Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Fikk vektløftingsskoa mine i dag. Enormt hvor mye bedre det er å ta bøy i de, særlig med tanke på stabilitet. Sitter som låst i gulvet.

Du trener på Centrum Athletica? Mener å ha lest det tidligere i tråden. Så ihvertfall en der i dag med Romaleos som jeg tror er deg.

If so; bra bøy!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer at jeg var innom der i dag, så det var nok meg.

Jeg er selv veldig usikker på hvordan bøyen min var i dag, fordi det var første gang med skoa. På lettere vekter kan jeg lettere se det i speilet om jeg går dypt nok, men ble litt usikker på de siste, tunge settene. Takk uansett, får ta ordet ditt på det! :p

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd. Det kommer nok til å ta litt tid til å bli vant til de, men de er veldig gode å ha på, og virker veldig bra lagd.

Når jeg sier at de sitter som låst til gulvet mener jeg det. Det er kanskje den største forskjellen fra minimalistskoa jeg brukte før. Veldig, veldig, veldig stødige.

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd. Det kommer nok til å ta litt tid til å bli vant til de, men de er veldig gode å ha på, og virker veldig bra lagd.

Når jeg sier at de sitter som låst til gulvet mener jeg det. Det er kanskje den største forskjellen fra minimalistskoa jeg brukte før. Veldig, veldig, veldig stødige.

Herlig! Folk virker veldig fornøye med dem. Bestilte et par selv nå, satser på at jeg blir like fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Er det noe mer hensiktsmessig å jogge på tredemølle enn å bruke romaskinen på utholdenhetstreningene mine? Målet mitt er å brenne flere kalorier og bedre utholdenhet, og klarer å holde på mye lengre på romaskina, og synes det er mer behagelig, men er litt usikker på om det kanskje kan tukle litt med styrketreninga?

Herlig! Folk virker veldig fornøye med dem. Bestilte et par selv nå, satser på at jeg blir like fornøyd. :)

Får håpe du blir fornøyd og.

Lenke til kommentar

Fikk vektløftingsskoa mine i dag. Enormt hvor mye bedre det er å ta bøy i de, særlig med tanke på stabilitet. Sitter som låst i gulvet.

FiveFingers er også veldig gode å løfte i. Det er såpass god friksjon mellom sålene og gulvet at man virkelig får skrudd føttene ned i bakken og skapt et tonn av dreiemoment => megastabilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...