuilding programmene, men jeg tror jeg skal bruke RYP, for så å ta 5x5 etter det igjen.. Ser ingen vits i å ta 5x5 allerede (Har trent i 1 år i januar)

Lenke til kommentar
Ja så det jeg mener er om treningen vil være et feiltrinn iform at jeg ikke får noe utav den da jeg skal på fest etterpå?

7406700[/snapback]

Utbyttet vil være begrenset i og med at kroppen bruker energien på å tvinge alkoholen ut av kroppen fremfor å restituere musklene etter treningen.

Fikk høre av ei jente i klassen i går at man ikke måtte trene mage og rygg separert fra hverandre. Er dette sant? Kan man ikke trene mage en dag og rygg en annen dag?

7406705[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være farlig. Hun tar nok feil der ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...