Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Er det greit å bruke stangen som er beregnet for knebøy, til markløft? Må man ha noe spesielt underlag på gulvet, når man tar markløft?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Aha, på treningsstudioet er det ingen spesielle plasser/stenger man kan bruke til markløft. Er litt redd for å få noen stygge blikk, er jo greit når man trener alene, men blir annerledes når det er flere der.

 

Men er det greit å bruke en stang beregnet til knebøy, til markløft?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Spørs jo litt på hva du mener med "beregnet til knebøy", da. Hvordan vet du at den i det hele tatt er det?

Beregnet til knebøy ble litt feil, stangen står i holderen til knebøy. Første gangen jeg trener på treningsstudio, så må lære meg reglene.

 

Er en stang som har en bøy på seg to steder. Stangen er rett, men det er to ganske store bulker i den. Dette ble rart, men vet noen hva den brukes til :tease:

Lenke til kommentar

Beregnet til knebøy ble litt feil, stangen står i holderen til knebøy. Første gangen jeg trener på treningsstudio, så må lære meg reglene.

 

Er en stang som har en bøy på seg to steder. Stangen er rett, men det er to ganske store bulker i den. Dette ble rart, men vet noen hva den brukes til :tease:

Ez-stang du tenker på?

 

Brukes til Tricepspress for det meste. Mange bruker den til Biceps også.

Lenke til kommentar

 

Beregnet til knebøy ble litt feil, stangen står i holderen til knebøy. Første gangen jeg trener på treningsstudio, så må lære meg reglene.

 

Er en stang som har en bøy på seg to steder. Stangen er rett, men det er to ganske store bulker i den. Dette ble rart, men vet noen hva den brukes til :tease:

 

EZ-stang. Jeg bruker den til skullcrushers o.l. og bicepscurls de gangene jeg gjør det for å presse ut juice av armene :-P

 

Du bruker samme stang ja, viss du fortsatt skulle være usikker på det. Olympiastang, den veier 20kg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

EZ-stang. Jeg bruker den til skullcrushers o.l. og bicepscurls de gangene jeg gjør det for å presse ut juice av armene :-P

 

Du bruker samme stang ja, viss du fortsatt skulle være usikker på det. Olympiastang, den veier 20kg.

 

Okei, takketakk.

 

Visste at den at den veide 20kg, men olympiastang visste jeg ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...