1245112654122755325882462 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg liker ikke bulk periodene, ikke at jeg sliter med å få i meg kalorier men synest treningen og ting generelt er mye mer givende når jeg deffer Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Min tilnærming går hovedsakelig ut på å utsette deffingen Folk har forskjellige mål. Jeg kunne ikke gått rundt med 20+% fett, men det er meg. Jeg liker ikke bulk periodene, ikke at jeg sliter med å få i meg kalorier men synest treningen og ting generelt er mye mer givende når jeg deffer Jeg synes trening er kjekkere når jeg er i overskudd. Har mer energi, og power i musklene. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Føler meg litt uggen, blir derfor litt små sliten av følelsen. Når jeg deffer er jeg sjeldent noe mer en 300-400 under så det tar litt tid, men storkoser meg Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 noen tanker om abs-roller, bra/dårlig? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Hvis du tenker på hjulet med to håndtak, så er det et ypperlig treningsverktøy etter min mening. Bruker det i hver økt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Da vet man i hvert fall at man får bygd mest mulig muskelmasse over perioden man skal bygge. Men det er uansett ingen grunn til å gå over bord med kalorioverskuddet. Et overskudd på 200-300 er nok, men det er fort gjort at det blir en del mer. Det har nok mye med mentalitet å gjøre. Når man skal opp i vekt driter man gjerne i om man legger på seg en del fett, og bare spiser det man kommer over. Det er ingenting galt i det, men det gjør deffeprosessen mye lenger. Kjenner jeg har lite til overs for deffing, derfor blir det ikke så mye grisespising denne gangen. Oja! Jeg har alltid trodd det gjør noe med kroppen av man skifter fra å bulke til deffing. Er det bra hvis man klarer å deffe hele tiden, eller spise rent og sunt hver eneste dag? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Oja! Jeg har alltid trodd det gjør noe med kroppen av man skifter fra å bulke til deffing. Er det bra hvis man klarer å deffe hele tiden, eller spise rent og sunt hver eneste dag? Viss du bare ønsker å se tynn og sunn ut er dette lurt. Viss du ønsker muskelmasse trenger kroppen næring for å bygge disse. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Oja! Jeg har alltid trodd det gjør noe med kroppen av man skifter fra å bulke til deffing. Er det bra hvis man klarer å deffe hele tiden, eller spise rent og sunt hver eneste dag? Bulk/deff har lite med "rent og sunt" å gjøre. Det handler utelukkende om kvantitet, ikke kvalitet. Og du kan ikke alltid deffe, på ett eller annet tidspunkt må du nødvendigvis balansere kcal-inntaket. Det sier liksom seg selv at man ikke kan gå ned i vekt til evig tid. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Oja! Jeg har alltid trodd det gjør noe med kroppen av man skifter fra å bulke til deffing. Er det bra hvis man klarer å deffe hele tiden, eller spise rent og sunt hver eneste dag? Bulke = ligge i kalorioverskudd. Under bulking får du lagt på deg muskelmasse. Deffe = ligge i kaloriunderskudd. Under deffing vil du droppe fettprosent, men du kan ikke bygge muskelmasse. Det er vanlig å miste en del muskelmasse under deffing. For å svare deg på spørsmålet ditt, er det ingen poeng i å deffe til evig tid, for til slutt kommer du til å få en sykelig lav fettprosent som er helsefarlig. Samtidig vil du nok miste mesteparten av muskelmassen din. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Burde man bruke skumrulle før eller etter tøying? Og hvor får jeg tak i en billig rulle i Oslo? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Ta det fra meg. Evig underskudd ; ikke digg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Burde man bruke skumrulle før eller etter tøying? Og hvor får jeg tak i en billig rulle i Oslo? De har skumrulle på sio. Hvis du skal bruke utenom trening (hvilket vel er lurt) så har mobech i møllergata godt utvalg. Ikke billig, men de fleste fysiske butikker er vel det. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Ta det fra meg. Evig underskudd ; ikke digg. Dar er det bedre med evig overskudd Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 De har skumrulle på sio. Hvis du skal bruke utenom trening (hvilket vel er lurt) så har mobech i møllergata godt utvalg. Ikke billig, men de fleste fysiske butikker er vel det. Vet de har det der (er der jeg har prøvd det), men jeg vil gjerne bruke det hjemme og på det andre stedet jeg trener. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Bestill en rumble roller på nett. Evt. kjøp på Mobech, litt dyrere men du får kjøpt i morgen om så. Ellers er det jo mange som har god erfaring med å mekke sin egen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Latterlig :O @90kg 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Bulke = ligge i kalorioverskudd. Under bulking får du lagt på deg muskelmasse. Deffe = ligge i kaloriunderskudd. Under deffing vil du droppe fettprosent, men du kan ikke bygge muskelmasse. Det er vanlig å miste en del muskelmasse under deffing. For å svare deg på spørsmålet ditt, er det ingen poeng i å deffe til evig tid, for til slutt kommer du til å få en sykelig lav fettprosent som er helsefarlig. Samtidig vil du nok miste mesteparten av muskelmassen din. Hva med de som bare spiser sunt og rent hele tiden? Har denne type kosthold og trening et navn, og er det bra? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Hva mener du med "sunt og rent hele tiden"? :-) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Kun ris, kylling og brokkoli ser jeg for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå