Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det hørtes frustrerende ut :p

 

Jeg hadde en lignendene situasjon i går der jeg var i bøyracket og skulle ha strakmark og div. etterpå (vi har bare ett rack m/tilhørende olympiastang), når det kommer en sykkeldude og uffer seg svært og prøver å stirre meg ut av racket via speilet.. Da merker jeg at hvis man ikke kan snakke for seg, får man bare tåle at ting tar tid.

 

Til slutt gikk jeg bort til han og sa at han gjerne måtte ta sett mellom mine, "vi har jo bare ett rack, vi må dele på det vi har :)", da ble han nesten enda surere fordi jeg tydeligvis absolutt skulle ødelegge for han som sto og hatet så fint. Men han fikk kjørt kvartbøyen sin og jeg fikk kjørt strakmarken min, og alle var forhåpentligvis ganske fornøyd til slutt.

 

relevant:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg føler folk gir meg 'the look' så sier jeg at jeg kan la dem komme i mellom og viss det er damer kan jeg hjelpe dem og deloade di fleste blir jo happy mens noen er som tour de france kompisen din ;-)

Men på senteret jeg trener er det en liten ukultur med mind your own business så folk blir grumpy når eg hilser på folk som er der regelmessig og sånt, spørr noen om å sparre er som å ta av seg hetten å være svart på en kukluxklan samling, the look.. the look..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker å snakke med jentene der jeg trener, men mange av mennene der er så jævlig merkelige at jeg ikke gidder. Det er flere som er 50+ og kun snakker om hvor deilige jentene som trener der er, og så er det noen yngre som bare er sosialt merkelige.

 

Det er selvfølgelig unntak, men jentene der jeg trener virker mer normale. De som jobber der er faktisk veldig hyggelige også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...