Mladic Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nå har jeg kommet til det punktet der vektene på knebøyen er så tung at det gjør vondt å sette stanga på ryggen. Bør jeg stoppe eller fortsette? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Stopp for guds skyld, om noe gjør vondt er det galskap å fortsette 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nå har jeg kommet til det punktet der vektene på knebøyen er så tung at det gjør vondt å sette stanga på ryggen. Bør jeg stoppe eller fortsette? Selv pleier jeg å psyke meg opp til det nivået at jeg ikke kjenner noe som helst på skuldrene Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Nå har jeg kommet til det punktet der vektene på knebøyen er så tung at det gjør vondt å sette stanga på ryggen. Bør jeg stoppe eller fortsette? Da bør du begynne å plassere den rett, slik at det ikke gjør vondt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 ^Wow, crazy. Sier du noe motiverende til deg selv? Stopp for guds skyld, om noe gjør vondt er det galskap å fortsette Var litt redd for at noe kan gå galt. Skal jeg deloade eller fortsette på samme vekt neste økt? Jeg tror ikke at det kommer til å gjøre mindre vondt neste gang :/ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvor mye bøyer du? Stanga skal ligge på traps, og da gjør det ikke vondt. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Hold smalere. Da vil du få en større grop i trapsen som stangen kan ligge mer stødig i - samt mindre smerte. Uansett dette er bare noe du må "herde" med. Endret 1. juli 2013 av joakimz 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har heldigvis ikke det problemet enda jeg, da mesteparten av vekta mi ligger på kropp og ikke på stang . Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hansker.. jeg leste ikke dette.. Flytende KALK er noe du kan bruke. Billig, og gull verdt for seriøse folk. hvorfor flytende? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Fordi mange gym blir sure om du søler masse kalk uttover de fine vegg-til-vegg teppene dies. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 trenger ikke bli så mye søl egentlig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det blir søl av tørr magnesium/kalk jo. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det blir søl av tørr magnesium/kalk jo. Er jo det som er gøy! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 For brukeren, ja, men ikke for de ansatte. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvor mye bøyer du? Stanga skal ligge på traps, og da gjør det ikke vondt. Ikke så veldig mye, men bøyer 90 kg (veier 60 og er newbie da ). Stangen ligger på traps, men det svir veldig i begynnelsen når jeg står der før bøyen. Og det føles som om stanga og gulvet presser mot hverandre. Har heldigvis ikke det problemet enda jeg, da mesteparten av vekta mi ligger på kropp og ikke på stang . Hvordan gjør du det? Betyr det at du veier mer enn det du løfter? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Ikke så veldig mye, men bøyer 90 kg (veier 60 og er newbie da ). Stangen ligger på traps, men det svir veldig i begynnelsen når jeg står der før bøyen. Og det føles som om stanga og gulvet presser mot hverandre. Svir? Da er du jo bare solbrent. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har sånn fin trapezius grop til stanga Aldri hatt problemer med smerter enda, men da har jeg aldri løftet mer enn 100kg heller Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Skulle hatt litt kritikk på knebøyen min, men får ikke lastet opp video. "Feil, du har ikke tillatelse til å laste opp denne filtypen". Noen som vet? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvordan gjør du det? Betyr det at du veier mer enn det du løfter? Jepp. Men kroppsvekten er på tur ned, og knebøyvekten er på tur opp, så ting går i riktig retning i alle fall. I og med at jeg har vært av og på mye med trening har det blitt (etter min mening) alt for lite progresjon. Har blitt flinkere og flinkere da, så blir gøy å se hvor man er om 1-5-10 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå