Bjarnemann Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Alltid like morsomt å lese i denne tråden mens man er fyllesjuk som en ape. Får så god samvittighet! Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Brosciencelife, TMW, Elliott Hulse, Kai Greene, Bartkwan. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Mye citrus i blandingen din? Dersom du har melk i shaken kan det være det som gjør det. Nope, blander pulveret med vann. Består pulveret av naturlige ingredienser, eller er alt fremstilt kjemisk? Lenke til kommentar
ralsten Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det er vel fremstilt på noen måte. Vanligvis en form for curdling ved hjelp av kondensat og varme. Lenke til kommentar
falsetto Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hmpf. Fått blemmer av de nye løpeskoa mine. Noen som har noe tips til hvordan man døper inn eller kjører inn et par splitter nye joggesko? Lenke til kommentar
ralsten Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Hmpf. Fått blemmer av de nye løpeskoa mine. Noen som har noe tips til hvordan man døper inn eller kjører inn et par splitter nye joggesko? Kan jo høre på mote og velvære forumet? Mener å ha hørt no bullshit om skotrær, skogrener eller noe sånt. Ideen er liksom at du tar en treblokk, setter den i skoa, og den vider ut skoa mens du ikke har den på slik at de senere er myke og gode og lune å jogge i. Endret 11. august 2013 av ralsten Lenke til kommentar
falsetto Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det høres ut som en idè! Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
ralsten Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hey. No problemo amigo! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hmpf. Fått blemmer av de nye løpeskoa mine. Noen som har noe tips til hvordan man døper inn eller kjører inn et par splitter nye joggesko? Gjør som i tæret, fyll decmed vann og gå til de er tørre Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Klarer såvidt å se på den siste. Får vondt i kroppen. Lenke til kommentar
Berthelsen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hei. Nå har jeg sett litt gjennom treningsprogram og sånt. Jeg har tenkt til å trene målrettet og bestemt opp mot hovedsakelig RYP programmet. Gått til innkjøp av frossen kyllingfilet i kilovis har jeg og... Men jeg har fortsatt spørsmål: Jeg så på fight club i går og da så jeg på Brad Pitt og han har skikkelige store muskler! Se her: Også lurer jeg på om hvordan jeg trener til å få sånn kropp? Lenke til kommentar
Populært innlegg Dufen Skrevet 11. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. august 2013 Å HERREGUD!!!!! 17 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Å HERREGUD!!!!! U mad, Doofie? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Sitat fra fitnessbloggen (http://fitnessbloggen.no/pizza-diett/) Merk deg at selv om du ikke er i negativ energibalanse' date=' kan du fortsatt forbrenne fett. Det er derimot enklere om du er i energiunderskudd.[/quote'] Forbrenne fett mens du spiser i overskudd? WAT Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hørtes rart ut .. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Kunne iallefall ha vært spennende å vite hvordan du går i overskudd når du går i underskudd. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hei. Nå har jeg sett litt gjennom treningsprogram og sånt. Jeg har tenkt til å trene målrettet og bestemt opp mot hovedsakelig RYP programmet. Gått til innkjøp av frossen kyllingfilet i kilovis har jeg og... Men jeg har fortsatt spørsmål: Jeg så på fight club i går og da så jeg på Brad Pitt og han har skikkelige store muskler! Se her: Også lurer jeg på om hvordan jeg trener til å få sånn kropp? Jeg er litt mistroisk da du drar frem "Tyler Durden-looken", men i tilfelle dette ikke er en spøk: Det finnes ingen spesiell måte å trene på som får deg til å se akkurat slik ut. Proporsjonene dine er i stor grad avhengig av kostholdet ditt, men også av genene dine. Sistnevnte får du ikke gjort noe med. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg er visst dårlig til å sortere troll fra seriøse stupdumme fjortiser... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Dropp Brad Pitt-spørsmålet så er det jo et helt fint innlegg. La oss ikke skremme bort enda flere folk . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå