Mladic Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvordan får dere plass til 4 scoops i en flaske? Har dere større enn 700ml-flasker? Hva er også greia med memen "4 scoops"? Ser det på masse treningshumor-bilder. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Hvordan får dere plass til 4 scoops i en flaske? Har dere større enn 700ml-flasker? Hva er også greia med memen "4 scoops"? Ser det på masse treningshumor-bilder. Min er 750 eller 800 tror jeg, den fra MyRevolution. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Har hatt 5 fantastiske dager på trening med de nye splitten. Føltes forbanna herlig. Et spørsmål bare, i dag hadde jeg rygg/biceps, og har jo en del øvelser på rygg, liker også å ta biceps med rygg da mange rygg øvelser aktiverer biceps. Uansett Kjører jo Deadlift Bent over Rows One arm dumbell row Lat pulldowns bredt grep Lat pulldowns smalt grep Seated Rows Seated Rear Delts Seated Dumbbell Shrugs De i fet, kan jeg ta de på skuldre dagen, siden jeg ikke har så mye øvelser da. Disse øvelsene trener jo skuldre men også delt. Spute om det for noen sider siden, men fikk ikke svar. Merket bare at jeg brukte litt for lang tid i dag da, når jeg ferdig med biceps. Fordi som lurer, så er det øvelsene jeg snakker om i fet skrift, disse: Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvordan får dere plass til 4 scoops i en flaske? Har dere større enn 700ml-flasker? Hva er også greia med memen "4 scoops"? Ser det på masse treningshumor-bilder. mener de 4 scoops med pwo? det er isåfall mye. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Neinei, 4 scoops med kaloripulver. Skjeen (finner ikke annet ord) er dobbelt så stor som Proteinfabrikkens. 4 scoops vil også fylle mer en halvparten av flasken, og det vil være mer pulver enn væske i flasken. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 ikke værre enn å riste, ta en god slurk, mere veske, riste, god slurk etc til han er tom 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tviler på at det er nødvendig med så mye. Gå heller etter kaloriinnholder du vil ha, evt. konsistensen du ønsker. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 mener de 4 scoops med pwo? det er isåfall mye. Nesj, akkurat passe til å bli i særdeles godt humør. Jeg har prøvd Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 finnes det noen annen måte å innta havre enn havregrøt? hater havregrøt usj.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 finnes det noen annen måte å innta havre enn havregrøt? hater havregrøt usj.. Havregryn med melk/yoghurt + sukker, frukt og bær, syltetøy eller rosiner. Hva du måtte ønske. Jeg lager havregryn med helmelk, kanel og sukker, en liten klatt med bremykt (ja, faktisk), rosiner og skogsbær om jeg har. Lenke til kommentar
mkosbakk Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dette er helt off topic - men hvordan i f*** lager jeg en tråd på denne sider? Kan hende det er jeg som er helt blind, men jeg får det bare ikke til.. Hjelp:-( Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dette er helt off topic - men hvordan i f*** lager jeg en tråd på denne sider? Kan hende det er jeg som er helt blind, men jeg får det bare ikke til.. Hjelp:-( 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Havregryn med melk/yoghurt + sukker, frukt og bær, syltetøy eller rosiner. Hva du måtte ønske. Jeg lager havregryn med helmelk, kanel og sukker, en liten klatt med bremykt (ja, faktisk), rosiner og skogsbær om jeg har. havregryn med yoghurt tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 havregryn med yoghurt tenkte jeg ikke på Nam. Lenke til kommentar
Populært innlegg Bjarnemann Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Å bånne en liter helmelk på togplattformen på Oslo s, for deretter sprette en flaske tran som man tar en good slurk av, og runde av hele driten med en ny kartong helmelk fremkaller visst en del rare blikk Men, men, hva ellers når det er så sent at man ikke har sjans til å få i seg et skikkelig post workout-måltid whatsoever? 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Broseph Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Å bånne en liter helmelk på togplattformen på Oslo s, for deretter sprette en flaske tran som man tar en good slurk av, og runde av hele driten med en ny kartong helmelk fremkaller visst en del rare blikk Men, men, hva ellers når det er så sent at man ikke har sjans til å få i seg et skikkelig post workout-måltid whatsoever? Jeg håper du ropte "All aboard the GAIN TRAIN" av full hals med melka sprutende ut av kjeften. 21 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg håper du ropte "All aboard the GAIN TRAIN" av full hals med melka sprutende ut av kjeften. Njet. Det morsomme er jo at jeg ikke helt skjønte hvorfor folk stirret. Jeg ville ha proteiner, fett og karbs i gode doser, samt at jeg ikke hadde fått i meg dagens dose med tran. Så for meg var dette den naturligste ting i verdenen. Jeg sendte ganske mange "what?!" blikk tilbake og deltok (og vant if I may say) i en del stirrekonkurranser før jeg tok poenget. Folk gjør jo ikke slik i den _virkelige_ verden. Ps: Det småartige er forresten at jeg er på deff 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 får også rare blikk når jeg styrter en liter melk på skolen. har tatt det med et par ganger bare fordi det er mest praktisk sånn. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Å deffe uten å ha deffet før uten å ha stekovn uten å ha penger... umm, ja. Jeg prøver hvertfall. Tenker å deffe i en måneds tid nå, må bare si at jeg ikke helt har peiling på hva jeg holder på med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå