Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"We're not a gym, we're Planet Fitness" sier vel det meste.

 

PS: Har ikke fått trent på en uke (og blir nok en uke til) fordi jeg har fått svartedøden, eller kolera minst :( Sååå svaaak... tror ikke jeg overlever natten, har 39 i feber! :( Gaah...baah...urgh...

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Er det mulig å trene til seg større og bredere skuldre, slik at man passer inn i blazere og dresser?

 

Jepp. Blant annet arnoldpress/militærpress kan mekke det. Nedtrekk er også en fin øvelse som blant annet trent lats, og gir deg breiere rygg, type V-form.

 

:)

 

For å svare på siste spm: Om du trener dem, spesielt kombinert med et kaloriiverskudd og nok protein, så vil de antageligvis bli større.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Nå blir jeg litt forvirret...

 

Ja, jeg bare tuller. Selvsagt går det an å trene de større i likhet med alle andre muskler i kroppen, det kommer bare an på treningsvolum, søvn og mat.

Ta en titt (les: gå grundig gjennom relevant info) på førstepost, så får du en viss ide.

 

Kan tipse om at dersom du bare trener skuldre så ser du retard ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg bare tuller. Selvsagt går det an å trene de større i likhet med alle andre muskler i kroppen, det kommer bare an på treningsvolum, søvn og mat.

Ta en titt (les: gå grundig gjennom relevant info) på førstepost, så får du en viss ide.

 

Kan tipse om at dersom du bare trener skuldre så ser du retard ut.

Oja, fjoh! Da er det håp for oss skinnybitches, selv om det er ganske av dem her. Ja, jeg vet at man generelt kan bli større, men ikke hos alle muskler .Jeg har også lest førsteposten et par ganger.

 

Hehe, skal ikke bare trene skuldre, nei. Kombinerer det med SL 5x5.

 

For min del virker vektøkning mye vanskeligere enn å gå ned i vekt. Jeg har prøvd å være i kalorioverskudd i ca 4-5. måneder nå, og jeg har bare gått opp 4 kg. Mens en venn, som holder på å gå ned i vekt, har gått ned 20 kg i samme periode, og vi trener like mye.

Lenke til kommentar

beste turen for å kjøpe dress til broderns bryllup i dag

 

hu dama måtte gi meg xl blazer, fordi var så bredskuldra, men var smal rundt midjen. Så jeg måtte dra til skredder. "Dere som trener og er så bredskuldra er det umulig å finne dress til"

 

Så etter 1 time og prøvd forskjellige fits, var det ingenting som passa, jeg gliste som faen dog, og takket for all hjelp og gikk hjem uten dress. Men blir jo kjepphøy.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

beste turen for å kjøpe dress til broderns bryllup i dag

 

hu dama måtte gi meg xl blazer, fordi var så bredskuldra, men var smal rundt midjen. Så jeg måtte dra til skredder. "Dere som trener og er så bredskuldra er det umulig å finne dress til"

 

Så etter 1 time og prøvd forskjellige fits, var det ingenting som passa, jeg gliste som faen dog, og takket for all hjelp og gikk hjem uten dress. Men blir jo kjepphøy.

 

Det er jo hele poenget med treninga, trene til alt av klær sprekker.

 

Hvor har det blitt av treningsloggen din, forresten?

Lenke til kommentar

Oja, fjoh! Da er det håp for oss skinnybitches, selv om det er ganske av dem her. Ja, jeg vet at man generelt kan bli større, men ikke hos alle muskler .Jeg har også lest førsteposten et par ganger.

 

Hehe, skal ikke bare trene skuldre, nei. Kombinerer det med SL 5x5.

 

For min del virker vektøkning mye vanskeligere enn å gå ned i vekt. Jeg har prøvd å være i kalorioverskudd i ca 4-5. måneder nå, og jeg har bare gått opp 4 kg. Mens en venn, som holder på å gå ned i vekt, har gått ned 20 kg i samme periode, og vi trener like mye.

 

Duh. Hvis du hadde ligget like mye i overskudd som han har ligget i underskudd ville nok du også lagt på deg 20kg, men det hadde vært mye fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...