Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hva var resultatet? Han ene av de lokale PT'ene utbrøyt "Du får ikke sånn masse og synlige blodårer av SNICKERS" Verste er at han samme fyren prøvde å adde meg på face senere på dagen.

 

Det Du tok det helt feil. Han ville bare være vennen din og prøvde å gi deg et kompliment.

25ef.jpg

Endret av Zarac
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å "kjøre i seg en snickers før senga" er en eufemisme som Juliess og Dukien bruker. Den har ingenting med spising å gjøre.

Da jeg skrev at jeg gjerne kjører i meg to, så mente jeg faktisk at det hadde vært veldig tilfredsstillende å SPISE to sjokolader/Snickers rett før senga hver dag :p . Ikke min feil at det ble dratt i!

 

Og jeg var seriøs med snickersen ; one down - one to go (Juliess your call)

post-235098-0-10398900-1370551156_thumb.jpg

Ja seff, kjør på! :D Alltid!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dum som jeg var for å unngå å havne i en diskusjon (Jeg er på treningen for å trene) sa jeg bare at jeg har startet å spise Snickers, av alle ting var det det beste jeg kom på.

Snickers faktisk :)

 

Falt deg ikke inn å si noe som kalkun/fisk/eggerøre/helmelk/mandler eller noe annen typisk "fitnessmat" så du kanskje kunne fått fred fra de? :p

 

Har selv gått opp ca. 16kg siden starten av januar uten at fett% har gått opp mer enn 2-3% men får ingen sånne beskyldninger siden jeg hadde 20+fett% i utgangspunktet :p

Lenke til kommentar

Er det realistisk og gå opp 20kg i fett+muskler på ett år? Hvordan ville forholdet til fett-muskler blitt mest sannsynlig?

 

Jeg gikk opp 20kg på 2 mnd, ble rundere i ansiktet og overkroppen. Men var nok en del "glemte" muskler, spesielt i beina fra når jeg gikk på hockey og lengdeløpsskøyter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...