mushi Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Den videoen var ikke dum. Måtte se den et par-tre ganger for å sjekket ut... erm... teknikken. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Det er det jeg sier også hver gang ei jente på treningssenteret uttrykker misnøye over blikket mitt. Jeg så ikke på puppene eller ræva di, jeg så på formen din. Endret 29. juni 2013 av Zarac Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Har ikke vært på gymmen siden 8. juni og føler heller ikke at jeg GIDDER å dra dit med det første. Noen som føler seg kallet til å flise en wire og jage meg med den til jeg er på gymmen? Hva sa du? Jeg hørte deg ikke over lyden av tapte gainz. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Det er det jeg sier også hver gang ei jente på treningssenteret uttrykker misnøye over blikket mitt. Jeg så ikke på puppene eller ræva di, jeg så på formen din. Kan godt være det hun ikke liker også. Mange er såpass usikre på seg selv at de ikke liker at folk ser på når de løfter. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Ja, det kan hende, men nå ser jeg sjelden på de tynne bleikfisene som er på treningssenteret for første gang og ikke vet hva de driver med. Jeg foretrekker de stramme, formfulle, erfarne jentene som bruker passende treningstøy og har dat ass. Gud bedre, hvor jeg foretrekker dem. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Hva sa du? Jeg hørte deg ikke over lyden av tapte gainz. Apropos... du var begynt med styrketrening og mye mat, sant? Hvordan går det? Har du logg? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Det ble bestemt for lenge siden at styrketreningen skulle begynne i midten av august når jeg kommer tilbake til sivilisasjonen, altså plasser med treningssenter. Logg har jeg, med den passende tittelen "Patrick123s logg". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 hvaslags treningstøy bruker dere folkens? bruker dere sånne drakter på trening? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg bruker ei normal treningstrøye og en shorts eller ei bukse. Merket er Craft. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 ok forresten WTB vektløftersko? han duden på xxl (eller whatever butikk det var) skjønte ikke hva jeg mente og viste meg noe som så ut som løpesko. dette var skoene han viste meg http://www.xxl.no/Root/Sko/Herresko/Innend%C3%B8rs-sport/c/140214 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Hva sa du? Jeg hørte deg ikke over lyden av tapte gainz. Din feil, mye mer gøy å løpe enn å løfte. Skal gjøre litt research på dop frem til høsten så tar jeg løftinga derfra. haters gonna hate Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Baggy t-skjorte og løstsittende shorts. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 hvaslags treningstøy bruker dere folkens? bruker dere sånne drakter på trening? Joggebukse og t-skjorte. Trenge i singlet for første gang sist trening. Chill som faen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Skal gjøre litt research på dop frem til høsten så tar jeg løftinga derfra. haters gonna hate Mtp. kombinasjonen av alder og ramme kan du egentlig ikke klandres hvaslags treningstøy bruker dere folkens? bruker dere sånne drakter på trening? Helst hettegenser til bøy/markløft/benk/ohp Helst shorts til Bøy Helst joggebukse til markløft evt. litt høye sokker og shorts. Helst singlet til flexing i speil mellom superset med cabel-curls og triceps-extensions. Sluttet helt å trene i trange tskjorter/poloer etter og ha ødelagt et par i forsøk på å få de av. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Mtp. kombinasjonen av alder og ramme kan du egentlig ikke klandres Helst hettegenser til bøy/markløft/benk/ohp Helst shorts til Bøy Helst joggebukse til markløft evt. litt høye sokker og shorts. Helst singlet til flexing i speil mellom superset med cabel-curls og triceps-extensions. Sluttet helt å trene i trange tskjorter/poloer etter og ha ødelagt et par i forsøk på å få de av. DET ER DEFFETID PRIMER4 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 DET ER DEFFETID PRIMER4 Blir ikke i år iallefall Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Blir ikke i år iallefall Game of thrones... Så nettopp alle epidosene i første sesong edit: ja, der var en pun intented... Endret 30. juni 2013 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Hvorfor er det bra å bulke og deffe? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Hvorfor er det bra å bulke og deffe? Da vet man i hvert fall at man får bygd mest mulig muskelmasse over perioden man skal bygge. Men det er uansett ingen grunn til å gå over bord med kalorioverskuddet. Et overskudd på 200-300 er nok, men det er fort gjort at det blir en del mer. Det har nok mye med mentalitet å gjøre. Når man skal opp i vekt driter man gjerne i om man legger på seg en del fett, og bare spiser det man kommer over. Det er ingenting galt i det, men det gjør deffeprosessen mye lenger. Kjenner jeg har lite til overs for deffing, derfor blir det ikke så mye grisespising denne gangen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Kjenner jeg har lite til overs for deffing, derfor blir det ikke så mye grisespising denne gangen. Min tilnærming går hovedsakelig ut på å utsette deffingen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå