Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det er fest, så skal det være fest. Det er ytterligere 364 dager i året hvor du kan gjøre opp for krumspringene i fylla.

Har man et mål, så har man et mål. Om jeg unnskylder meg med at det er fest, så baller det nok bare på seg og plutselig er det vektøkning istedet for vektnedgang.

 

Funket fint igår da. 6-7 og en halvliter-sprit. Ikke all verdens kalorier. Klarte dog å kjøpe meg ei pølse med brød på vei hjem. Det får bli gårdagens utskeielser. Hadde rundt 1000 kcal å gå på før jeg dro på festen. Fin form idag!

Lenke til kommentar

Jeg drakk åtte flasker Tuborg, to glass champagne (samt et halvt som ble tømt ned i kjolen av en venninne), to halvlitere med øl.

Spiste uante mengder potetgull og sjokolade på vors, og en feit 160g cheeseburger på veien hjem :D .

Ja, også en Bounty-is på Shell.

 

Fest :green: .

 

Ble du plutselig smellfeit og må sulte deg selv i en uke nå?

Lenke til kommentar

For å være litt seriøs da, har vært på Høyt og Lavt i Svarstad idag med familien, var gøy :) . Armer og kjerne fikk svingt seg.

Var der for et par dager siden. Fikk du tatt zipline over lågen? Var så sinnsyk lang kø da vi var der, så tok løypa som starta med zipline fra det mellomste platået fra tårnet.

Høyt og lavt bør prøves for de som liker å klatre. Og egentlig.. Ja, alle. Vi var 4 da vi startet, men mistet én med dårlig kondis etter ormen lange.

Lenke til kommentar

Litt hardt å kalle meg en livredd fanatiker, men satser på at det er med glimt i øyet. ;)

 

Ikke no særlig annerledes enn en vanlig fest, bare at jeg brukte et par minutter på å tenke igjennom inntaket før kvelden startet.

 

Var egentlig på generelt grunnlag, ikke spesielt til deg. Men ja, glimt i øyet har jeg alltid - det sier iallfall damene. :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok, men hvor mange mennesker er det i Norge over 250kg? Det er stort!

Sikkert veldig få, og sannsynligvis bor ikke personen der denne ambulansen står. Samtidig kan man like godt slå på stortromma når man først skal lage en ambulanse for digre mennesker, og heller dekke alle muligheter enn å være litt for liten dersom den bare kan ta folk til 180kg. For det er digert det også, men det finnes sikkert de som er større. Og de fortjener like mye legehjelp.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...