Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det jeg sier også hver gang ei jente på treningssenteret uttrykker misnøye over blikket mitt. Jeg så ikke på puppene eller ræva di, jeg så på formen din.

Kan godt være det hun ikke liker også. Mange er såpass usikre på seg selv at de ikke liker at folk ser på når de løfter.

Lenke til kommentar

Skal gjøre litt research på dop frem til høsten så tar jeg løftinga derfra. haters gonna hate :D

Mtp. kombinasjonen av alder og ramme kan du egentlig ikke klandres :)

hvaslags treningstøy bruker dere folkens? bruker dere sånne drakter på trening?

Helst hettegenser til bøy/markløft/benk/ohp

Helst shorts til Bøy

Helst joggebukse til markløft evt. litt høye sokker og shorts.

Helst singlet til flexing i speil mellom superset med cabel-curls og triceps-extensions.

Sluttet helt å trene i trange tskjorter/poloer etter og ha ødelagt et par i forsøk på å få de av.

Lenke til kommentar

Mtp. kombinasjonen av alder og ramme kan du egentlig ikke klandres :)

Helst hettegenser til bøy/markløft/benk/ohp

Helst shorts til Bøy

Helst joggebukse til markløft evt. litt høye sokker og shorts.

Helst singlet til flexing i speil mellom superset med cabel-curls og triceps-extensions.

Sluttet helt å trene i trange tskjorter/poloer etter og ha ødelagt et par i forsøk på å få de av.

DET ER DEFFETID PRIMER4 :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det bra å bulke og deffe?

Da vet man i hvert fall at man får bygd mest mulig muskelmasse over perioden man skal bygge. Men det er uansett ingen grunn til å gå over bord med kalorioverskuddet. Et overskudd på 200-300 er nok, men det er fort gjort at det blir en del mer.

Det har nok mye med mentalitet å gjøre. Når man skal opp i vekt driter man gjerne i om man legger på seg en del fett, og bare spiser det man kommer over. Det er ingenting galt i det, men det gjør deffeprosessen mye lenger.

Kjenner jeg har lite til overs for deffing, derfor blir det ikke så mye grisespising denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...