Populært innlegg Anaio Skrevet 31. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) DATOVARER <3 Del 1/2 etter Anaio var på Rimi i forrige uke. Endret 31. juli 2013 av Anaio 11 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Nice catch! Sweet deal med datovarer. Er så sjelden jeg finner noe her sørpå, men i Tromsø spiste jeg stortsett bare datovarer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) DATOVARER <3 Del 1/2 etter Anaio var på Rimi i forrige uke. Og det holder seg bra i frysen, eller? /misunnelig Endret 31. juli 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Kjenner jeg blir varm om hjertet når jeg ser 50%-merket på hel- og sjokolademelken. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Kjenner jeg blir varm om hjertet når jeg ser 50%-merket på hel- og sjokolademelken. 50% har jeg ALDRI opplevd på sjokomelka på min lokale matbutikk, kanskje fordi det er vegg i vegg med treningssenteret Oslo problems... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Datovare? Oh yeah! Men kverker jo 3-4 liter på 2 dager så no stress, joggedress! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 ^Hahah. Må jo ha skjermene mine på noe 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jogget for første gang siden 29. juni, gud bedre... tørk meg med klut og hiv meg i dusjen, så ubrukelig er det lenge siden jeg har følt meg! . Jaja, går vel bare fremover herfra. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jogget for første gang siden 29. juni, gud bedre... tørk meg med klut og hiv meg i dusjen, så ubrukelig er det lenge siden jeg har følt meg! . Jaja, går vel bare fremover herfra. Jeg vet det er en skitten joke en eller annen plass her, men jeg er for lat atm ;p Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 OLIVER HAR OGSÅ BURSDAG I DAG, og i likhet med Lucifer får han fisk for anledningen. Og det holder seg bra i frysen, eller? /misunnelig Jepp, må bare være flink med opptiningen. Dessuten har vi samme musematte og samme mus, Akse. Bygget opp skjermene med bøker har jeg også. 1 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Oppdaget til min store skuffelse at det ikke er lov med markløft på treningssenteret jeg har byttet til nå. Dette pga støyen det medfører de under. Så trenger alternativ til markløft og stang-roing fra bakken. Roingen kan jeg vel klare oppreist antar jeg, men likte ikke helt hvordan det føltes i korsryggen. Må vel bare øve på teknikken. Men markløft er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal ta i stedet. Kan ikke ta sånn "halv-markløft" der stangen ikke treffer bakken, det tåler ikke ryggen min fant jeg ut. Kan være fordi jeg hadde elendig form, men har egentlig vanskelig for å gjøre markløft uten å ødelegge ryggen, så tviler på jeg skal prøve meg på det. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Bytt gym... Får ikke blitt mer enig. BYTT GYM SÅ FORT SOM OVERHODET MULIG, men før det tren markløft som en galning før du bytter. 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 OLIVER HAR OGSÅ BURSDAG I DAG, og i likhet med Lucifer får han fisk for anledningen. Dessuten har vi samme musematte og samme mus, Akse. Bygget opp skjermene med bøker har jeg også. Great minds think alike. Og gratulerer med dagen til Oliver :> Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Oppdaget til min store skuffelse at det ikke er lov med markløft på treningssenteret jeg har byttet til nå. Dette pga støyen det medfører de under. Så trenger alternativ til markløft og stang-roing fra bakken. Roingen kan jeg vel klare oppreist antar jeg, men likte ikke helt hvordan det føltes i korsryggen. Må vel bare øve på teknikken. Men markløft er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal ta i stedet. Kan ikke ta sånn "halv-markløft" der stangen ikke treffer bakken, det tåler ikke ryggen min fant jeg ut. Kan være fordi jeg hadde elendig form, men har egentlig vanskelig for å gjøre markløft uten å ødelegge ryggen, så tviler på jeg skal prøve meg på det. Trente på sit sine senter i sommer, og det eneste som var åpent hele sommeren hadde bannlyst markløft. Jeg fant aldri noe erstatning, og hadde min første markøkt siden da i dag. Kombinert med 5kg vekttap, så gikk jeg fra 180 til 150 i arbeidsett. Bytt senter Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 DATOVARER <3 Del 1/2 etter Anaio var på Rimi i forrige uke. 2 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Trente på sit sine senter i sommer, og det eneste som var åpent hele sommeren hadde bannlyst markløft. Jeg fant aldri noe erstatning, og hadde min første markøkt siden da i dag. Kombinert med 5kg vekttap, så gikk jeg fra 180 til 150 i arbeidsett. Bytt senter Hmm ja, er portalen jeg trener på nå siden jeg har flyttet nærmere det. Kanskje jeg får dra til gløs for å ta mark da når det åpner igjen Står noe om at forbudet er midlertidig, så får se om det skjer noe etter sommeren. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Noen som har tenkt å ødelegge ryggen sin? http://ask-the-fitne...p_image0025.jpg fant det inne på kvinneguiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå