Akse Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Når folk har down-perioder, hva bruker dere til å motivere dere selv? Troen på at neste økt blir den beste på lenge. Også føles det såpass digg å være større og sterkere enn andre at jeg bare må fortsette Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Når folk har down-perioder, hva bruker dere til å motivere dere selv? PWO Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 I det siste har jeg merket at det svir i underarmen når jeg tar knebøy. Hva skyldes dette, og hvordan kan jeg unngå det? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 I det siste har jeg merket at det svir i underarmen når jeg tar knebøy. Hva skyldes dette, og hvordan kan jeg unngå det? Underarmen faktisk. Strekking, massasje og for umiddelbar virkning, prøv bredere grep. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jepp, ganske rart. Jeg tror jeg klemmer stanga for hardt :/ Hvilken vekt er det greit å deloade til når jeg skal trene teknikk med marken? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jepp, ganske rart. Jeg tror jeg klemmer stanga for hardt :/ Du skal klipe bortimot alt du klarer. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Åja, jeg trodde hendene bare skal være til støtte ved knebøy. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Åja, jeg trodde hendene bare skal være til støtte ved knebøy. Får du ondt i underarmene pga. knebøy er det fordi vekten viler på armene, ikke fordi du kliper for mye. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Når folk har down-perioder, hva bruker dere til å motivere dere selv? Mer knebøy. 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Når folk har down-perioder, hva bruker dere til å motivere dere selv? Det lurer faen meg jeg og på, for jeg har ikke gidda å trene på to måneder... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg sliter med disiplin i kostholdet og det er en killer for motivasjonen, igår ble det spist -og det ble spist mye og vertfall alt for mye etter klokka 20:00. Føler da at påfølgende og forrige trening blir litt forgives. Alle trenger pause Doofen, funnet noe alternativ trening du liker? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Joda, løping og tinderangling Er bare det at jeg har ingen å trene sammens med som er noenlunde konkurranseorienterte/motiverende. trente sammens med en fra jobb, men viste seg å bare være et "komme i form til sommeren" opplegg. Jeg er ute etter et mer stabilt opplegg som ikke er preget av hast men mer en kontinuerlig utviklende plan om forbredring av alt man gjør. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Joda, løping og tinderangling Er bare det at jeg har ingen å trene sammens med som er noenlunde konkurranseorienterte/motiverende. trente sammens med en fra jobb, men viste seg å bare være et "komme i form til sommeren" opplegg. Jeg er ute etter et mer stabilt opplegg som ikke er preget av hast men mer en kontinuerlig utviklende plan om forbredring av alt man gjør. Leter litt etter noen å trene med selv, men dedikasjonen svikter som regel når dem ikke ser progresjon etter 40 minutter. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Når folk har down-perioder, hva bruker dere til å motivere dere selv? Enklere vei opp fjellet når jeg skal på topptur til vinteren, mindre kramper på vei ned igjen. Og mindre pump i armene når jeg henger 30 meter opp i en fjellvegg. Enkelt å motivere seg når man har noe man trener for Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Åja, jeg trodde hendene bare skal være til støtte ved knebøy. Det er helt riktig. Et tips er og ikke ha tommelen rundt. hold noe bredere og forbedre mobiliteten i overkroppen. Problem solved. Husk at du alltid skal presse albuene under stangen før du setter deg. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Når folk har down-perioder, hva bruker dere til å motivere dere selv? Har aldri opplevd det før. Trening er bare noe jeg MÅ gjøre, det er liksom noe jeg begynte med, og kommer aldri ut av det. Så på den måten klarer jeg ikke og de-motivere meg fra og være motivert til og trene. Det som øker motivasjonen min enda mer er og slå en pers på trening, og det får jeg ikke av og droppe treningen Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Når folk har down-perioder, hva bruker dere til å motivere dere selv? Pleier å ringe noen treningskompiser og avtale trening på forhånd. Da har du en avtale å forholde deg til du ikke skal bryte, og det blir gjerne en bra økt med litt ekstra press også Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Jeg har slitt veldig mye med depresjon de senere årene og styrketreningen har vært hovednøkkelen til å komme ut av dritten. Så det er min motivasjon. Jeg blir urolig og føler meg ikke vel(til en viss grad da) viss jeg ikke får trent et par ganger i løpet av uka. Litt irriterende at jeg ikke gjorde dette for flere år siden, men prøver å fokusere på at jeg tross alt trener nå og opplever god fremgang både psykisk og fysisk. Joda jeg har prøvd å trene tidligere, for jeg har alltid hørt hvor bra det er for psyken, men det var jogging\løping og fotball. Det hadde langt ifra samme effekt for min del. Endret 23. juli 2013 av Everket 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Paradoksalt nok så har denne perioden uten trening vært bedre enn når jeg trente på mange områder. Jeg sover bedre, puster lettere (astma), går enda ned i fettprosent uten muskeltap ( ) og er lettere til sinns. Mulig jeg har trent og spist helt feil før, hva vet vel jeg? Føler det som at jo mer jeg leser og erfarer om trening og kosthold jo mindre kan jeg. Begynner jeg å bli OLD? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Korrelasjon > kausalitet har jeg hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå