Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Dere som trener hjemme, hvor kjøper dere vektene fra? Tenker da på vektskiver og div. stenger. Er det noe fordel å bestille på nett, eller er det et styr pga vekt og frakt? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Er så sykt. Verdensrekord på 465kg i bøy. Beist av dimensjoner. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det er så sinnsykt det.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Et halvt tonn, ffs Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Dere som trener hjemme, hvor kjøper dere vektene fra? Tenker da på vektskiver og div. stenger. Er det noe fordel å bestille på nett, eller er det et styr pga vekt og frakt? Om du ikke er så veldig kresen, sjekk finn.no og slikt. Omså legg ut annonse selv også. Kan komme over kupp av og til. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Er så sykt. Verdensrekord på 465kg i bøy. Beist av dimensjoner. Her tar han 570 kg. https://www.youtube.com/watch?v=IBbRmuPTHNQ Han kan jo faktisk knebøye ei ku Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Nesten Jørgen Foss og 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Haha, neei. Ikke minn oss på han fyren. Han har holdt seg unna media noen uker nå ser det ut til, heldigvis. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Han kan jo faktisk knebøye ei ku Donnie har faktisk bøyet 590kg også, han starter dog ikke i lockout-posisjon og han locker ikke vekta helt ut, i tillegg får de lov til å både bruke grovere drakter i WPC enn IPF i tillegg til dop 2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvis ett forbund tillater drakter så ser jeg ikke noe problem i at dop også er lov. Men det er sikkert bare meg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Woop woop! Idag sa vekta at jeg veide 102(+0,5?) kg! Framgang. Om jeg veier 100 eller 104 aner jeg ikke, da det varierer fra vekt til vekt. Har hatt vekta siden jeg var på 115 da, så framgang er det i alle fall. Fin start på dagen, bare å tømme en proteinshake og suse på jobb! 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Grattis. Er så digg når man ser framgang. Man får ekstra energi til å fortsette også Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvis ett forbund tillater drakter så ser jeg ikke noe problem i at dop også er lov. Men det er sikkert bare meg. Utdyp gjerne litt mer. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Woop woop! Idag sa vekta at jeg veide 102(+0,5?) kg! Framgang. Om jeg veier 100 eller 104 aner jeg ikke, da det varierer fra vekt til vekt. Har hatt vekta siden jeg var på 115 da, så framgang er det i alle fall. Fin start på dagen, bare å tømme en proteinshake og suse på jobb! Gratulerer, bra jobba! :-) Det er motivasjon til å fortsette når en ser fremgang! :-) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Utdyp gjerne litt mer. Man har allerede gått langt forbi hva menneskekroppen klarer å gjøre alene ved å introdusere drakter, man kan like så godt ta det man kan av prestasjonsfremmende midler. (Jeg har ikke noe imot bruk av prestasjonsfremmende midler eller drakter.) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei! Jeg ser frem til å fortsette treningen mer systematisk når jeg får tilbake litt rutiner i hverdagen igjen etter ferien. Jeg spiller fotball 4-5 ganger i uka og trener styrke 3-5 dager i uka ved siden av. Mitt spørsmål er: Er det nødvendig/fordelaktig for meg å kjøpe proteinpulver? Jeg prøver å spise mye proteinholdig mat generelt men lurer på om proteinpulver kan gi meg en liten "boost" ? Er det ille om jeg får i meg for mye proteiner? Det er kanskje ikke så sannsynlig. Målet med treningen er å bli atletisk sterk, ikke "for" stor og tung. Takk for tips! Følger med her jevnlig, mye gøy og lærerikt lesestoff. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Nei, proteinpulver er i seg selv helt unødvendig. Hvis du får i deg de stoffene du trenger gjennom kostholdet ditt ellers, altså nok proteiner, osv., så trenger du ikke tilskudd. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 I sammenheng med at jeg nettopp har deloada har jeg forsøkt å jobbe litt med eksplosiviteten på særlig knebøyen min. Tok video (under) i dag, og ser at jeg i stedet for å eksplodere opp med hoftene, ser ut til å eksplodere "bak" med knærne, noe som ikke ser ut som om det kan være noe bra for meg. Jeg la ikke merke til det selv, og har ingen knebproblemer, men vil ikke fortsette sånn. Hvordan kan jeg unngå dette, uten å miste for mye eksplosivitet? (Jeg vet dybden er dårlig på dette settet.) Lenke til kommentar
sungun Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Du trenger et snitt på mellom 1,5-2g proteiner pr kg kroppsvekt hver dag(100kg=150-200g). Tell proteiner i et par dager så ser du hvor du ligger an. Er du langt unna, kan det være greit med pulver.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Trenger og trenger, fru Blom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå