Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så derfor nevner folk at det et rom for å bruke perioden alternativt, til dømes som deff. Det handler litt om å skape løsninger.

Deff når man allerede har minimale muligheter for å kontrollere kosthold?

Blir nok å spise alt som dukker opp foran meg også får jeg bare håpe på og ikke tape alt for mye gains.

Og primer4, du får nok ikke CE lappen, tror dessverre TT er forbeholdt grenaderer fremover

Vanlig C da? Truckførerbevis?, G11 Stroppekurs?, het det ikke logistikkbataljonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Deff når man allerede har minimale muligheter for å kontrollere kosthold?

Blir nok å spise alt som dukker opp foran meg også får jeg bare håpe på og ikke tape alt for mye gains.

 

Vanlig C da? Truckførerbevis?, G11 Stroppekurs?, het det ikke logistikkbataljonen?

 

Det er ikke umulig p kontrollere kostholdet, du vil også få løpe mye og bære en del utstyr i sekk.

Lenke til kommentar

Vil noen anbefale en god torsoøvelse? Jeg har tatt pallof press en stund nå, men jeg begynner å bli lei i tillegg til at den er upraktisk da man lett sklir mens man presser.

 

 

 

Torso betyr vel bare overkropp på engelsk.

^Wow, tenk å ha den kroppen. Kjempemorsomt!

 

Finnes det noen gode app'er (helst på Android) som er god for loggføring av progresjonen?

 

Fitocracy

 

Det er ikke umulig p kontrollere kostholdet, du vil også få løpe mye og bære en del utstyr i sekk.

 

Deffing uten mulighet for å løfte hørtes i det hele tatt ganske dust ut.

 

Ville bare chillet, spist godt og fulgt opplegget. Gjør nok ikke noe å få litt bedre kondis heller.

Lenke til kommentar

Vil noen anbefale en god torsoøvelse?

Min ynglingsøvelse for torso må være TUNGE dead stop dumbell rows typ: (bare jeg bruker ikke straps)

Får kjørt hele ryggen (alt fra rhomboids til lats til posterior chain og nedre traps), samt. bedre grepstyrke, og bedre eksplosivitet fra bunn i mark.

Lenke til kommentar

Det er en god øvelse, men jeg pleier å fullføre den til negativ også, ser han bare slipper den ned i nedre stilling, føler jeg får mer utbytte selv om jrg da bruker litt lettere vekter.

Det at han slipper spennet 3-4cm fra bunn gjør jo bare at han må lage ett helt nytt spenn på vei opp igjen til neste rep=tyngre i lengden spesielt om man ikke bruker straps og kjører 12+ reps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...