Marinius Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Chins eller pull-ups? Eller begge? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har endelig kommet i kontakt med en vektløfterklubb som kan hjelpe meg i oppstarten med løftene og programmering. Håper på å få dratt inn for første gang neste uke. Håper det blir bra! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fytti, enhånds tricep pushdown med tau er magisk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fytti, enhånds tricep pushdown med tau er magisk. Hvilken fordel gir det over tohånds-versjonen? Kjører den på slutten av Push-øktene mine, og er veldig fornøyd med den. Blir sliten, og gir godt med pump. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Chins eller pull-ups? Eller begge? Begge Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Hvilken fordel gir det over tohånds-versjonen? Kjører den på slutten av Push-øktene mine, og er veldig fornøyd med den. Blir sliten, og gir godt med pump. Den vanlige pushdownen tar ikke på det innerste tricep-hodet. Kombinerer denne med vanlig pushdown og overhead extention. Endret 21. august 2013 av Akse Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fem dager løping i uken? Det kommer jeg aldri i livet til å holde meg motivert mot. Skal kombinere kondisjonstreningen med styrketrening. Dette vil jo ta bort alt av overskudd til å gjøre noe som helst? Jeg gir deg bare noen generelle "retningslinjer" som du kan bygge utfra, ikke et fullverdig program. Jeg vet ingenting om hvor mange dager du har til rådighet så det får du se på. Som sagt, tre dager i uken er å anbefale for å se en reell forbedring i kondisjon (eller 2minutter i måneden ifølge Allers"), to dager går vel også, men forbedringen blir jo deretter også. Omså du kun kan ha to dager i uken, ha minst en intervalløkt hver uke. Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fytti, enhånds tricep pushdown med tau er magisk. Ble litt småkåt nå. Har har treningsfri i snart en uke, og legger meg med depresjon hver natt pga jeg lengter sånn etter pumpen Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ble litt småkåt nå. Har har treningsfri i snart en uke, og legger meg med depresjon hver natt pga jeg lengter sånn etter pumpen Haha, ser den. Crazy pump! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har endelig kommet i kontakt med en vektløfterklubb som kan hjelpe meg i oppstarten med løftene og programmering. Håper på å få dratt inn for første gang neste uke. Håper det blir bra!hvem hva hvor? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Johan Thonerud i Spydeberg. Det blir en times tid med reise, så jeg kommer nok bare til å dra dit en gang i måneden eller noe slikt, men det kommer til å hjelpe meg stort med å lære meg løftene ordentlig. Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Noen som har tips til ett treningsprogram å kjøre etter at man har kjørt PHAT? Stagnerte i uke 7 så tok meg en ukes pause (begynner på igjen i morgen) men er litt usikker på hva jeg skal kjøre. Har tenkt på å rett og slett kjøre ett fullkroppsprogram annenhver dag.. er jo selvsagt lett å overtrene men mtp jeg er på kur og ligger 500-1000 kcal i overskudd burde jo jeg holde ut i 6-7 uker (er det jeg har igjen av kuren) Noen som har tips til ett bra satt opp fullkroppsprogram evt? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Noen som har tips til ett treningsprogram å kjøre etter at man har kjørt PHAT? Stagnerte i uke 7 så tok meg en ukes pause (begynner på igjen i morgen) men er litt usikker på hva jeg skal kjøre. Har tenkt på å rett og slett kjøre ett fullkroppsprogram annenhver dag.. er jo selvsagt lett å overtrene men mtp jeg er på kur og ligger 500-1000 kcal i overskudd burde jo jeg holde ut i 6-7 uker (er det jeg har igjen av kuren) Noen som har tips til ett bra satt opp fullkroppsprogram evt? Har du ikke coach lengre? 6 Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Har du ikke coach lengre? Han har satt opp samme program gjennom hele kuren, hadde egentlig ikke planlagt å måtte ta en hvileuke, men siden jeg måtte det er det greit å begynne på ett nytt program og. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Han har satt opp samme program gjennom hele kuren, hadde egentlig ikke planlagt å måtte ta en hvileuke, men siden jeg måtte det er det greit å begynne på ett nytt program og. Om du har en coach som har vunnet, har erfaring, og har peiling generelt. Er det ikke da en bedre ide å ta slikt fra ham enn å spørre oss her som absolutt ikke har peiling? 3 Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Om du har en coach som har vunnet, har erfaring, og har peiling generelt. Er det ikke da en bedre ide å ta slikt fra ham enn å spørre oss her som absolutt ikke har peiling? Valg av treningsprogram i off-season har ingenting med at han har vunnet. Trening under PCT og det å komme seg i sceneform er ting jeg må ha hjelp i fra han med. Trening under off-season er ikke noe hokus pokus, og valg av treningsprogram har ikke så veldig mye å si egentlig.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Men daaaa så, om det ikke er så nøye så gjør som meg. La vær å trene Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Men daaaa så, om det ikke er så nøye så gjør som meg. La vær å trene Grunnen til at det ikke er så nøye med er jo bare på grunn av at jeg vokser tilnærmet uansett hva jeg gjør på trening når jeg er på kur + ligger i stort overskudd. Det er ikke fordi at jeg ikke bryr meg om å trene optimalt. Det utgjør veldig liten eller ingen forskjell på om jeg trener fullkropp, 2splitt, 3splitt 5 splitt eller hva enn det måtte være, derfor lurte jeg bare på om noen hadde tips til ett greit program. Blitt litt lei av å følge mine egne standard fullkroppsprogram Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Noen som har tips til ett treningsprogram å kjøre etter at man har kjørt PHAT? Stagnerte i uke 7 så tok meg en ukes pause (begynner på igjen i morgen) men er litt usikker på hva jeg skal kjøre. Har tenkt på å rett og slett kjøre ett fullkroppsprogram annenhver dag.. er jo selvsagt lett å overtrene men mtp jeg er på kur og ligger 500-1000 kcal i overskudd burde jo jeg holde ut i 6-7 uker (er det jeg har igjen av kuren) Noen som har tips til ett bra satt opp fullkroppsprogram evt? Du bygger, sant? GVT av Vince Gironda. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Grunnen til at det ikke er så nøye med er jo bare på grunn av at jeg vokser tilnærmet uansett hva jeg gjør på trening når jeg er på kur + ligger i stort overskudd. Det er ikke fordi at jeg ikke bryr meg om å trene optimalt. Det utgjør veldig liten eller ingen forskjell på om jeg trener fullkropp, 2splitt, 3splitt 5 splitt eller hva enn det måtte være, derfor lurte jeg bare på om noen hadde tips til ett greit program. Blitt litt lei av å følge mine egne standard fullkroppsprogram Glem alt annet. Sheiko... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå