Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, prøver å følge RYP-programmet, men siden jeg ligger på underskudd er det vanskelig å følge økningen :p.

 

Føler også at å kjøre helkropp annenhverdag blir trening litt for sjelden. Noen som vet om en virkelig god 2-splitt, slik at jeg kan trene litt mer ofte? Har ingenting lagret i favorittene mine.

 

2-split kan du jo lage selv og legge inn enkle isolasjoner, ellers kan du bytte ut ryp med sl5x5 :)

Lenke til kommentar

Ja med mindre noen har et godt forslag så må jeg nok lage det selv. SL5x5 er også helkropp og forventes å trene annenhver dag.

 

 

Kjører jeg to splitt kan jeg ha

 

Dag #1: Rygg, Biceps og generelle dra-øvelser.

Dag #2: Triceps, bryst, skuldre og press-øvelser.

Dag #3: Hvile?

 

Mage (les: Planke osv) kan vel kjøres hver dag, utifra dagsformen?

 

Har kjørt knebøy, men tenker å begynne med markløft også, så da blir det vel markløft på #1. Og så kjøre som SL5x5 at man bytter annenhver mellom markløft og knebøy på #1.

Føler teknikken er grei nok på knebøy, men må sette meg litt inn i markløft igjen, bare testet det for et års tid siden.

 

Selv om man kjører de samme musklene, så føler jeg at man får mer ut av en 2-splitt, da du faktisk får opp pulsen og kroppen får kjørt seg oftere enn ved helkropps-dager. Spesielt når fokuset er underskudd, så er det fint å få litt trening hver dag.

 

 

Men nå er biffen fortært, og jeg skal ordne meg klar til trening! Snakkast.

Lenke til kommentar

Vi var en stor guttegjeng som var ute på fredag, jeg og to andre (de eneste av oss som pumper jern) kjørte selvfølgelig singlet!

Puben/resturanten ligger nede ved vannet så det er ikke snakk om et utested midt i byen liksom, det at vi kjenner 90% av alle som er ute her vi bor gjør det jo også litt mere "godtatt" at vi gikk som vi gikk.

 

Det er absolutt og ambefale, da det var mye skryt og høste!

En av de desidert fineste damene her i bygda spanderte også et par drammer på meg!

 

#Kongenpåbyen :cool: :cool: :cool:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja med mindre noen har et godt forslag så må jeg nok lage det selv. SL5x5 er også helkropp og forventes å trene annenhver dag.

 

 

Kjører jeg to splitt kan jeg ha

 

Dag #1: Rygg, Biceps og generelle dra-øvelser.

Dag #2: Triceps, bryst, skuldre og press-øvelser.

Dag #3: Hvile?

 

Mage (les: Planke osv) kan vel kjøres hver dag, utifra dagsformen?

 

Har kjørt knebøy, men tenker å begynne med markløft også, så da blir det vel markløft på #1. Og så kjøre som SL5x5 at man bytter annenhver mellom markløft og knebøy på #1.

Føler teknikken er grei nok på knebøy, men må sette meg litt inn i markløft igjen, bare testet det for et års tid siden.

 

Selv om man kjører de samme musklene, så føler jeg at man får mer ut av en 2-splitt, da du faktisk får opp pulsen og kroppen får kjørt seg oftere enn ved helkropps-dager. Spesielt når fokuset er underskudd, så er det fint å få litt trening hver dag.

 

 

Men nå er biffen fortært, og jeg skal ordne meg klar til trening! Snakkast.

 

Bein?

Lenke til kommentar

Vi var en stor guttegjeng som var ute på fredag, jeg og to andre (de eneste av oss som pumper jern) kjørte selvfølgelig singlet!

Puben/resturanten ligger nede ved vannet så det er ikke snakk om et utested midt i byen liksom, det at vi kjenner 90% av alle som er ute her vi bor gjør det jo også litt mere "godtatt" at vi gikk som vi gikk.

 

Det er absolutt og ambefale, da det var mye skryt og høste!

En av de desidert fineste damene her i bygda spanderte også et par drammer på meg!

 

#Kongenpåbyen :cool: :cool: :cool:

 

Bare lurer, du har ikke tilfeldigvis et sånt kjettingsmykke rundt halsen? Tribal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...