Akse Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Tydelig av jeg har svake nedre magemuskler. Kjørte beinhev i går, og doms.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Veit ikke hvor stort underskuddet mitt er, og det varierer fra dag til dag, men jeg sikter på 2200 kalorier om dagen (spiser nok i gjennomsnitt 2600), og er 190 cm høy og rundt 105-108 kg tung (nettopp begynt med kreatin igjen, tror jeg har gått opp noen kilo i vannvekt). Tar 135 kg 3x5, og klarte 5 x 137,5 kg på de to siste treningene mine, men feila i andre og tredje sett, og det er tungt som helvette faen og det føles ut som jeg dør hele tiden, så selv om det ikke er mange kiloene det dreier seg om, så tror jeg at jeg virkelig må prøve for å få det til. Viss du legger deg på 2600 og da pumper med 137, 5 en periode og legger til beinpress som øvelse vil du nok klare det om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Øvelsene fra StrongLifts 5x5, det er vel ikke noe problem å kjøre disse med flere repetisjoner og mindre belastning for å primært forbrenne fett? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Øvelsene fra StrongLifts 5x5, det er vel ikke noe problem å kjøre disse med flere repetisjoner og mindre belastning for å primært forbrenne fett? Forbrenne fett?? Har du ikke lyst å bli sterkere da? Tren for å bli sterk, så vil fettforbrenningen komme av seg selv. Men som hodgetwins alltid sier i slutten av sine youtubeklipp.. "this is just advice man, do what ever FUCK you wanna do!" Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Øvelsene fra StrongLifts 5x5, det er vel ikke noe problem å kjøre disse med flere repetisjoner og mindre belastning for å primært forbrenne fett? Njesh, bare start med stanga i bøy/benk/ohp og 40/60kg i markløft sånn som programmet er ment. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Tar 135 kg 3x5, og klarte 5 x 137,5 kg på de to siste treningene mine, men feila i andre og tredje sett, og det er tungt som helvette faen og det føles ut som jeg dør hele tiden, så selv om det ikke er mange kiloene det dreier seg om, så tror jeg at jeg virkelig må prøve for å få det til. Slutt med 5 sett, gå ned til tre så skal du se at du kan strekke strikken litt lenger før du må deloade. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det jeg gjør er 3 sett x 5 reps, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Øvelsene fra StrongLifts 5x5, det er vel ikke noe problem å kjøre disse med flere repetisjoner og mindre belastning for å primært forbrenne fett? Det er ikke snakk om veldig mange ekstra kalorier du forbrenner ved å droppe vekt og toppe reps. Om å gå ned i vekt er målet ditt, legg deg i kaloriunderskudd. Ikke tenk så mye på vektnedgangen når du er på treningssenteret. Reduser pausene dine if anything. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det er en mageøvelse som går ut på å ligge på ryggen og løfte en stor ball med bena. Vet noen navnet på den øvelsen? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det er en mageøvelse som går ut på å ligge på ryggen og løfte en stor ball med bena. Vet noen navnet på den øvelsen? Flodhestrulling Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Det jeg gjør er 3 sett x 5 reps, ikke omvendt. Hva med omvendte pyramidesett? oppvarming osv. 2*100, 1*120 før toppsettene hvor du druser ut 5*140, 5*135, 5*130 Edit: Gleder meg til denne uka: 60 kgs x 1+/160 kgs x 1+/95 kgs x 1+/145 kgs x 1+ Blir noen fine dager Endret 8. juli 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 hmm i det siste har jeg så vidt orket å spise noe som helst. wtf skjer? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Trener/jobber/studerer du som normalt? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 trener 3x i uka. har ferie nå så jobber eller studerer ikke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 trener 3x i uka. har ferie nå så jobber eller studerer ikke Hold deg i aktivitet på de dagene du ikke trener også. Gå deg en tur, ta sykkelen inn til byen etc. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 trener 3x i uka. har ferie nå så jobber eller studerer ikke Det er klart kroppen ikke krever at du inntar energi om du ikke bruker noe energi. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hold deg i aktivitet på de dagene du ikke trener også. Gå deg en tur, ta sykkelen inn til byen etc. er i aktivitet da også, er jo ute med venner osv Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ble bert staret som faen på gym1 idag, fette slitsomt Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 er i aktivitet da også, er jo ute med venner osv Det er jo noe med at du ikke har faste tidspunkter som når du er på skole. Jeg sliter alltid litt mer i ferier. Noen ganger er det digg å sove lenge og da blir man rimelig daff. Så er det stress å gidde og lage mat til enhver tid. På sommeren er det jo i tillegg varme som ikke hjelper på matlysten. For min del er jeg ikke så nøye i ferier. Man skal jo tilbake til normalen igjen etterhvert, og da kommer matlysten etter et par dager Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det er jo noe med at du ikke har faste tidspunkter som når du er på skole. Jeg sliter alltid litt mer i ferier. Noen ganger er det digg å sove lenge og da blir man rimelig daff. Så er det stress å gidde og lage mat til enhver tid. På sommeren er det jo i tillegg varme som ikke hjelper på matlysten. For min del er jeg ikke så nøye i ferier. Man skal jo tilbake til normalen igjen etterhvert, og da kommer matlysten etter et par dager Ikke i morgen, ikke om en uke, ikke etterpå men NÅÅÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå