Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg sommerferie og kan begynne å oppsummere det første halvåret på Kaliber. Rent kvantitativt så endte jeg opp med -15 kg og 17 cm mindre omkrets rundt buken.

Når jeg returnerer fra ferie så skal det bygges som f... Målsetningen er å ta juleferie på ca. 85 kg med liten oppgang i fett% for deretter å skrelle av kiloene til sommeren 2014 (72-74 kg er målet).

lV3MFQD.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiser hjemmemekka frokostblanding (havregryn, mandelsmør og gresskarkjerner miksa sammen og stekt til det er sprøtt og digg) med rosiner, en banan og havre- eller mandelmelk. Lar det alltid gå minst en halvtime fra jeg spiser til jeg trener, men helst tre kvarter til en time.

Lenke til kommentar

Jeg drar rett på trening og spiser "frokost" etterpå.

De månedene jeg studerer så gjør jeg det samme. Spiser aldri frokost før etter trening, mest grunnet IMF da - men hadde ikke spist frokost før trening om jeg trente i 7-8 tiden uansett.

Lenke til kommentar

Prøver nå på nytt med cottage cheese. Har blandet det med en liten scoop proteinpulver og valnøtter. Det smaker godt, men den forbanna konsistensen er fortsatt helt forferdelig! Brekker meg til tider.. Whyyy?! Det er jo sykt bra mat! :huh:

Bytt ut pulveret med to ss lønnesirup!
Lenke til kommentar

Prøver nå på nytt med cottage cheese. Har blandet det med en liten scoop proteinpulver og valnøtter. Det smaker godt, men den forbanna konsistensen er fortsatt helt forferdelig! Brekker meg til tider.. Whyyy?! Det er jo sykt bra mat! :huh:

Prøv heller Kesam eller mager Kesam. Nesten samme næringsinnhold som cc/mager CC.

Lenke til kommentar

21 timer faste hver dag (med BCAA gjennom dagen) kombinert med et relativt lavt kaloriunderskudd funker som FAEN! :D

1 er den derre ferdigshaken til Proteinfabrikken, minus 15 kcal.

2 er fruens hjemmelaga Spaghetti Bolognese som er noe INN I HELVETE GOD! :love:

Dagens...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...