Slettet--- Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Alnabru har de ihvertfall noe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 http://www.nordlys.n...icle6722819.ece Han fortjener en brofist. Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Noen som har hatt problemer/smerter med håndleddet? Skulle til å ta pushups nå før jeg dro over til treninga, og jeg merker smerter i det jeg belaster håndleddet. Er det et tegn på at jeg har bært for tunge vekter eller at jeg har utført øvelser med dårlig teknikk? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Prøv pushups med nøytralt grep/ men knokene eller med manualer. Slikk at håndleddet kan holdes parallelt med underarmen. Mobilisering av underarm og håndledd vil også være og anbefale. Endret 22. juni 2013 av joakimz Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det skjønner jeg, lurte bare på om det er et tegn på å ta et par uker fri fra treningen.. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det skjønner jeg, lurte bare på om det er et tegn på å ta et par uker fri fra treningen.. Når du har "vanlig" grep i pushups bøyer du håndleddet ganske mye og det vil få en stygg strekk der for mange. Og ta seg fri ifra treningen er ikke nødvendig med mindre du har store smerter under utførelse av en øvelse. Men prøv med nøytralt grep. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Gikk forbi et se & hør blad i dag, og satan Hennie såg ripped ut (ref bildet som ble lagt ut tidligere her). Gadd ikke åpne det, såg bare et ryggbilde mens jeg ventet i kø. Men han var blit schvær & ripped. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Noen som har hatt problemer/smerter med håndleddet? Skulle til å ta pushups nå før jeg dro over til treninga, og jeg merker smerter i det jeg belaster håndleddet. Er det et tegn på at jeg har bært for tunge vekter eller at jeg har utført øvelser med dårlig teknikk? Dersom du har belastet det mye i det siste uten at kroppen tidligere har vært vant til det kan det være en overbelastningsskade. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 http://www.nordlys.n...icle6722819.ece Det er der jeg trener selv, og det er utallige folk som bruker singlett til tross for forbudet. Samtidig er det en relativt liten gym og det er nesten bare overvektige eller litt eldre som trener der; du finner ytterst få som er veltrente. Mangler også masse nødvendig utstyr. Jævla bindingsavtale... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Ikke lov med singlet.. Hah! Glad jeg trener på Fitness, et sted uten slike tulleregler. Billig er det og. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Der jeg trener er det ett par båddibyggere på diett som stort sett trener i baris med shortsene dratt opp til underbuksekanten, og som står å poser i alle hvilepausene igjennom de 2-3 timer lange øktene sine. Lurer på hvordan stamina hot hadde tatt imot de Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Da blir det muligens stevnedebut i september. Fett. Blir nok ingen rå total eller wilks, men man må begynne et sted! 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Tøft gjort, og mtp. de 20+++ årene du har og bli sterkere på har jo ikke totalen fra første stevne så mye og si i det store bildet 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 I morgen er jeg ferdig med en uke på Kreta. Gleder meg å komme tilbake til trening. Annet enn litt svømming hver dag har det blitt lite trening på meg. Litt pushups og et par plankeøkter og, men det var så lite at det ikke er vits å nevne. Heldigvis eneste ferien før jul, så tilbake til hverdagen mandag. Deilig! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noen som har tips til foam roller? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noen bra øvelser til å bygge upper chest? Kjører Incline Dumbell og kabel nå. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noen bra øvelser til å bygge upper chest? Kjører Incline Dumbell og kabel nå. Incline med Barbell Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Det er der jeg trener selv, og det er utallige folk som bruker singlett til tross for forbudet. Samtidig er det en relativt liten gym og det er nesten bare overvektige eller litt eldre som trener der; du finner ytterst få som er veltrente. Mangler også masse nødvendig utstyr. Jævla bindingsavtale... Hun ene som jobber der er fysioterapeut og har figurert mye i lokalavisene. TOTALT kunnskapsløs.Jeg spurte henne for noen år siden da hun jobba på SATS om hvordan jeg kunne forbedre kondisjon. "Løp mye på tredemølla" sa hun. Jeg syntes det hørtes litt vel enkelt ut men hun insisterte på at jeg bare trengte å løpe mye. Hvordan? Jevnt tempo og bare løpe mer og mer etterhvert som jeg ble bedre trent som hun sa. Jeg fikk lyst å angripe henne der hun satt men lot bare vær å tegne medlemskap. Mulig det redda vandelen min... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Det stemmer jo at du får bedre kondisjon av å løpe langt, men det er ikke den mest effektive måten. Men for løpinga sin del handler det også mye om hva du ønsker å oppnå, det å løpe langt er på sikt en bra måte å trene kondisjon på, siden du venner kroppen din til å belastes over lengre perioder, komtra noen få minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå