sungun Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Muskler trenger proteiner ja. Og 1,7g pr kg fettfri masse er vel det optimale? Man trenger jo ikke trene heller.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Tror han mente pulver :-) Lenke til kommentar
Everket Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Verre med han fyren i bakgrunnen som driver med nedtrekk bak nakke. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Man har allerede gått langt forbi hva menneskekroppen klarer å gjøre alene ved å introdusere drakter, man kan like så godt ta det man kan av prestasjonsfremmende midler. (Jeg har ikke noe imot bruk av prestasjonsfremmende midler eller drakter.) I bunn og grunn det jeg tenker ja. Nå om jeg burde ha samme holding til sko på de som løper? Ja kanskje det. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Verre med han fyren i bakgrunnen som driver med nedtrekk bak nakke. Det er ei jente, og det er ingenting galt med nedtrekk bak nakken, såfremt man har like god form som hun hadde. Her ser du selveste Kai Greene gjøre det samme. http://www.youtube.com/watch?v=HQm2K5OpEbM#t=5m15s Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvordan skriver loggfører dere maten dere spiser? Jeg teller kun kalorier og gram protein, men det er tungvint å bruke kalkulator hver kveld. Har prøvd meg på et excel-ark, men synes også dette var litt for mye stress. Noen som har en enkel måte å loggføre det på? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvordan skriver loggfører dere maten dere spiser? Jeg teller kun kalorier og gram protein, men det er tungvint å bruke kalkulator hver kveld. Har prøvd meg på et excel-ark, men synes også dette var litt for mye stress. Noen som har en enkel måte å loggføre det på? Jeg loggfører alt i hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 ^Har prøvd det, men det fører til at jeg spiser for lite. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvordan skriver loggfører dere maten dere spiser? Jeg teller kun kalorier og gram protein, men det er tungvint å bruke kalkulator hver kveld. Har prøvd meg på et excel-ark, men synes også dette var litt for mye stress. Noen som har en enkel måte å loggføre det på? Myfitnesspal, enten som app på android eller i browser på pcen. Har tilogmed strekkodeleser Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvordan skriver loggfører dere maten dere spiser? Jeg teller kun kalorier og gram protein, men det er tungvint å bruke kalkulator hver kveld. Har prøvd meg på et excel-ark, men synes også dette var litt for mye stress. Noen som har en enkel måte å loggføre det på? Jeg legger inn det jeg har spist gjennom dagen på diett.no. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Nærmer meg slutten på proteinpulveret fra ON 100% Gold. Tenkte jeg muligens skulle prøve noe annet, tips? Smak er viktig Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvis smak er viktig må du i hvert fall holde deg borte fra Myoprotein. Duger kun til pannekaker. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Myo protein er nam nam Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei, får plutselig ikke varsel om nye innlegg lenger, følg dette emne "knappen" virker ikke heller. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Tre timer søvn i natt, og fortsatt småfyllesjuk fra lørdagen. Perser likevel med god margin på 1RM i mark i dag. Neei, kroppen er et merkelig maskineri dere! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Hei, får plutselig ikke varsel om nye innlegg lenger, følg dette emne "knappen" virker ikke heller. Noen som har peiling? Endret 12. august 2013 av K_7 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) - Endret 12. august 2013 av K_7 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Hei, får plutselig ikke varsel om nye innlegg lenger, følg dette emne "knappen" virker ikke heller. Noen som har peiling? i Ta nå ikke det også i denne tråden... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Spørsmål: For å få gang på knebøyen igjen, gå til innkjøp av knebeskyttere? Er knærne som er problemet, så vil gjerne høre hva DST har å si om saken. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Spørsmål: For å få gang på knebøyen igjen, gå til innkjøp av knebeskyttere? Er knærne som er problemet, så vil gjerne høre hva DST har å si om saken. Hvordan er knærne problemet? Vondt? Stivt? Er det borte? Ja, forsåvidt. Hvorfor ikke. Mange som har hatt nytte av det. Endret 12. august 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå