Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Tilbake fra skolen nå.

 

Jogget 2km ca da dette skjedde

 

Tok bussen ned til lillestrøm igjen og gikk meg vill mellom alle husene mens jeg haltet min vei i pøsregnet.

7297213[/snapback]

 

neste gang du tar på deg joggeskoa så burde du klasse på en liten sportsteip bit på helene. Jeg pleier å gjøre det hver gang jeg løper en tur, det er bedre å være på den sikre siden enn å ikke kunne løpe på noen dager :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

 

Tilbake fra skolen nå.

 

Jogget 2km ca da dette skjedde

 

Tok bussen ned til lillestrøm igjen og gikk meg vill mellom alle husene mens jeg haltet min vei i pøsregnet.

7297213[/snapback]

 

neste gang du tar på deg joggeskoa så burde du klasse på en liten sportsteip bit på helene. Jeg pleier å gjøre det hver gang jeg løper en tur, det er bedre å være på den sikre siden enn å ikke kunne løpe på noen dager :p

7299392[/snapback]

 

Sikkert ike dumt.

 

Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe meg nye joggesko og begynne å jogge på fritiden :hmm:

Lenke til kommentar
Går det bra å trene 4 dagers splitt på: Mandag, fredag, lørdag og søndag?

7300477[/snapback]

 

Hvorfor skulle ikke det gå? Merkelig splitt forresten.

7300499[/snapback]

Vel er satt opp sån fordi jeg har 5 treninger på 4 dager så har bare tid til studio i helgen og en dag får jeg skviset inn i uken.

Lenke til kommentar

Vel, det er hemmelig.

 

 

Neia, men jeg synes det er veldig indiviuelt hvilke øvelser som er best.

 

Jeg liker f.eks. franskpress veldig godt, både med EZ-stang og manual, samt. "nedtrekk" med tau.

For biceps liker jeg vanlig bicepscurl med EZ-stang, og omvendt bicepscurl med rett stang. Muligens sittende bicepscurl med manualer også.

Lenke til kommentar
Jeg er selv av omtrent samme høyde, og veier noe rundt 75kg. 58 er _alt_ for lite, noe bør gjøres.

7314163[/snapback]

Vel han er ikke så tynn men, blir jo fort sån at han dropper middag for å dra tidlig på fest, spiser godteri og noen ganger på mcdonalds, gidder ikke spise sunn mat.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Jeg er selv av omtrent samme høyde, og veier noe rundt 75kg. 58 er _alt_ for lite, noe bør gjøres.

7314163[/snapback]

Vel han er ikke så tynn men, blir jo fort sån at han dropper middag for å dra tidlig på fest, spiser godteri og noen ganger på mcdonalds, gidder ikke spise sunn mat.

7314342[/snapback]

 

Da synes jeg det høres ut som at han bare har veldig bra forbrenning... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er selv av omtrent samme høyde, og veier noe rundt 75kg. 58 er _alt_ for lite, noe bør gjøres.

7314163[/snapback]

Vel han er ikke så tynn men, blir jo fort sån at han dropper middag for å dra tidlig på fest, spiser godteri og noen ganger på mcdonalds, gidder ikke spise sunn mat.

7314342[/snapback]

 

Da synes jeg det høres ut som at han bare har veldig bra forbrenning... :hmm:

7314345[/snapback]

Det kan du banne på, han har alltid vært den tynne i familien som aldri har trengt å gjøre noe for å få six pack. Før jeg skjønnte noe om trening så trodde jeg han var muskuløs fordi han hadde så markerte muskler osv, men nå så har jeg jo nesten dobbelt så stor biceps som han :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...