1245112654122755325882462 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Haha, smører hendene uansett, er tørr på hendene fra før av Så da dropper jeg sykkelhansker da? Viss du har problemer med huden kan det være en faktor ;/ men jeg ville trent uteb hansker i verfall Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Pass på at hanskene matcher veska Hansker blir som å koste under teppet. Utsetter problemene, kun akseptabelt om man har hender man må ha rene pga man er filmstjerne i en håndfilm. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 eller hvis man er en creepy hånd modell Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Om noen her følte seg for komfertabel med gainza sine Den 17 år gamle sønnen til CT Fletcher, 189 høy, 96kg, helskjegg, tattiser... Endret 8. juni 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 hadde aldri gjetta han er 17 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 hadde aldri gjetta han er 17 Bro fra bodybuilding.com er enig med deg. He's probably 34. Not sure of CT's counting abilities. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 bruker dere grep med tommelen under to av fingrene? Alltid. Strengt tatt ikke nødvendig for annet enn tung markløft. Absolutt nødvendig for tung rykking/støting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Takker foe hjelpen folkens Endret 9. juni 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Bah, prøver å følge RYP-programmet, men siden jeg ligger på underskudd er det vanskelig å følge økningen . Føler også at å kjøre helkropp annenhverdag blir trening litt for sjelden. Noen som vet om en virkelig god 2-splitt, slik at jeg kan trene litt mer ofte? Har ingenting lagret i favorittene mine. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Bah, prøver å følge RYP-programmet, men siden jeg ligger på underskudd er det vanskelig å følge økningen . Føler også at å kjøre helkropp annenhverdag blir trening litt for sjelden. Noen som vet om en virkelig god 2-splitt, slik at jeg kan trene litt mer ofte? Har ingenting lagret i favorittene mine. 2-split kan du jo lage selv og legge inn enkle isolasjoner, ellers kan du bytte ut ryp med sl5x5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ja med mindre noen har et godt forslag så må jeg nok lage det selv. SL5x5 er også helkropp og forventes å trene annenhver dag. Kjører jeg to splitt kan jeg ha Dag #1: Rygg, Biceps og generelle dra-øvelser. Dag #2: Triceps, bryst, skuldre og press-øvelser. Dag #3: Hvile? Mage (les: Planke osv) kan vel kjøres hver dag, utifra dagsformen? Har kjørt knebøy, men tenker å begynne med markløft også, så da blir det vel markløft på #1. Og så kjøre som SL5x5 at man bytter annenhver mellom markløft og knebøy på #1. Føler teknikken er grei nok på knebøy, men må sette meg litt inn i markløft igjen, bare testet det for et års tid siden. Selv om man kjører de samme musklene, så føler jeg at man får mer ut av en 2-splitt, da du faktisk får opp pulsen og kroppen får kjørt seg oftere enn ved helkropps-dager. Spesielt når fokuset er underskudd, så er det fint å få litt trening hver dag. Men nå er biffen fortært, og jeg skal ordne meg klar til trening! Snakkast. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Dere som har styrkeløfter sko, hvor mye syntes dere det hjelper med overhead press osv? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Vi var en stor guttegjeng som var ute på fredag, jeg og to andre (de eneste av oss som pumper jern) kjørte selvfølgelig singlet! Puben/resturanten ligger nede ved vannet så det er ikke snakk om et utested midt i byen liksom, det at vi kjenner 90% av alle som er ute her vi bor gjør det jo også litt mere "godtatt" at vi gikk som vi gikk. Det er absolutt og ambefale, da det var mye skryt og høste! En av de desidert fineste damene her i bygda spanderte også et par drammer på meg! #Kongenpåbyen :cool: Endret 9. juni 2013 av Kjetil_90 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zarfax Skrevet 9. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2013 #Megaharry 26 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ja med mindre noen har et godt forslag så må jeg nok lage det selv. SL5x5 er også helkropp og forventes å trene annenhver dag. Kjører jeg to splitt kan jeg ha Dag #1: Rygg, Biceps og generelle dra-øvelser. Dag #2: Triceps, bryst, skuldre og press-øvelser. Dag #3: Hvile? Mage (les: Planke osv) kan vel kjøres hver dag, utifra dagsformen? Har kjørt knebøy, men tenker å begynne med markløft også, så da blir det vel markløft på #1. Og så kjøre som SL5x5 at man bytter annenhver mellom markløft og knebøy på #1. Føler teknikken er grei nok på knebøy, men må sette meg litt inn i markløft igjen, bare testet det for et års tid siden. Selv om man kjører de samme musklene, så føler jeg at man får mer ut av en 2-splitt, da du faktisk får opp pulsen og kroppen får kjørt seg oftere enn ved helkropps-dager. Spesielt når fokuset er underskudd, så er det fint å få litt trening hver dag. Men nå er biffen fortært, og jeg skal ordne meg klar til trening! Snakkast. Bein? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Vi var en stor guttegjeng som var ute på fredag, jeg og to andre (de eneste av oss som pumper jern) kjørte selvfølgelig singlet! Puben/resturanten ligger nede ved vannet så det er ikke snakk om et utested midt i byen liksom, det at vi kjenner 90% av alle som er ute her vi bor gjør det jo også litt mere "godtatt" at vi gikk som vi gikk. Det er absolutt og ambefale, da det var mye skryt og høste! En av de desidert fineste damene her i bygda spanderte også et par drammer på meg! #Kongenpåbyen :cool: Bare lurer, du har ikke tilfeldigvis et sånt kjettingsmykke rundt halsen? Tribal? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nei, aldri i livet! Greia var at de hadde kjøpt like singletter også hadde de med en til meg (jeg kom i t-skjorte), så da hadde jeg nesten ikke noe valg Megaharry indeed, det var jo meningen! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Aaah, så dere var ironiske? I spy with my little eye a hipster! Nå har du gravd deg ut på dypt vann, Kjetil. Ikke nok med at du kjører wifebeater, du er hipster også! 6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg graver min egen grav her ja.. Venna mine heller langt mer mot harry en hiptser, så hipstere er vi hvertfall ikke! Dere er bare missunelige fordi dere ikke tør å gå ut som Tarzan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå