Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt 5 fantastiske dager på trening med de nye splitten. Føltes forbanna herlig.

Et spørsmål bare, i dag hadde jeg rygg/biceps, og har jo en del øvelser på rygg, liker også å ta biceps med rygg da mange rygg øvelser aktiverer biceps.

Uansett

Kjører jo

Deadlift

Bent over Rows

One arm dumbell row

Lat pulldowns bredt grep

Lat pulldowns smalt grep

Seated Rows

Seated Rear Delts

Seated Dumbbell Shrugs

De i fet, kan jeg ta de på skuldre dagen, siden jeg ikke har så mye øvelser da. Disse øvelsene trener jo skuldre men også delt. Spute om det for noen sider siden, men fikk ikke svar.

Merket bare at jeg brukte litt for lang tid i dag da, når jeg ferdig med biceps.

Fordi som lurer, så er det øvelsene jeg snakker om i fet skrift, disse:

Lenke til kommentar

finnes det noen annen måte å innta havre enn havregrøt? hater havregrøt usj..

Havregryn med melk/yoghurt + sukker, frukt og bær, syltetøy eller rosiner. Hva du måtte ønske.

Jeg lager havregryn med helmelk, kanel og sukker, en liten klatt med bremykt (ja, faktisk), rosiner og skogsbær om jeg har.

Lenke til kommentar

Havregryn med melk/yoghurt + sukker, frukt og bær, syltetøy eller rosiner. Hva du måtte ønske.

Jeg lager havregryn med helmelk, kanel og sukker, en liten klatt med bremykt (ja, faktisk), rosiner og skogsbær om jeg har.

havregryn med yoghurt tenkte jeg ikke på :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg håper du ropte "All aboard the GAIN TRAIN" av full hals med melka sprutende ut av kjeften. :D

Njet. Det morsomme er jo at jeg ikke helt skjønte hvorfor folk stirret. Jeg ville ha proteiner, fett og karbs i gode doser, samt at jeg ikke hadde fått i meg dagens dose med tran. Så for meg var dette den naturligste ting i verdenen. Jeg sendte ganske mange "what?!" blikk tilbake og deltok (og vant if I may say) i en del stirrekonkurranser før jeg tok poenget.

Folk gjør jo ikke slik i den _virkelige_ verden.

Ps: Det småartige er forresten at jeg er på deff :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...