Vertical^ Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Hva med å svømme? Fins vel omtrent ikke bedre form for trening. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Joakimz : Neida, bare litt ivrig HMS avdeling. Veldig greit å moderne treningsrom med masser av apparater, svømmebasseng i nabo rommet, gratis og full mulighet for å ta med seg venner og familie, så klager ikke på at et par øvelser er fyfy Endret 17. juli 2013 av Bendorama 1 Lenke til kommentar
Submission Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Hva med å svømme? Fins vel omtrent ikke bedre form for trening. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, takk for tips Ta deg en uke fri du. Det skader ikke. kroppen får bare litt ekstra hvile. Hehe, kanskje ikke. Men litt roligere trening får gå greit Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Joakimz : Neida, bare litt ivrig HMS avdeling. Veldig greit å moderne treningsrom med masser av apparater, svømmebasseng i nabo rommet, gratis og full mulighet for å ta med seg venner og familie, så klager ikke på at et par øvelser er fyfy Skjønner virkelig ikke hva HMS har med markløft og gjøre. Den regelen at markløft, bråk og søl ikke er lov er bare helt provoserende - og den tillater ikke seriøse folk og trene der. Man er der liksom for og trene... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Skjønner virkelig ikke hva HMS har med markløft og gjøre. Den regelen at markløft, bråk og søl ikke er lov er bare helt provoserende - og den tillater ikke seriøse folk og trene der. Man er der liksom for og trene... Vandt med det, de er livredd for skader, slikt det blir med offshore regler på land, uønskede hendelser rapporter, alltid holdt i rekkverk, lukke opp dører forsiktig etc. Så det er nok mer pga av ansattes "sikkerhet" og ikke pga bråk og søl. Urettferdig for noen er det jo allikevel ja! 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Kan du polsk? Kan du hjelpe meg å finne et bra treningssenter i Warszawa, som er styrkeløftvennlig? Skal reise på utveksling dit fra august og sliter med å finne et sted å trene. Ja, jeg snakker det flytende. Begge mine foreldre er polske hvor faren min ser mer ut som en pakistaner enn en polakk. Er født i Norge men lærte meg ikke norsk før barneskolen. På toppen av dette hadde jeg selvsagt norsk2 og dette kan til tider delvis forklare alle mine skrifeleifer. Kan du snekre? Jeg trenger hjelp til å panele huset samt fikse på taket. Kan faren din snekre? Hehe, det morsome her at pappa som er byggingeniør sier at jeg er "den eneste polakken i verden som ikke kan snekre". Min kjære far var en travel ung man og i en alder av 27 år fikk han 5 barn. Alle mine brødre samt min søster ( ligg unna folkens) har gjort en strålende karriere som snekkere og lignende innenfor dette. Jeg på min side klarte ikke å snekre sammen ei hylle fra IKEA uten at den raste sammen. Var å trente på det lokale treningssenteret for første gang nå istad, dette senteret huser i tillegg MMA-utøvere og noen av de folkene der er levende giganter! Heldigvis starter folk å kjenne meg igjen og har enn så lenge slippet unna mafia-spørsmålet men hyggelig at dem har sett at jeg har vokst siden i fjor. Her er treningssenteret som jeg trener på og du verden for et utvalg av forskjellige cottage cheese i alle smaker og varianter, 6 kr for 300gram for en variant med 17% fett? <3 Endret 17. juli 2013 av Dukien 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Drit i BF%, kjør bilde Hvorfor skal han drite i BF% om han vil deffe? Viss han allerede er nede på en 7-8% er det jo ikke rart det går tregt... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 I mange tilfeller er BF% en ca-antakelse basert på ting man ser i speilet, da er det like greit å kutte et mellomledd Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Ja, nå tenkte jeg ikke nøyaktig, da, som sagt. Var heller om den var 30 eller 10 prosent. Men forsåvidt enig, bilde er vel bedre. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Bf % ligger rundt 15 en eller annen plass tror jeg. Skal gi dere nøyaktig update så fort jeg får klypa. Edit: Og der sa kroppen stopp. Tidlig på jobb og etter første løft så kicker hodepinen inn og synet blir borte i flere i sekunder. Typisk tegn på lavt blodtrykk så jeg tar fri ut dagen og får bruke den som en carb refill dag. Henger nok sammen med mye jobb, mye trening og deffing i sommer. Endret 18. juli 2013 av ryc Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) What is this shit? Etter kommentarfeltet å dømme så virker det nesten sant.. Det virker jo såklart helt usannsynlig og er garantert bs men, har noen hørt om dette før? Endret 18. juli 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Snake oil fungerer nok like bra Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) What is this shit? Etter kommentarfeltet å dømme så virker det nesten sant.. Det virker jo såklart helt usannsynlig og er garantert bs men, har noen hørt om dette før? Er noe for godt til å være sant, så er det det. Ikke i all verden om bringebær alene kan gi deg vaskebrett og store muskler. I Norge så har vi regler, som gjør at man ikke kan bruke andre "bedre" forbrennere, derfor selger de jalla-helsekost som er basert på bringebær eller feks Chili. Bullshit. I Sverige får du kjøpt mer egnede fatburners, stackers etc men dette inneholder ofte koffein eller efedrin eller lignende, sef heller ikke uten bivirkninger. Men ganske effektivt for forbrenning og def. om man trener ved siden av. Men det er altså forbudt i Norge. Chili, testoffer, bringebær lol (brukes sikkert fordi det er jævlig billig å produsere). Har sågodt som null virkning. Te-ekstrakt er heller ikke uten bivirkninger, er du uheldig så tærer det på nyrene... Hørt at enkelte te-ekstrakter ikke er særlig sunne. Endret 18. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Disse kosttilskuddene som hjelper til med fettforbrenning har jeg alltid vært skeptisk til. Har de noe å gi til en person som ligger i kaloriunderskudd og trener en del? Hvis dette er noe dere er positive til så er det mulig jeg kjøper en boks for å prøve neste gang jeg er i Sverige. Kommer fortsatt til å være skeptisk da... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Effekten er nok så liten at det ikke vil være merkbart. Bruk pengene på noe gøy heller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Denne var jo grei.. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Disse kosttilskuddene som hjelper til med fettforbrenning har jeg alltid vært skeptisk til. Har de noe å gi til en person som ligger i kaloriunderskudd og trener en del? Hvis dette er noe dere er positive til så er det mulig jeg kjøper en boks for å prøve neste gang jeg er i Sverige. Kommer fortsatt til å være skeptisk da... Jeg hadde sinnsykt god effekt med et sånt Sverigeprodukt som het Thermo X. Brukte det da sammen med Kreatin og proteinshake. Tror jeg brukte det i 3-4mnd. Edit: ser det ikke er anbefalt sammen med Kreatin, isåfall må du få i deg betydelig mer vann. Husker også at jeg drakk mye vann. Da koffein, guarana, te stoffer etc er vanndrivende, mens Kreatin binder vann. Gainen var at jeg fikk betydelig mer energi og forbrant mer, Eneste gangen jeg har klart å øke betydelig i muskel-masse samtidig som jeg gikk ned i vekt. Fikk også mer styrke i løft og press. Men dette er ikke noe å satse på i lengden, for det har bivirkninger. Man skal ikke få i seg for mye koffein eller lignende over tid. Usunt i lengden. Men for å få god effekt på kort tid så kan det anbefales ved siden av effektiv trening. Endret 18. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Hva er greia med damer som bruker 1, 25kgs vekt på kun ene siden? Etter omtrent 40 reps flyttet hun vektskiven over på andre siden. I både benkpress, knebøy og markløft. Endret 19. juli 2013 av Priim 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 ^Jeg har aldri sett det. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 flyttet hun vektskiven over på andre siden Heter crossfit 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå