Primer4 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hadde vel bittelitt muskler i uno og? Vil forøvrig ikke kalle han stor ennå Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Sjuke delts ihvertfall... Håper grunnen er at han har gener for det. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Sjuke delts ihvertfall... Håper grunnen er at han har gener for det. Regner heller med at det er de der "ektomorph-manlet-aesthetics" som kicker inn. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Misunner folk som bygger skuldre så fort. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Han var vel større i Uno, men da var han tjukkere også Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Synd han ikke fikk gleden av å bli trent av Cornelis. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Hva er best når det gjelder muskelvekst: 6 reps eller 15 reps? Edit: Det er forvirrende fordi noen mener få reps gir maksimal muskelvekst, mens andre sier mange reps gir maksimal muskelvekst. Endret 17. juni 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Hva er best når det gjelder muskelvekst: 6 reps eller 15 reps? Edit: Det er forvirrende fordi noen mener få reps gir maksimal muskelvekst, mens andre sier mange reps gir maksimal muskelvekst. Denne er ikke helt på jordet Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Veldig irriterende at fargen i midten på Effect-Scale er mørkere enn den nest øverste, blir litt slitsom å se igjennom sånn synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Noen som har prøvd http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/gforce-action-lever-belt-11mm-blue ? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Vedder på at det funker fjell, eneste kjedelige med sånne av tykt lær (lær generelt) er at man må bruke de en stund før de blir skikkelig myke og gode å bruke. Selv bruker jeg bare ett billigbelte for tiden og må si meg veldig fornøyd etter ca. 5 mnd bruk Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Denne er ikke helt på jordet Er sarcoplasmic hypertrophy den samme muskelproduksjonen som bodybuildere? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette tror jeg er første gang ever jeg trener styrke så latterlig tidlig. Men alternativet er etter ti timer på jobb, så må nesten gjøre et forsøk tenker jeg... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 thats me everyday Samme her. Deilig at jeg så og si alltid er alene i frivekt-avdelingen. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Mulig jeg er farget av mitt eget grandiose syn på meg selv, men jeg er tålelig sikker på at jeg har fått til å både droppe en god del fett siste to månedene, samtidig som jeg har lagt på meg en synlig mengde muskelmasse. Edit: Ved nærmere ettertanke kan vel det vanskelig stemme. Nybegynnereffekten har nok gått ut for altfor lenge siden, så er vel bare at jeg har droppet noe fett, blitt mer markert og dermed føler meg større Selv om jeg kunne bannet på at biceps har vokst bra (har lagt inn curls de siste to mnd,), samt at bryst er blitt større Endret 18. juni 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Samme her. Deilig at jeg så og si alltid er alene i frivekt-avdelingen. Hehe, ja nettopp. Vaskedamene er der noen ganger, men det er bare kos Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 18. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2013 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå