LarsP Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det nærmer seg sommerferie og kan begynne å oppsummere det første halvåret på Kaliber. Rent kvantitativt så endte jeg opp med -15 kg og 17 cm mindre omkrets rundt buken. Når jeg returnerer fra ferie så skal det bygges som f... Målsetningen er å ta juleferie på ca. 85 kg med liten oppgang i fett% for deretter å skrelle av kiloene til sommeren 2014 (72-74 kg er målet). 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvor høy er du? syntes 72kg var veldig lite? 2 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Til dere som trener styrke på morgenen (før skole/jobb). Hva spiser dere og hvor lang tid går det fra frokost til trening? Føler dere det går greit? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Spiser havregryn med blåbær og melk, går ti minutter med hunden og setter meg i bilen. Går vel tretti min fra jeg spiser til jeg er på gym1. Går fint så lenge jeg ikke kjører cardio som oppvarming. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Spiser hjemmemekka frokostblanding (havregryn, mandelsmør og gresskarkjerner miksa sammen og stekt til det er sprøtt og digg) med rosiner, en banan og havre- eller mandelmelk. Lar det alltid gå minst en halvtime fra jeg spiser til jeg trener, men helst tre kvarter til en time. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvor høy er du? syntes 72kg var veldig lite? Jeg er 174cm. Jeg er per dags dato 78 kg og har sikkert mulighet til å droppe nærmere 10kg uten at det blir helt Birkenau. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ok da høres ikke 72-74 like lite ut. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Til dere som trener styrke på morgenen (før skole/jobb). Hva spiser dere og hvor lang tid går det fra frokost til trening? Føler dere det går greit? Jeg drar rett på trening og spiser "frokost" etterpå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg drar rett på trening og spiser "frokost" etterpå. De månedene jeg studerer så gjør jeg det samme. Spiser aldri frokost før etter trening, mest grunnet IMF da - men hadde ikke spist frokost før trening om jeg trente i 7-8 tiden uansett. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg drar rett på trening og spiser "frokost" etterpå. Har du nok energi da til å få noe ut av treninga? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ja. Jeg spiser alltid som en utsultet afrikaner på kvelden. 5 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ja. Jeg spiser alltid som en utsultet afrikaner på kvelden. Ser for meg deg fortærer en hel gazelle til kvelds. 2 Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 tøyer dere ut etter dere har vært og trent? selv pleier jeg å løpe, men tøyer sjeldent ut :/ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Prøver nå på nytt med cottage cheese. Har blandet det med en liten scoop proteinpulver og valnøtter. Det smaker godt, men den forbanna konsistensen er fortsatt helt forferdelig! Brekker meg til tider.. Whyyy?! Det er jo sykt bra mat! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 tøyer dere ut etter dere har vært og trent? selv pleier jeg å løpe, men tøyer sjeldent ut :/ Tøyer alltid ut. Hver gang. Omså liv må gå tapt. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Prøver nå på nytt med cottage cheese. Har blandet det med en liten scoop proteinpulver og valnøtter. Det smaker godt, men den forbanna konsistensen er fortsatt helt forferdelig! Brekker meg til tider.. Whyyy?! Det er jo sykt bra mat! Bytt ut pulveret med to ss lønnesirup! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 sovna så det ble ikke noe trening i dag, superteit... fikk lyst til å kjøpe noe å spise, noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Prøver nå på nytt med cottage cheese. Har blandet det med en liten scoop proteinpulver og valnøtter. Det smaker godt, men den forbanna konsistensen er fortsatt helt forferdelig! Brekker meg til tider.. Whyyy?! Det er jo sykt bra mat! Prøv heller Kesam eller mager Kesam. Nesten samme næringsinnhold som cc/mager CC. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) 21 timer faste hver dag (med BCAA gjennom dagen) kombinert med et relativt lavt kaloriunderskudd funker som FAEN! 1 er den derre ferdigshaken til Proteinfabrikken, minus 15 kcal. 2 er fruens hjemmelaga Spaghetti Bolognese som er noe INN I HELVETE GOD! Dagens... Endret 5. juni 2013 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Takk for tips, skal prøve begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå