Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVORFOR TRENTE JEG IKKE FØR?????

 

Ååh! Merket faktisk veldig bra med forbedring både på det å miste fett og armer.

Trente hele kroppen mandag, tirsdag, torsdag og fredag forrige uke og i dag.

Ser tydelig forbedring på overkroppen!

 

Faen, også er det Spania i morgen, skulle trent før, for fortsatt litt mer overflødig fett som må bort!! Jaja

Lenke til kommentar

sick gainz i så fall.

 

Tror du skal holde ut litt mer enn ei uke.

 

Hvorfor trener du så mange dager, egentlig? For en nybegynner er det bedre å kjøre typ tre dager i uken med tunge baseøvelser for å bygge grunnmasse og styrke, ganske teit å begynne med byggersplitt som nybegynner.

Lenke til kommentar

sick gainz i så fall.

 

Tror du skal holde ut litt mer enn ei uke.

 

Hvorfor trener du så mange dager, egentlig? For en nybegynner er det bedre å kjøre typ tre dager i uken med tunge baseøvelser for å bygge grunnmasse og styrke, ganske teit å begynne med byggersplitt som nybegynner.

 

Tro det eller ei. Magen er blitt mer markert samt bryst. Armen er ikke så mye men litt.

Selve overkroppen.

 

Trodde heller aldri jeg skulle se forskjell på kun en uke, men det gjorde jeg! Så jeg er veldig fornøyd! :)

 

Trente så mange dager for at det var ingen vits for meg og da den muskelgruppen da og den da for jeg skulle kjøre fullt før Spania i morgen.

Jeg har muskelmasse fra før. Jeg tar like mye på mange øvelser som kompisene mine som har trent der et år.

Lenke til kommentar

Det er en usannhet i og med at strukturelle proteiner har en mye tregere omsetning enn for eksempel globulære proteiner. Dette er grunnen til at en økning i muskeltverrsnittet skjer over tid, siden tidsperioden for utskiftingen er mer tidskrevende.

 

Fem treningsøkter selv for mosjonister vil ikke føre til høy nok akkumulering av myofibrielle proteiner i den grad at det er mulig å se forskjell med øyet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg jogget også hver gang. Jeg tror det er det som skyldes at magen og overkroppen generelt ser strammere ut!

Kan faktisk også se musklene nederst på armen når jeg strammer liksom. Tror ikke jeg kunne det før jeg begynte å trene den uken.

 

Pump? Gjelder pump også flere timer etterpå?

 

Uansett så ser jeg ihvertfall bedre ut nå enn jeg gjorde før jeg trente 5 ganger forrige uke. Synd jeg ikke begynte før!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det er nok en sammenblanding av pump, vesketap, eufori, svette og lyssettingen.

 

Jeg ser mer "tonet" ut etter en økt enn om morgenen pga. av jeg er svett og det gir en viss "skyggeeffekt".

 

PS: Men ikke hør på de som prøver å banke inn at "du har ikke blitt sterkere, ti still!" ;) Du syns du ser bedre ut og det er kjempebra for deg :)

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...