Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joakimz :

Neida, bare litt ivrig HMS avdeling.

Veldig greit å moderne treningsrom med masser av apparater, svømmebasseng i nabo rommet, gratis og full mulighet for å ta med seg venner og familie, så klager ikke på at et par øvelser er fyfy

 

Skjønner virkelig ikke hva HMS har med markløft og gjøre. Den regelen at markløft, bråk og søl ikke er lov er bare helt provoserende - og den tillater ikke seriøse folk og trene der. Man er der liksom for og trene...

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner virkelig ikke hva HMS har med markløft og gjøre. Den regelen at markløft, bråk og søl ikke er lov er bare helt provoserende - og den tillater ikke seriøse folk og trene der. Man er der liksom for og trene...

Vandt med det, de er livredd for skader, slikt det blir med offshore regler på land, uønskede hendelser rapporter, alltid holdt i rekkverk, lukke opp dører forsiktig etc.

Så det er nok mer pga av ansattes "sikkerhet" og ikke pga bråk og søl.

Urettferdig for noen er det jo allikevel ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du polsk?

 

Kan du hjelpe meg å finne et bra treningssenter i Warszawa, som er styrkeløftvennlig? Skal reise på utveksling dit fra august og sliter med å finne et sted å trene.

Ja, jeg snakker det flytende. Begge mine foreldre er polske hvor faren min ser mer ut som en pakistaner enn en polakk. Er født i Norge men lærte meg ikke norsk før barneskolen. På toppen av dette hadde jeg selvsagt norsk2 og dette kan til tider delvis forklare alle mine skrifeleifer. :)

Kan du snekre? Jeg trenger hjelp til å panele huset samt fikse på taket.

 

Kan faren din snekre? :p

Hehe, det morsome her at pappa som er byggingeniør sier at jeg er "den eneste polakken i verden som ikke kan snekre". Min kjære far var en travel ung man og i en alder av 27 år fikk han 5 barn. Alle mine brødre samt min søster ( ligg unna folkens) har gjort en strålende karriere som snekkere og lignende innenfor dette. Jeg på min side klarte ikke å snekre sammen ei hylle fra IKEA uten at den raste sammen. :(

 

Var å trente på det lokale treningssenteret for første gang nå istad, dette senteret huser i tillegg MMA-utøvere og noen av de folkene der er levende giganter! Heldigvis starter folk å kjenne meg igjen og har enn så lenge slippet unna mafia-spørsmålet men hyggelig at dem har sett at jeg har vokst siden i fjor. Her er treningssenteret som jeg trener på og du verden for et utvalg av forskjellige cottage cheese i alle smaker og varianter, 6 kr for 300gram for en variant med 17% fett? <3

post-235098-0-17846600-1374089734_thumb.jpg

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bf % ligger rundt 15 en eller annen plass tror jeg. Skal gi dere nøyaktig update så fort jeg får klypa.

 

Edit: Og der sa kroppen stopp. Tidlig på jobb og etter første løft så kicker hodepinen inn og synet blir borte i flere i sekunder. Typisk tegn på lavt blodtrykk så jeg tar fri ut dagen og får bruke den som en carb refill dag. Henger nok sammen med mye jobb, mye trening og deffing i sommer.

Endret av ryc
Lenke til kommentar

What is this shit? Etter kommentarfeltet å dømme så virker det nesten sant.. Det virker jo såklart helt usannsynlig og er garantert bs men, har noen hørt om dette før?

 

Er noe for godt til å være sant, så er det det.

 

Ikke i all verden om bringebær alene kan gi deg vaskebrett og store muskler. I Norge så har vi regler, som gjør at man ikke kan bruke andre "bedre" forbrennere, derfor selger de jalla-helsekost som er basert på bringebær eller feks Chili.

 

Bullshit.

 

I Sverige får du kjøpt mer egnede fatburners, stackers etc men dette inneholder ofte koffein eller efedrin eller lignende, sef heller ikke uten bivirkninger. Men ganske effektivt for forbrenning og def. om man trener ved siden av.

 

Men det er altså forbudt i Norge.

 

Chili, testoffer, bringebær lol (brukes sikkert fordi det er jævlig billig å produsere). Har sågodt som null virkning. Te-ekstrakt er heller ikke uten bivirkninger, er du uheldig så tærer det på nyrene... Hørt at enkelte te-ekstrakter ikke er særlig sunne.

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Disse kosttilskuddene som hjelper til med fettforbrenning har jeg alltid vært skeptisk til. Har de noe å gi til en person som ligger i kaloriunderskudd og trener en del? Hvis dette er noe dere er positive til så er det mulig jeg kjøper en boks for å prøve neste gang jeg er i Sverige. Kommer fortsatt til å være skeptisk da...

Lenke til kommentar

Disse kosttilskuddene som hjelper til med fettforbrenning har jeg alltid vært skeptisk til. Har de noe å gi til en person som ligger i kaloriunderskudd og trener en del? Hvis dette er noe dere er positive til så er det mulig jeg kjøper en boks for å prøve neste gang jeg er i Sverige. Kommer fortsatt til å være skeptisk da...

 

Jeg hadde sinnsykt god effekt med et sånt Sverigeprodukt som het Thermo X. Brukte det da sammen med Kreatin og proteinshake. Tror jeg brukte det i 3-4mnd.

 

Edit: ser det ikke er anbefalt sammen med Kreatin, isåfall må du få i deg betydelig mer vann. Husker også at jeg drakk mye vann.

 

Da koffein, guarana, te stoffer etc er vanndrivende, mens Kreatin binder vann.

 

Gainen var at jeg fikk betydelig mer energi og forbrant mer, Eneste gangen jeg har klart å øke betydelig i muskel-masse samtidig som jeg gikk ned i vekt. Fikk også mer styrke i løft og press.

 

Men dette er ikke noe å satse på i lengden, for det har bivirkninger. Man skal ikke få i seg for mye koffein eller lignende over tid. Usunt i lengden.

 

 

 

Men for å få god effekt på kort tid så kan det anbefales ved siden av effektiv trening.

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...