AnewZ Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ser mer ut som en tennis-spiller/fotballspiller osv. enn en sjakkspiller i baris, det synes jeg er en grei bragd. Fotballspiller på g15-16 nivå da? 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Gå og legg deg, ganske bredt spekter hva gjelder fysikkene til topspillere. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fotballspiller på g15-16 nivå da? Sixpack on a skinny guy doesnt count. Its like bog boobs on a fat chick... 9 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Enig. Alle har sånn mage bare fettprosenten er lav nok. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Noen som trener i Tromsø her? Starter mest sannsynlig på UiT til høsten og tenkte det hadde vært fint med en treningskompis Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har dere tips til hvordan jeg skal klare å ligge i overskudd når jeg står opp rundt kl 1300 hver dag og spiser to måltider om dagen? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har dere tips til hvordan jeg skal klare å ligge i overskudd når jeg står opp rundt kl 1300 hver dag og spiser to måltider om dagen? Hvor mye kcal trenger du? Kan du ikke spise flere måltider? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har dere tips til hvordan jeg skal klare å ligge i overskudd når jeg står opp rundt kl 1300 hver dag og spiser to måltider om dagen? Stå opp tidligere og spis oftere. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har dere tips til hvordan jeg skal klare å ligge i overskudd når jeg står opp rundt kl 1300 hver dag og spiser to måltider om dagen? Lenke til kommentar
McDuck_ Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hvorfor spiser du to måltider om dagen? IKKE bruk mass gainers. Det er unødvendig og dyrt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg har faktisk Mutant Mass. Men jeg har vanskeligheter med å svelge den. Den smaker som dritt. Har opplevd å gulpe mot slutten av hver drink. Går det an å endre smaken på protein-/kalorishakes? Hvor mye kcal trenger du? Kan du ikke spise flere måltider? Trenger 2500 kalorier. Egentlig, men jeg har dårlig matlyst fra før av, og da må jeg spise rester av middagen. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg har faktisk Mutant Mass. Men jeg har vanskeligheter med å svelge den. Den smaker som dritt. Har opplevd å gulpe mot slutten av hver drink. Går det an å endre smaken på protein-/kalorishakes? Kan legge til litt o*boy. Ikke prøvd det, men har hørt om flere som gjør det og sier det smaker bedre da Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hvorfor spiser du to måltider om dagen? IKKE bruk mass gainers. Det er unødvendig og dyrt. Om alternativet er å sulte er det bedre med en liten bøtte Super Mega Extreme Anabolic Mass Gainer 4000 Lenke til kommentar
McDuck_ Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Om alternativet er å sulte er det bedre med en liten bøtte Super Mega Extreme Anabolic Mass Gainer 4000 Hvorfor er alternativet å sulte? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 2500 kcal er overskudd for deg, Mladic? Det hørtes ikke allverden ut Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hvorfor er alternativet å sulte? Om det er plett fette, jævla umulig for person a og få i seg nok næring gjennom mat er gainere greit. Lenke til kommentar
Bare Bank Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 448kg, uten drakt sinnsykt. Lenke til kommentar
treningskisen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Hah! Det var veldig vilt ja. Så noen hvordan vekten bare tilsynelatende forsvant i tynn luft? Han er overmenneskelig sterk. Endret 6. august 2013 av treningskisen Lenke til kommentar
treningskisen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 GTFO and get back with planke and squats. Hva er det du prøver å fortelle meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå