Mladic Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Det er nå et snaut halvår siden jeg begynte med styrketrening, og i dag klarte jeg endelig å bøye 140 kg x 5. Digg med tre blå plater på hver side. Wow, hvor mye har du gått opp i bøy siden du startet med det? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg syns det virker som en rå øvelse, får jo brult hver en bidige muskel i hele kroppen, men føler litt på det samme at her har jeg sannelig ikke peiling så lurte på om her var noen som kunne tenkt seg å se litt på teknikken Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Wow, hvor mye har du gått opp i bøy siden du startet med det? Begynte med 55 kg. Jeg veier rundt 108 kg, så det er ikke så imponerende som det kanskje høres ut, menmen. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Det er nå et snaut halvår siden jeg begynte med styrketrening, og i dag klarte jeg endelig å bøye 140 kg x 5. Digg med tre blå plater på hver side. Det er dritt bra, ikke mange som klarer det. Hvordan er dybden, har du en video av det? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Begynte med 55 kg. Jeg veier rundt 108 kg, så det er ikke så imponerende som det kanskje høres ut, menmen. Alt over egen kroppsvekt er imponerende i min bok Husker noen den nettsiden der man kunne sammenligne hvor mye man tar i ulike øvelser med egen kroppsvekt for å se hvor bra man gjør det? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Det er dritt bra, ikke mange som klarer det. Hvordan er dybden, har du en video av det? Du kan sjekke treningsloggen min for tidligere videoer, jeg antar det så helt likt ut i dag. Jeg fikk ingen til å filme i dag, da jeg var ganske sikker på at jeg ikke kom til å klare det. Jeg er personlig ikke helt fornøyd med dybden jeg oppnår, og skulle gjerne gått mye dypere. Jeg vurderer å bytte til high bar (per i dag kjører jeg verken ekte high eller low bar) etter jeg er helt ferdig med Starting Strength og kjøre Smolov med en noe lavere startvekt for å bygge meg opp samt få god dybde. Endret 9. juli 2013 av boffeeen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) feilpost Endret 9. juli 2013 av boffeeen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Alt over egen kroppsvekt er imponerende i min bok Å? I bøy? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 [/size] Å? I bøy? Ja.. egentlig, og spesielt hvis man ikke har trent så lenge. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Iallefall med 5 reps (og sikker flere set?). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Wingeer driver vel med olympisk vektløfting. Jeg har veldig lyst til å begynne med det, og det hender jeg tar noen rykk (som er det norske navnet på snatch) med stanga og de letteste øvingsplatene (til sammen 30 kg). Det er morsomt, men jeg føler veldig at jeg ikke aner hva jeg holder på med. Har lyst til å komme meg til en eller annen klubb på høsten og kanskje begynne litt ordentlig med det. anbefaler virkelig å dra til en klubb, også hvis du trenger hjelp til teknikk på bøy osv. bytta forøvrig til high bar selv og får til bøy bedre nå Endret 9. juli 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Husker noen den nettsiden der man kunne sammenligne hvor mye man tar i ulike øvelser med egen kroppsvekt for å se hvor bra man gjør det? Denne her, regner jeg med http://exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 tror han mener denne http://www.strstd.com/ 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg var utro mot Gainz i stad. Med sykkelen :'( 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg er kundeveileder i NSB. Da jeg var på jobb i dag, så jeg to karer som jeg har sett mange ganger på treningssenteret. Jeg antar at de kom derfra da de spurtet til toget. Det er ikke den første gangen, så jeg fikk lyst til å rope og minne dem på at "cardio kills gains!" så kanskje de hadde beregnet litt bedre tid til å rekke toget neste gang. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Sprint er jo ikke akkurat cardio da. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Fuck this! Liten storm, det regner vannrett og jeg sitter her småskadet! Dersom ikke jeg får trent snart blir jeg å komme med på et nyhetssegment som ender med "... før han så rettet våpnet mot seg selv". 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Småskadet? Det er sikkert en del av kroppen som fungerer sånn noenlunde. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Sprint er jo ikke akkurat cardio da. Kanskje ikke, men de bruker jo mer energi enn nødvendig da de løper alt de orker istedenfor å gå normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå