Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hmm, dette er en stor variabel men kan jo forklare at du står stille. Her kan man spekulere at de endokrine signalene dine er noelunde forvirret men etter eksamen nå på Tirsdag så kan jeg ta en titt på kostholdet ditt og se om vi finner ut av det. (Om du er "down" for å gjøre mulige endringer)[/size]

 

Fikling er utrolig nok undervurderte saker, og som du selv har opplevd (stakkars musehjul :p) så er kanskje den ubevisste spontanaktiviteten nedjustert andre steder som f.eks mye bevegelse under søvn, trampe foten opp/ned mens man ser på tv etc. Dette er faktisk metabolske endringer som fungerer som en slags forsvar mot over/undervekt for enkelte.

Seff, vi tar det videre på pm :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke hvem det var som sa at 20% doper seg (biskop? Kjetil_90?) hvorpå folk var uenige.

Kan vise seg at det ikke var helt off:

 

http://www.nrk.no/no...tive-1.11065990

 

Én av tre dopingtester ved norske treningssentre er positive

 

Når det er sagt, så forstod jeg at debatten gikk rundt steroider som doping. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at pwo som feks. Jack3d slår positivt ut på doptester. Dette kommer jo heller ikke fram i nevnte artikkel, men jeg vil anta at det er snakk om pwo, steroider, osv.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Snip

Men så tenker jeg også at de som blir testet gjerne er litt mer swole enn gjennomsnitts-gymgåeren?

 

Edit:

– Det er viktig å understreke at dette ikke tyder på at hvert tredje medlem ved et treningssenter doper seg, i og med at testene utføres på bakgrunn av en reel mistanke, sier Koren.

 

Vedder på at om man hadde dratt for eks. der jeg trener og testet de 10 største som er der iløpet av en dag hadde man sikkert fått samme resultat.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Men så tenker jeg også at de som blir testet gjerne er litt mer swole enn gjennomsnitts-gymgåeren?

 

Jeg ser hvor du vil hen!

 

Umiddelbart så tenkte jeg det samme, da det faktisk står i artikkelen "ved mistanke". Men ved litt videre synsing fra min side så er jo kunnskapene på disse senterne direkte lavmål fra før, da feks. JEG og kompisen min har blitt mistenkt for doping (steroider, ikke pwo.. Der hadde jeg faila testen big time :p ).

 

Til eksempel, er jeg dausikker på at hadde Dukien tråkket inn på Elixia/SATS så hadde han raskt fått et dop-stempel på seg.

Lenke til kommentar

Kommer nok litt an på hvordan Elexia/SATS man går innom.

d3e21bc0220811e2ad821231381407ca_7.jpg

(Og nå sa jeg ikke at jeg tror plyo bruker noe.)

 

Edit;

Hadde forøvrig vært artig å tatt en sånn test om bare for å sjekke hvordan nivåene av div. hormoner ligger an.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Fint treningsenter vi har her i gården. De har en liste over dopingmistenkte. Jeg har trent litt over 1 år, og ser ikkje veldig trent ut, klart litt har kroppen forandret seg men det er ingenting å skrive hjem om og jeg står på den lista. En hel hau med folk står på den såkalt lista, det virker helt latterlig og urimelig. Bare fint viss de tar tester i ny og ne, men at de faktisk har ei jævla liste over mistenkte er drøyt synes jeg. Spesielt siden den er såpass allmennkjent etterhvert. Selv om det ikke betyr stort, gir de folk som står på den lista et slags svart stempel uten grunn.

 

Men sånn blir det vel kanskje i ei lita bygd, men små trangsynte folk.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Må huske på at brorparten av de som boler seg ser ikke spesielt store ut. Det er six-pack og bicepscurleren som er hovedtyngden av de som går på vanlig gym (Sats, Elixia osv..)

 

Det er jo flere som har stått frem i aviser (uten navn) som for de fleste er normalt trente personer, men boler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tuller du? Det er snakk om 25 tester utført basert på mistanke om doping. Det resulatet kan jo på ingen måte overføres.

 

Nå er det kanskje jeg som er dum her, men jeg trodde det var underforstått i artikkelen at di ikke kjørte 25 personlige tester, heller 25 runder med tester på diverse treningssentre:

 

Hittil i år har Antidoping Norge gjennomført 25 tester ved norske treningssentre. Rundt hver tredje test er positiv.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...