Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv hadde jeg tatt en tømmerstokk og eventuelt hengt 2-3 fylte jerrykanner på hver side, da snakker vi fort 120-180/200kg :D

 

Skal definitivt prøves iløpet av de kommende dagene, kanskje blir det film og? :)

 

Edit: bor man på småbruk/bygda har man egentlig ikke unskyldninger om det ikke er treningstudio i nærheten, kom akkurat nå på at det finnes millioner av løsninger med bare ting jeg ser kan hefra ut vinduet.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Husker jeg var i denne tråden for noen år siden og noen brukte Scooby-videoer til å hjelpe folk med teknikk etc.

 

Vel, nå har noen truet Scooby til å legge opp:

http://www.youtube.com/watch?v=2gitCgebZUA&feature=c4-overview&list=UU1XHNZDn3btv7454Pkz7THg

 

Jævelig triste greier. Jeg likte han ikke i børjan (pga jeg ikke var enig), men han har grodd på meg og han vil bare det beste for di som følger han, imo.

Lenke til kommentar

Husker jeg var i denne tråden for noen år siden og noen brukte Scooby-videoer til å hjelpe folk med teknikk etc.

 

Vel, nå har noen truet Scooby til å legge opp:

 

Jævelig triste greier. Jeg likte han ikke i børjan (pga jeg ikke var enig), men han har grodd på meg og han vil bare det beste for di som følger han, imo.

 

Jævlig dumt at det alltid skal være en internet warrior fra 4chan som sporer opp personlige opplysninger og kommer med trusler til folk som scooby. Han har tilnærmet 300 videoer på youtube, alle er gratis for oss å se og det er gode tips for spesielt nybegynnere. Ikke ber han deg kjøpe ditt og datt, ikke spør han om donasjoner, men likevel finnes det haters.

 

Ting som dette får meg til å lure på hvor langt vi egentlig er i evolusjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...