Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikke hvor stort underskuddet mitt er, og det varierer fra dag til dag, men jeg sikter på 2200 kalorier om dagen (spiser nok i gjennomsnitt 2600), og er 190 cm høy og rundt 105-108 kg tung (nettopp begynt med kreatin igjen, tror jeg har gått opp noen kilo i vannvekt).

 

Tar 135 kg 3x5, og klarte 5 x 137,5 kg på de to siste treningene mine, men feila i andre og tredje sett, og det er tungt som helvette faen og det føles ut som jeg dør hele tiden, så selv om det ikke er mange kiloene det dreier seg om, så tror jeg at jeg virkelig må prøve for å få det til.

 

Viss du legger deg på 2600 og da pumper med 137, 5 en periode og legger til beinpress som øvelse vil du nok klare det om ikke så alt for lenge

Lenke til kommentar

Øvelsene fra StrongLifts 5x5, det er vel ikke noe problem å kjøre disse med flere repetisjoner og mindre belastning for å primært forbrenne fett?

 

Forbrenne fett?? Har du ikke lyst å bli sterkere da? Tren for å bli sterk, så vil fettforbrenningen komme av seg selv. Men som hodgetwins alltid sier i slutten av sine youtubeklipp.. "this is just advice man, do what ever FUCK you wanna do!" :)

Lenke til kommentar

Tar 135 kg 3x5, og klarte 5 x 137,5 kg på de to siste treningene mine, men feila i andre og tredje sett, og det er tungt som helvette faen og det føles ut som jeg dør hele tiden, så selv om det ikke er mange kiloene det dreier seg om, så tror jeg at jeg virkelig må prøve for å få det til.

Slutt med 5 sett, gå ned til tre så skal du se at du kan strekke strikken litt lenger før du må deloade.

Lenke til kommentar

Øvelsene fra StrongLifts 5x5, det er vel ikke noe problem å kjøre disse med flere repetisjoner og mindre belastning for å primært forbrenne fett?

 

Det er ikke snakk om veldig mange ekstra kalorier du forbrenner ved å droppe vekt og toppe reps. Om å gå ned i vekt er målet ditt, legg deg i kaloriunderskudd. Ikke tenk så mye på vektnedgangen når du er på treningssenteret. Reduser pausene dine if anything.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg gjør er 3 sett x 5 reps, ikke omvendt.

Hva med omvendte pyramidesett? oppvarming osv. 2*100, 1*120 før toppsettene hvor du druser ut 5*140, 5*135, 5*130

 

Edit:

Gleder meg til denne uka:

60 kgs x 1+/160 kgs x 1+/95 kgs x 1+/145 kgs x 1+

Blir noen fine dager :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

er i aktivitet da også, er jo ute med venner osv

 

Det er jo noe med at du ikke har faste tidspunkter som når du er på skole.

Jeg sliter alltid litt mer i ferier. Noen ganger er det digg å sove lenge og da blir man rimelig daff. Så er det stress å gidde og lage mat til enhver tid. På sommeren er det jo i tillegg varme som ikke hjelper på matlysten. For min del er jeg ikke så nøye i ferier. Man skal jo tilbake til normalen igjen etterhvert, og da kommer matlysten etter et par dager

Lenke til kommentar

Det er jo noe med at du ikke har faste tidspunkter som når du er på skole.

Jeg sliter alltid litt mer i ferier. Noen ganger er det digg å sove lenge og da blir man rimelig daff. Så er det stress å gidde og lage mat til enhver tid. På sommeren er det jo i tillegg varme som ikke hjelper på matlysten. For min del er jeg ikke så nøye i ferier. Man skal jo tilbake til normalen igjen etterhvert, og da kommer matlysten etter et par dager

 

Ikke i morgen, ikke om en uke, ikke etterpå men NÅÅÅ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...