Akse Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Verste er at å skylle ned en fyrstekake med en liter iskald sjokomelk er jo gjort på under 3-4min, og ikke engang noe spesielt mettende Hvem sa det var vanskelig å fylle kalorikvoten. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Så sant så sant, skulle egentlig startet Gainz-camp for såkalte hardgainers, og bevist at også de kan bli overvektige diabetikere om de er villig til å la meg bestemme kostholdet dies i noen uker. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 En hel fyrstekake! Jeg tenkte at en hel pose Toffin på kinoen var mye . Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvem sa det var vanskelig å fylle kalorikvoten. Jeg Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) En hel fyrstekake! Jeg tenkte at en hel pose Toffin på kinoen var mye . Nå er jeg helt med på at det ikke er nødvendig for hardgainers å tenke veldig på ren spising, men jeg føler også at man ikke bør gå av skaftet med sukkerinntaket. Det er jo tross alt ikke særlig bra for kroppen, spesielt over tid. Det kan fort bli en vane med høyt sukkerinntak. edit: Litt feil quoting, mer et generelt innlegg. Endret 18. juni 2013 av Akse Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Er det jeg fikk mest sjokk på, nesten ett halvt kilo mafakking sukker, rareste er at kroppen/fordøyelsesytemet har tilsynelatende også fungert helt normalt de dagene også. Edit: forøvrig viktig å legge inn litt generell info typ det der akse, sånn at eventuelle lurkere ikke for eks. begynner å stappe i seg kilovis med fyrstekake for å ikke miste gainz. Endret 18. juni 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Fyrstekake smaker satan. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Fyrstekake smaker satan. gud. Fixed. 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Kan ikke snakke for dere andre men for min del går det meste av ting i kakeavdelingen på rema ned på høykant Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Den her er jævlig fin. http://www.youtube.com/watch?v=jIwrV5e6fMY Endret 18. juni 2013 av Akse 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Liker når jeg kommer over slikt. Selv om den generelle tonen til folk støtter fatty's på treningsstudio, så er det fortsatt en del douchebags der ute som trenger å skjerpe seg litt. Blir ekstra motivert hver gang jeg ser folk som er i skikkelig dårlig form trene! 8 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Såååå, om du trenger motivasjon så kan jeg filme meg selv trene og motivere deg... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Trener ofte sent på kvelden (siden det er FETTE fullt på senteret i timene etter skole/jobb), og et par ganger har jeg og en kompis kommet på senteret rundt midnatt og blitt møtt i døra omtrent av to runde damer som tydeligvis hadde håp om å trene alene, av grunner man kan tenke seg til. De piler inn i garderoben og forsvinner så fort de ser oss komme inn døra. Synd de ikke skjønner at vi ikke kunne brydd oss mindre/bare syns det er kult at de er på trening i det hele tatt. Endret 19. juni 2013 av Kevlar Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det er plagsomt når det er mye folk på senterene, føler ikke at jeg får gjort øktene mine 'godt nok' når man må stå å gjerne vente både på utstyr og på plasser, blir litt for tafatt. Det jeg gjør er at jeg trener på et 'ubemannet' senter, Stamina Key heter det vell, der har jeg nøkkelkort og kan benytte det når jeg måtte ønske i mellom 05:00 - 23:00, det er i tillegg til dette fritt for di folka som bruker evigheter på hver eneste gadget. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Synd de ikke skjønner at vi ikke kunne brydd oss mindre/bare syns det er kult at de er på trening i det hele tatt. Tenker nøyaktig det samme. Når jeg ser store folk på treningssenteret, blir jeg mer inspirert/motivert enn noe annet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg prater litt med dem fra tid til annen for å høre hva som motiverer dem, mange gode historier Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Noen her som løper barfot? Har forsøkt meg litt frem både med å lande forfot med sko og uten sko i det hele tatt. Jeg har aldri hatt det så morsomt når jeg løper som når jeg løper uten sko, frihetsfølelsen er total og beina har det mye bedre enn når jeg lander på hælene i dempede joggesko. Klarte å løpe på meg beinhinnebetennelse ved å bytte til forfot og ikke kutte ned på treningsmengden, men bygger meg sakte opp igjen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Studier har vel vist at energiforbruket ved barfotløping kontra minimalistsko faktisk gikk i favør sko. Et lite slag for de som hyller barfotløping som løsningen på alle verdens problem. Jeg har ikke tatt steget til barfot og blir heller ikke å gjøre det, men å legge om teknikken til forfot er det smarteste jeg noen sinne har gjort. Flyten i steget er en helt annen og kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Noen her som løper barfot? Har forsøkt meg litt frem både med å lande forfot med sko og uten sko i det hele tatt. Jeg har aldri hatt det så morsomt når jeg løper som når jeg løper uten sko, frihetsfølelsen er total og beina har det mye bedre enn når jeg lander på hælene i dempede joggesko. Klarte å løpe på meg beinhinnebetennelse ved å bytte til forfot og ikke kutte ned på treningsmengden, men bygger meg sakte opp igjen. Det å begynne å springe barfot uten å gå slik en stund er vell en dårlig ide med tanke på belastningsskader Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Studier har vel vist at energiforbruket ved barfotløping kontra minimalistsko faktisk gikk i favør sko. Et lite slag for de som hyller barfotløping som løsningen på alle verdens problem. Jeg har ikke tatt steget til barfot og blir heller ikke å gjøre det, men å legge om teknikken til forfot er det smarteste jeg noen sinne har gjort. Flyten i steget er en helt annen og kan ikke sammenlignes. Viss du lander på helen i det du trakker bremser du steget en del, det er veldig lett å gjøre det med joggesko/marsjstøvler etc. Trikset er å strekke kroppen rett opp, bruke lårene mer, holde blikket fremover. Det derimot 70% av di jeg møter på runden min gjør er at dem lener kroppen fremover, bruker armene lite, og bruker kun lårene til å flytte foten frem der den burde gå opp, dem ser sjeldent mer en 3-4 meter forann seg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå