Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Er det mulig å trene til seg større og bredere skuldre, slik at man passer inn i blazere og dresser?

Når jeg var på dressmann en gang, så fikk jeg beskjed om å slutte å trene og spise junk i et år også komme tilbake.

 

Jaha?

 

Tenker sikkert på muskler som leggen, som er veldig vanskelig muskel å øke volumet på da den blir brukt såpass mye i løpet av en dag fra før av at overbelastningen som trengs for å bryte muskelfiberne er vanskeligere å oppnå.

Endret av bIsk0p
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fettet nede på magen er virkelig seigt.

 

Nemo problemo her. Glipper nesten like lett som på resten av kroppen. Trengte bare å ligge i komfortabelt underskudd en drøy måned for å gå fra "litt kraftig og med litt mage" til synlige ruter over hele magen.

 

:)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Ang klær og muskler, så har jeg et problem med bukser. Jeg har store legger, og må opp et par størrelser for å i det hele tatt få av meg buksene, men heldigvis er det sommer og shortsvær. Gikk med shorts i går, og ei av jentene i klassen spurte om hun kunne ta på leggen. Tydeligvis uvanlig med store legger der hun kommer fra.

Lenke til kommentar

Ang klær og muskler, så har jeg et problem med bukser. Jeg har store legger, og må opp et par størrelser for å i det hele tatt få av meg buksene, men heldigvis er det sommer og shortsvær. Gikk med shorts i går, og ei av jentene i klassen spurte om hun kunne ta på leggen. Tydeligvis uvanlig med store legger der hun kommer fra.

Er leggene dine større enn lårene? :o

Lenke til kommentar

Ang klær og muskler, så har jeg et problem med bukser. Jeg har store legger, og må opp et par størrelser for å i det hele tatt få av meg buksene, men heldigvis er det sommer og shortsvær. Gikk med shorts i går, og ei av jentene i klassen spurte om hun kunne ta på leggen. Tydeligvis uvanlig med store legger der hun kommer fra.

 

Har selv dette problemet på enkelte bukser, men verst er det når jeg skal bruke STØVLER. :p

For å få leggen nedi støvvelen må jeg flere størrelser over hva som er min faktiske skostørrelse.

 

Fuck støvler.

Lenke til kommentar

Nemo problemo her. Glipper nesten like lett som på resten av kroppen. Trengte bare å ligge i komfortabelt underskudd en drøy måned for å gå fra "litt kraftig og med litt mage" til synlige ruter over hele magen.

 

:)

 

Så urettferdig. Det fettet gir aldri slipp her :p Fuck mine gener.

Lenke til kommentar

 

 

Så urettferdig. Det fettet gir aldri slipp her :p Fuck mine gener.

 

Har alltid hatt samme problem selv, og til og med vært ganske tjukk tidligere i mitt liv (50 kg i femte klasse, og alltid hatt både pupper og mage), men med riktig kosthold og riktig trening går ting mye bedre.

 

Kosthold og trening (i den rekkefølgen) triumfer gener.

 

:)

Lenke til kommentar

Er leggene dine større enn lårene? :o

 

Nei, men enkelte bukser må jeg uansett tvinge av meg når de kommer til leggen.

 

Har selv dette problemet på enkelte bukser, men verst er det når jeg skal bruke STØVLER. :p

For å få leggen nedi støvvelen må jeg flere størrelser over hva som er min faktiske skostørrelse.

 

Fuck støvler.

 

Støvler, spesielt gummistøvler kan dra til helvete og aldri komme tilbake. På sykehuset har vi noen gummistøvler vi bruker hos smittepasienter, og de er umulige å få på seg. Løsningen ble at de kjøpte et par i str 48, som jeg kan bade i. Jaja, bedre enn å bli hypoksisk på beinet.

Lenke til kommentar

Det er jo hele poenget med treninga, trene til alt av klær sprekker.

 

Hvor har det blitt av treningsloggen din, forresten?

Skylder på eksamen osv, samt at laptopen min er på service, så må bruke ipaden på forumet her, og det er pain. pluss dama flyttet inn til meg for et par uker siden. HEH.

 

men det går VELDIG bra for tida. Følger programmet nøye, spiser mye og ofte, og er generelt veldig glad for hvordan treningen har vært de siste ukene

 

Skal ta opp treningsloggen igjen så fort jeg har fått eksamen ut av systemet :D

 

igjen, bare å takke for all hjelp jeg har fått av deg :)

 

føltes så utrolig digg for tida :dribble: livet er herlig

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...