Dufen Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Når blir man ferdig med SL 5x5? Er det helt til jeg begynner å merke null progresjon hos alle øvelsene? LES DEN JÆVLA SATANS FØRPULTE FØRSTEPOSTEN FØR HÆLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!1 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Uæææh! Roid rage 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 LES DEN JÆVLA SATANS FØRPULTE FØRSTEPOSTEN FØR HÆLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Kordan får eg six-pack og sånt? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Uæææh! Roid rage Mjææææ, mer svett i auan av å lese gjentatte posta som fint besvares i førsteposten... Skal vi ALDRI se noe nytt her i tråden? Fikk forøvrig tilbud om apotekvarer i dag (sett de med selvsyn) men det er for mye arbeide å juice så gidda ikke... Lite roidrage her, bare en "grumpy old man" Kordan får eg six-pack og sånt? Det er der vi er pr. i dag ja... Status quo... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Tja, six-packen er bare magisk borte bak vomben lizm, tar Bicepcurl 5 ganger i uka og spiser bare usunt i helgene.. skjønner det ikke ass.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Mjææææ, mer svett i auan av å lese gjentatte posta som fint besvares i førsteposten... Skal vi ALDRI se noe nytt her i tråden? Fikk forøvrig tilbud om apotekvarer i dag (sett de med selvsyn) men det er for mye arbeide å juice så gidda ikke... Lite roidrage her, bare en "grumpy old man" Det er der vi er pr. i dag ja... Status quo... Viss du starter på kur håper jeg du holder oss oppdaterte, er jo spennende å se Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Holy faak, hadde egentlig tenkt å ta 1*140 som toppsett i bøy idag men så fleska jeg på med 3*150pga 20kg-skivene var nærmere og tre reps siden jeg følte det ble smålig med bare ett når jeg allerede hadde vekta på skuldrene Bare en "grumpy old man" Hvordan hadde du tenkt å gjøre det?, cruise&blast eller bicycles? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Viss du starter på kur håper jeg du holder oss oppdaterte, er jo spennende å se Blir aldri å skje, det er jeg altfor lat til... Hadde en diskusjon med noen skinnhellige tullinger her om dagen som påsto at dop var magisk. Folk sier det mest utrolige, dette er folk som har trent i flere år men de mente at en treningsøkt i uka var nok til å få dobbel så stor målbar fremgang som en som trener rent 6 dager i uka... Verden er fylt av tullinger og jeg tvinges til å oppleve dem... FML... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Dette er stort sett mitt syn på steroider Tatt fra ett intervju med "Johnny Juicer" T-NATION: So what do you tell kids who ask you if they should start using? SL: I once heard Dave Tate say that taking steroids is like an Ace card. Everybody has a chance to play his Ace. If you need to play your Ace to be a high school football star, odds are you're not going to go onto college. If you have to play your Ace to win Mr. Wisconsin, you're not going to be Mr. Olympia... T-NATION: But LS, you've been playing your ace for close to 30 years! SL: I know! That's why I change my tune when I talk to powerlifters. I've seen these guys that have totaled 2100 pounds drug-free, and then they play their Ace card and Jesus Christ, they're the strongest guys in the world. Meanwhile, I'm thinking that how come it was so easy for you; I used my Ace card to bench 500. Anyhow, that's the advice I throw out there. I don't really know what it's like to train clean. There was a stretch, an unfortunate stretch, where I did, but it's always a personal decision and I love the shit. I'm not going to lie to you. But I've been through a lot of stuff with the shit. So how can I tell some kid, "Look man, don't do it," when I started the shit when I was 14 years old? For min del så har jeg alt for god framgang nå til og en gang vurdere det, og om jeg fortsetter å trene like hardt og målrettet og om 6-7 begynner og nå skikkelig kjipe platåer kan det godt hende at jeg faller for fristelsen.Men samtidig jeg har jo ingen anelse om jeg blir å nå det nivået engang og jeg vet jo heller ikke om jeg bare er fornøyd med å opprettholde den kroppen med 2-3 chillax økter i uka og greit kosthold når den tid først kommer. (om den kommer) Synes likevel det er interessant å lese om steroider, hormoner og generelt bare hvordan kroppen fungerer. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg er helt enig i at å lese om ting og samle seg kunnskap er av absolutte nødvendighet. Om man leser terroristsaker på nett blir man ikke terrorist men vet hvordan de fungerer og kan sove tryggere om natta siden man vet det er liten sannsynlighet for at det smeller her hjemme. Vel, den var litt phail men picture painted... Jeg har ingen motforestillinger mot doping lengre. Hva så om det korter livet med 10 år, vil "du/dere" virkelig leve til dere er 90 år? For hva? 15 år med rompevask og INGEN adspredning av noe slag annet enn en whiskey på fredagskvelden om kveldsvakta er av den snille sorten... Jeg forventer videre diskusjon, men jeg forventer og at folk leser seg opp og reflekterer før de diskuterer videre om doping. Det er tross alt bedre å holde munn og la folk TRO at man ikke er smart enn å åpne den og la folk VITE det... 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Hvorfor smaker øl så mye bedre på sommeren? Lite gainz til nå i Juni/Juli. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Jeg har ingen motforestillinger mot doping lengre. Hva så om det korter livet med 10 år, vil "du/dere" virkelig leve til dere er 90 år? For hva? 15 år med rompevask og INGEN adspredning av noe slag annet enn en whiskey på fredagskvelden om kveldsvakta er av den snille sorten... Dessuten må man kjøre på ganske hardt for å korte livet med 10-15år, det å kjøre moderate/lave mengder (typ trt, få test/vekst nivåene til en 18-åring) samtidig som man er av 2-3 måneder i året for å kunne fortsette å skvise ut litt framgang når man gjerne allerede har trent blodhart i 7-10 år synes jeg er 100% greit så lenge man ikke konkurrerer i noe "dopfri" idrett. Se på for eksempel Einar Gilberg (har mucho respekt for han så det er sagt) Han gikk opp nesten 30kg fett (rent ) for å løfte 80kg mer sammenlagt med utstyr iløpet av 5 år med latterlig målrettet og dedikert trening og nå er han, 5 år etter han var på toppen enda tyngre og løfter det samme han gjorde på 125kg, bare tenk på hvor mye livskvaliteten/helsen går ned med å drasse rundt på 30kg mer fett i ett tiår bare for å løfte noen få kg mer KONTRA det å cruise på svært lave/moderate mengder test/tren og få samme framgangen men kanskje bare veie 115kg? Sånn ser jeg på det iallefall, og jeg ber til gud om at han ikke finner tråden her fordi det er ikke en krangel jeg er interessert i og ha. Edit: nå løfter vel gilberg utstyrsfritt så sånn sett har han vel ikke blitt svakere men poenget står fortsatt. Endret 6. juli 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Det er tross alt bedre å holde munn og la folk TRO at man ikke er smart enn å åpne den og la folk VITE det... Morsomt å lese hele innlegget i sammenheng (Terroristanalogien ) Endret 6. juli 2013 av Kevlar Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Dessuten må man kjøre på ganske hardt for å korte livet med 10-15år, det å kjøre moderate/lave mengder (typ trt, få test/vekst nivåene til en 18-åring) samtidig som man er av 2-3 måneder i året for å kunne fortsette å skvise ut litt framgang når man gjerne allerede har trent blodhart i 7-10 år synes jeg er 100% greit så lenge man ikke konkurrerer i noe "dopfri" idrett. Se på for eksempel Einar Gilberg (har mucho respekt for han så det er sagt) Han gikk opp nesten 30kg fett (rent ) for å løfte 80kg mer sammenlagt med utstyr iløpet av 5 år med latterlig målrettet og dedikert trening og nå er han, 5 år etter han var på toppen enda tyngre og løfter det samme han gjorde på 125kg, bare tenk på hvor mye livskvaliteten/helsen går ned med å drasse rundt på 30kg mer fett i ett tiår bare for å løfte noen få kg mer KONTRA det å cruise på svært lave/moderate mengder test/tren og få samme framgangen men kanskje bare veie 115kg? Sånn ser jeg på det iallefall, og jeg ber til gud om at han ikke finner tråden her fordi det er ikke en krangel jeg er interessert i og ha. Edit: nå løfter vel gilberg utstyrsfritt så sånn sett har han vel ikke blitt svakere men poenget står fortsatt. Meget bra innlegg! Så noe alà det samme Zyzz sa når folk klagde på han angående dop. Både trening og festing. Hadde også vært kjekt om folk som skal begynne å klage på det, ihvertfall hadde satt seg inn i det sånn at de kan komme med mot argumenter. Istede for samme driten hele tiden, uten at de veit enn dritt av hva som egentlig er bi effekter, hvorfor det er dårlig over langt tid osv. Angående det Zyzz sa var at folk hatet på han fordi han tok fest dop osv når han var på festivaler. Ecstacy o.l. Da svarte han med: Tenk deg hvis du er ute å drikker vær eneste helg, all den alkoholen som du får i kroppen vær eneste helg. I sammenligning med litt Ecstacy 1-2 ganger i året. I lengden vil alkoholen være mye mer farlig enn dopet. Så egentlig er det faktisk værre i mine øyene, feite folk som sitter på mc'ern vær dag og klager på helsevesnet fordi dem ikke gjør noe f.eks. Enn folk som tar steroider fordi de stagnerer/andre motivasjoner. Endret 6. juli 2013 av R3pulsive Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Meget bra innlegg! Så noe alà det samme Zyzz sa når folk klagde på han angående dop. Både trening og festing. Hadde også vært kjekt om folk som skal begynne å klage på det, ihvertfall hadde satt seg inn i det sånn at de kan komme med mot argumenter. Istede for samme driten hele tiden, uten at de veit enn dritt av hva som egentlig er bi effekter, hvorfor det er dårlig over langt tid osv. Angående det Zyzz sa var at folk hatet på han fordi han tok fest dop osv når han var på festivaler. Ecstacy o.l. Da svarte han med: Tenk deg hvis du er ute å drikker vær eneste helg, all den alkoholen som du får i kroppen vær eneste helg. I sammenligning med litt Ecstacy 1-2 ganger i året. I lengden vil alkoholen være mye mer farlig enn dopet. Så egentlig er det faktisk værre i mine øyene, feite folk som sitter på mc'ern vær dag og klager på helsevesnet fordi dem ikke gjør noe f.eks. Enn folk som tar steroider fordi de stagnerer/andre motivasjoner. Folk hatet han, di kan ikke hate PÅ han. Zyzz døde vell 23 år gammel som konsekvens av det han brukte livet sitt på, noe som han selv ga uttrykk for ikke kom til å gjør han noe. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Jaha? Hva er forskjellen? Har vel ikke så mye med hvor mye du løfter. Enstyrkeløftstang er stivere og grovere i grepet, en olympisk stang er mykere og gir derfor ekstra moment i bunnen av løftet. Utover det er det ingen forskjell på stenger til bøy og mark AFAIK. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Kordan får eg six-pack og sånt? 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå