Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg var på Fresh fitness før i dag var det visst et annet medlem som klagde på at jeg bråkte da jeg tok markløft. Den ansatte var i det minste rasjonell nok til å tilby seg å hente matter til å ha under skivene. På enkelte andre sentre ville de vel påstått at gulvet eller skivene ville bli ødelagt av markløft og kanskje bedt meg om å dra hjem.

Lenke til kommentar

snip

 

Hvilket fresh senter var du på? Har selv trent noe på Majorstuen, og de hadde ikke "løftegulv"/matter der. Må jo være irriterende for tøyegjengen når folka som har mer enn en vektskive på hver side hele tiden skal knabbe fitness-mattene.

Lenke til kommentar

Fikk kjeft av en kar etter jeg var ferdig å dusje på senteret i dag. Ekstremt lav helling i dusjen så vannet renner veldig sakte unna. Jeg skulle visst passe på at vannet havnet mest mulig på sluket. Festlig.

 

Hvis noen ønsker et tips når det kommer til å holde styr på deffing: appen My Fitness Pal. Jeg har brukt den rundt en ukes tid og nesten alt av norske matvarer ligger der. Kjapt å plotte inn og har omtrent samme innhold som større nettsider, bare at dette er på telefonen din.

Endret av ryc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk kjeft av en kar etter jeg var ferdig å dusje på senteret i dag. Ekstremt lav helling i dusjen så vannet renner veldig sakte unna. Jeg skulle visst passe på at vannet havnet mest mulig på sluket. Festlig.

 

Hvis noen ønsker et tips når det kommer til å holde styr på deffing: appen My Fitness Pal. Jeg har brukt den rundt en ukes tid og nesten alt av norske matvarer ligger der. Kjapt å plotte inn og har omtrent samme innhold som større nettsider, bare at dette er på telefonen din.

 

Støtter appen. Har brukt den selv, og lagt inn en del matvarer også. Veldig bra og ikke noe grunn å bruke noe annet.

Lenke til kommentar

Den er også gratis og uten reklame. Jeg har da iPhone.

 

Som det sikkert kom frem i det forrige innlegget mitt så er jeg på deffing. En kamerat sa at fibertilskudd er flott å innta hvis man ikke får metthetsfølelse. Noen som har prøvd dette? Eventuelt noe annet.

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Ironisk å dra på treningssenter for å klage på bråk fra noen som trener

 

Ja. Dessuten er suset fra tredemøllene mye verre etter min mening. Jeg godtok å bruke matter under det siste settet mitt, for jeg gidder jo ikke å krangle på det, men jeg synes at folk kan si ifra direkte til meg hvis de har et problem med hva jeg gjør. Jeg er jo en snill og hyggelig kar og ikke vanskelig å ha med å gjøre.

 

Fikk kjeft av en kar etter jeg var ferdig å dusje på senteret i dag. Ekstremt lav helling i dusjen så vannet renner veldig sakte unna. Jeg skulle visst passe på at vannet havnet mest mulig på sluket. Festlig.

 

Da skulle du tatt ham i nakken og skjøvet vannet ned i sluket med trynet hans. Faen.

Lenke til kommentar

Da skulle du tatt ham i nakken og skjøvet vannet ned i sluket med trynet hans. Faen.

 

Da jeg sa til han at jeg verken var vaktmester eller rørlegger så holdt han kjeft. Kleint å stå naken og krangle med en brautende skallet gamling med ølvom.

Endret av ryc
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...