DNA Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 6km er mye for en nerd som meg hehe hjelper det mye å spise god frokost + hva bør jeg spise før? 7293277[/snapback] Det hjelper å spise en bra frokost ja. F.eks 100-150g bjørns havregryn smaker dritgodt 7293343[/snapback] Joda, hvis du liker hvetemel, så liker du havregryn Havregryn er som med tunfisk, det går ned, men det er definitivt ikke godt er mitt synspunkt. 7293354[/snapback] Det smaker ivertfal himmelriskt sammen med laktoseredusert melk Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg pleier ofte å spise bjørns lettkokte havre gryn jeg men endabedre er havregrøten med kli og med bananer og bringebærsyltetøy. Endret 15. november 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg pleier ofte å spise bjørns lettkokte havre gryn jeg men endabedre er havregrøten med kli og med bananer og bringebærsyltetøy. 7293485[/snapback] Er vel smaken fra den spesiele melken min som gjør havregrynen så god, lurer på hvordan det smaker med vanlig melk Er sikkert godt med banan oppi men det kan jo gå litt utover magen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Er vel smaken fra den spesiele melken min som gjør havregrynen så god, lurer på hvordan det smaker med vanlig melk Er sikkert godt med banan oppi men det kan jo gå litt utover magen 7293519[/snapback] Tåler du ikke laktose? Lurer på hvordan laktoseredusert melk smaker... Får man vondt i magen av banan? :O Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Får man vondt i magen av banan? :O 7293575[/snapback] Man får fort det hvis man spiser for mange, ja. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg kan få vondt i magen av banan på morningen Og nei tåler ikke laktose får utrolig føkked up mage av det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Ok jeg tror aldri jeg har hatt det problemet Nå driver jeg og legger meg, opp og jogge i morgen etter 45 min med buss riktignok... Sjekker tråden i morgen tidlig jeg Tar tran og sanasol for placebo effekten sin skyld:) (Fungerer egentlig placeboeffekten når man mener placeboeffekten er den eneste virkningen?) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Tar tran og sanasol for placebo effekten sin skyld:) (Fungerer egentlig placeboeffekten når man mener placeboeffekten er den eneste virkningen?) 7293654[/snapback] Nei, det er mindre sjanser for at den fungerer da. Men tran "fungerer" da det? Det spørs jo litt om du tar tran for å få superkrefter eller om du tar tran for å dekke deler av behovet for fett i kosten, da, men det fungerer for sistnevnte. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg pleier ofte å spise bjørns lettkokte havre gryn jeg men endabedre er havregrøten med kli og med bananer og bringebærsyltetøy. 7293485[/snapback] Ah, elsker bjørns havregryn. Prøv med skjokoladepulver. Det blir havregryn i sjokomelk, jeg digger det:D:D Men dere har på sukker eller jeg den eneste usunne, eller hvor usunt er det da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg pleier ofte å spise bjørns lettkokte havre gryn jeg men endabedre er havregrøten med kli og med bananer og bringebærsyltetøy. 7293485[/snapback] Ah, elsker bjørns havregryn. Prøv med skjokoladepulver. Det blir havregryn i sjokomelk, jeg digger det:D:D Men dere har på sukker eller jeg den eneste usunne, eller hvor usunt er det da? 7293752[/snapback] Jeg har ikke på sukker eller noe annet Men er vel ikke så usunt med en ss sukker. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg spiser havregryn omtrent hver morgen, med en liten dæsj lett-syltetøy. Vet det ikke er spesielt sunt, men mat skal smake godt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Får man vondt i magen av banan? :O 7293575[/snapback] Det forklarer hvorfor jeg hadde så vondt i magen i går Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Hei Tilbake fra skolen nå. Jogget 2km ca da dette skjedde Tok bussen ned til lillestrøm igjen og gikk meg vill mellom alle husene mens jeg haltet min vei i pøsregnet. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Au [skjul tekst] Plixx det der så da ikke så godt ut :O Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Tips: Bildene blir større og mer detaljert om du trykker på de Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Får man vondt i magen av banan? :O 7293575[/snapback] Det får man veldig ofte hvis bananer er for grønn. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Får man vondt i magen av banan? :O 7293575[/snapback] Det får man veldig ofte hvis bananer er for grønn. 7297541[/snapback] Hvis man spiser for mange bananer så får man også vondt i magen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 For et vanskelig valg. Å velge mellom å bli stor med volum trening eller satse litt på Musical Forms og ikke bli stor men spenstig og små muskler. Lenke til kommentar
alos Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 For et vanskelig valg. Å velge mellom å bli stor med volum trening eller satse litt på Musical Forms og ikke bli stor men spenstig og små muskler. 7299357[/snapback] Veldig enkelt valg for meg Det er kanskje ikke så høy status men jeg setter mye mer pris på en løpetur i skog og mark enn å slite å pumpe på et svett studio. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) For et vanskelig valg. Å velge mellom å bli stor med volum trening eller satse litt på Musical Forms og ikke bli stor men spenstig og små muskler. 7299357[/snapback] Veldig enkelt valg for meg Det er kanskje ikke så høy status men jeg setter mye mer pris på en løpetur i skog og mark enn å slite å pumpe på et svett studio. 7299378[/snapback] Blir vel litt motsatt her Liker å pumpe på studio, og er ikke så veldig fan av å løpe men går greit. Men Musical Forms er jo dritmorro elsker å trikse osv. Blir sån 3 ganger Musical forms, 2 kickboxing, 3-4 treningstudio i uken Endret 16. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå