Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke tran, det er selolje. Men selolje finns ikke på listene til diett.no

Det er heller ikke myoprotein, men Activate Elite Gold. Smaker laaaangt bedre... :)

Takk for at info om programmet du brukte, har hatt mange forskjellige apper på tlf, men mange sliter med norsk mat osv, og da må jeg legge inn manuelt som er stress.

Står ikke over hvor mye det koster etter gratis bruken, vet du det? Eller bruker du bare den gratis greia

Lenke til kommentar

Nesj, bruker bare gratisversjonen. Den er god nok i MASSEVIS til det jeg bruker den til, trenger bare oversikt over dagens inntak. Lagrer som dere ser et bilde på slutten av hver dag.

Ser jo også når jeg har "met my macros" med den.

Lenke til kommentar

Det er ikke tran, det er selolje. Men selolje finns ikke på listene til diett.no

Det er heller ikke myoprotein, men Activate Elite Gold. Smaker laaaangt bedre... :)

Protip: du kan legge inn egne matvarer med næringsinnhold (f.eks per gram) på diett.no. Sånn viss næringsinnholdet på selolja og tranen er ulik så er det kanskje greit å gjøre. Eller protpulveret.

Lenke til kommentar

Protip: du kan legge inn egne matvarer med næringsinnhold (f.eks per gram) på diett.no. Sånn viss næringsinnholdet på selolja og tranen er ulik så er det kanskje greit å gjøre. Eller protpulveret.

Å? *teste teste*
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bladde litt men fant inne hvilken app det var, kan du gjenta det Doofen?

Ja, jeg er mest sannsynlig blind.

Hehehehehehe, gå til diett.no du... ;)

Ja, mener jeg har gjort det der. Mulig jeg blander, men er rimelig sikker.

Fikk ikke til, gidda ikke logge inn for å prøve :p (har konto, men er så føkkings LAT)

Har diett blitt gratis igjen?

Den enkle versjonen ja.
Lenke til kommentar

Jeg synes myfitnesspal fungerer ganske bra! Listen inneholder mange norske matvarer, i tillegg er det ganske lett å legge til nye matvarer på telefonen. Viser også hvor mye man hadde veid om fem uker hvis man fortsetter med samme diett hver eneste dag i fem uker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...