Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte med 55 kg.

Jeg veier rundt 108 kg, så det er ikke så imponerende som det kanskje høres ut, menmen.

Alt over egen kroppsvekt er imponerende i min bok :)

Husker noen den nettsiden der man kunne sammenligne hvor mye man tar i ulike øvelser med egen kroppsvekt for å se hvor bra man gjør det?

Lenke til kommentar

Det er dritt bra, ikke mange som klarer det. Hvordan er dybden, har du en video av det? :)

Du kan sjekke treningsloggen min for tidligere videoer, jeg antar det så helt likt ut i dag. Jeg fikk ingen til å filme i dag, da jeg var ganske sikker på at jeg ikke kom til å klare det. Jeg er personlig ikke helt fornøyd med dybden jeg oppnår, og skulle gjerne gått mye dypere. Jeg vurderer å bytte til high bar (per i dag kjører jeg verken ekte high eller low bar) etter jeg er helt ferdig med Starting Strength og kjøre Smolov med en noe lavere startvekt for å bygge meg opp samt få god dybde.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Wingeer driver vel med olympisk vektløfting.

Jeg har veldig lyst til å begynne med det, og det hender jeg tar noen rykk (som er det norske navnet på snatch) med stanga og de letteste øvingsplatene (til sammen 30 kg). Det er morsomt, men jeg føler veldig at jeg ikke aner hva jeg holder på med. Har lyst til å komme meg til en eller annen klubb på høsten og kanskje begynne litt ordentlig med det.

anbefaler virkelig å dra til en klubb, også hvis du trenger hjelp til teknikk på bøy osv.

bytta forøvrig til high bar selv og får til bøy bedre nå

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Jeg er kundeveileder i NSB. Da jeg var på jobb i dag, så jeg to karer som jeg har sett mange ganger på treningssenteret. Jeg antar at de kom derfra da de spurtet til toget. Det er ikke den første gangen, så jeg fikk lyst til å rope og minne dem på at "cardio kills gains!" så kanskje de hadde beregnet litt bedre tid til å rekke toget neste gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...