IcedInsanity Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hva skal du i millitæret? Sikkert gjøre sin plikt og ikke pyse seg unna slik mange sosse"gutter" gjør. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Trodde jeg hadde gått ned, har gått opp 2kg. Bare sånn hvis dere trenger tips til gainzz. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Trodde jeg hadde gått ned, har gått opp 2kg. Bare sånn hvis dere trenger tips til gainzz. cool, noen tips? snickers? 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Sikkert gjøre sin plikt og ikke pyse seg unna slik mange sosse"gutter" gjør. Sånt sa jeg før jeg var inne. Gått litt over 10 år siden den gang. Tror ikke militæret har blitt noe bedre... 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) 10 år denne mnd siden eg var inne også. Endret 7. juni 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Men du glemte å si at det var noe tull Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Begynner å bli veldig nære å ikke klare mer i bøy nå, og det ser man på formen. Har en trening igjen (på 125 kg da og) før jeg ikke har tilgang på ordentlig knebøystativ i ca. ti dager, hva kan jeg fikse, og hvilke øvelser kan jeg gjøre for å hjelpe til med det, som ikke krever knebøystativ? Forsøker igjen! Alt som er av tips mottas. Spesielt er jeg ute etter tips til beinøvelser som ikke krever knebøystativ (det er bare en slags smitch-maskin der jeg skal trene den neste uka). Jeg kan vende 70 kg og frontbøye, om det er en dugelig substitutt. Ellers tenkte jeg å jobbe med markløft og styrkevending, samt prøve ut litt forskjellige rygg-øvelser så jeg kanskje finner på noe som hjelper med framoverleninga min. Sikkert gjøre sin plikt og ikke pyse seg unna slik mange sosse"gutter" gjør. Fortell mer, vær så snill! Du virker som en type som har mye bra tanker du kan dele med oss! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Følte du deg truffet? Slapp av nå kaptein butthurt. Men du glemte å si at det var noe tull Hah, faen det gjorde eg ja. Det var noe tull. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 cool, noen tips? snickers? Jepp, to stk rett før stengetid, ingen unntak! Nei, jeg vet faktisk ikke. Eller kanskje. Spis mer melkesjokolade enn du tror du gjør . Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Følte du deg truffet? Slapp av nå kaptein butthurt. Meget. Å bli kalt soss er en ting, men at du samtidig setter spørsmål ved kjønnsidentiteten min sårer meg dypt! 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 jesustøying ... for guddommelig bevegelighet på gymmen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 boffeeen: Ser ikke ut som om du får med deg glutes noe særlig i løftet. Det kan være noe du kan fokusere mer på. Ellers ser det også ut som om du starter bevegelsen med å knekke knærne i stedet for å flytte hoftene bak og ned. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Sikkert gjøre sin plikt og ikke pyse seg unna slik mange sosse"gutter" gjør. Det er faktisk mange "sossegutter" som drar til militæret. Jeg går på en "sosseskole" og majoriteten av guttene drar til militæret. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Er havregryn bra for gainzz? Havregryn er usunt og er bare en starter pp et fryktelig usunt og fælt liv 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Du svarte ikke på hvor godt trent du er. En nybegynner kan nyte godt av rask vektøkning med mye muskler, men etter hvert blir det vanskeligere å legge på seg muskelmasse. over gjennomsnittet. Men fortsatt mye å gå på. Trent aktivt med styrke 3 måneder nå. Etter en lang pause med kun løpesport (innebandy) Hva skal du i millitæret? Grensevakt Endret 8. juni 2013 av R3pulsive Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Havregryn er usunt og er bare en starter pp et fryktelig usunt og fælt liv Gateway drug. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Gateway drug. Fører fort til værre saker som tunge knebøy og helmelk ja. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Gateway drug. McDonald's shit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bruker sykkelhansker når jeg løfter vekter. Får så mye træl over leddene der fingrene er festet til handa. Hva gjør jeg feil? Teknikk eller er kommer man seg ikke rundt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå