Patrick123 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Noe sånt som nå? Selv Ibsen kunne ikke gjort det bedre. Tror jeg er kvitt "stølheten" i anklene mine nå, merker ingenting etter i går selv om jeg brukte de minst stabiliserte skoene. Det var på tide også, hver gang jeg startet oppvarmingen var det som et godstog; det tok 1km før jeg kom opp i 5kmt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Selv Ibsen kunne ikke gjort det bedre. Tror jeg er kvitt "stølheten" i anklene mine nå, merker ingenting etter i går selv om jeg brukte de minst stabiliserte skoene. Det var på tide også, hver gang jeg startet oppvarmingen var det som et godstog; det tok 1km før jeg kom opp i 5kmt. Svarer du på pm om løping/kondisjonstrening? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Før jeg begynte å løfte vekter, hadde jeg ikke problemet med at sokkene revnet idet jeg tok de på meg 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hvilke øvelser tar dere for leggen? Siste tiden har jeg tatt tåhev på kasse i knebøystativet (den med hjelp på sidene). Noe annet jeg kan teste ut? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 hei biskop! Long time no see. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hvilke øvelser tar dere for leggen? Siste tiden har jeg tatt tåhev på kasse i knebøystativet (den med hjelp på sidene). Noe annet jeg kan teste ut? Har en tåhevmaskin på senteret som isolerer leggen noe drøyt. Sjekk om de har den på senteret ditt. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hvilke øvelser tar dere for leggen? Siste tiden har jeg tatt tåhev på kasse i knebøystativet (den med hjelp på sidene). Noe annet jeg kan teste ut? Virkelig en unødvendig muskel å fokusere på om du tar varianter av markløft / knebøy / utfall. Men om du vil kjøre isolasjon er tåhev kurant. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Virkelig en unødvendig muskel å fokusere på om du tar varianter av markløft / knebøy / utfall. Men om du vil kjøre isolasjon er tåhev kurant. Hvor mye leggarbeid har du i markløft og knebøy? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Har en tåhevmaskin på senteret som isolerer leggen noe drøyt. Sjekk om de har den på senteret ditt. Yes, er noe lignende der jeg trener. Ikke testet den før. Takk Virkelig en unødvendig muskel å fokusere på om du tar varianter av markløft / knebøy / utfall. Men om du vil kjøre isolasjon er tåhev kurant. Har alltid hatt fryktelig pinglete legger, så føler ikke det er noe å tape på å trene de litt ekstra på beindagene. Blir ikke spesielt sliten i leggen når jeg tar knebøy egentlig. Endret 3. juni 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har hørt at singlet ikke er lov på endel gym, men på Stamina trener til og med de som jobber der i singlet. Jeg trener der i singlet når t-skjortene er til vask. Aldri vært noe problem Sånn ca. 40% trener i singlet. Og det er digg nå som det er så varmt! Edit: Jeg syns singlet er harry/ser stygt ut på "bicepsmonstere"(folk som ikke eier muskler. Tynne stilker). Så hvis du er et bicepsmonster, ikke bruk singlet! Og jeg vet ikke hvor populært baris er Husker det sto at man måtte bruke plagg som gikk over skuldrene på en plakat da jeg trente på Stamina, men så er vel det snart et år siden igjen og da. Vet ikke helt hvordan bås jeg skulle plassert meg inn i, hadde vel hatt en ganske standard fitnesskropp på rundt 79-80kg om jeg cuttet en 15kg Men stilk vil jeg ikke kalle megselv. Virkelig en unødvendig muskel å fokusere på om du tar varianter av markløft / knebøy / utfall. Men om du vil kjøre isolasjon er tåhev kurant. Legger er muskler som ofte må isoleres om man at de skal henge med resten av kroppen, her har du 2 bilder av en kar som drar 350*2 i hexbarmark og 385 i knebøy, men som til gjengjeld har jobbet særdeles lite med leggene. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Etter litt googling og bilder av div. styrkeløftere som drar en god kilo, ser jeg at jeg var litt kjapp. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Husker det sto at man måtte bruke plagg som gikk over skuldrene på en plakat da jeg trente på Stamina, men så er vel det snart et år siden igjen og da. Vet ikke helt hvordan bås jeg skulle plassert meg inn i, hadde vel hatt en ganske standard fitnesskropp på rundt 79-80kg om jeg cuttet en 15kg Men stilk vil jeg ikke kalle megselv. Så lenge du ikke er stilk så går det bra. Singlet er jo litt show-off plagg. Derfor det blir så latterlig hvis du står foran speilet og må psyke deg opp før du løfter opp 10kg fra dumbell racket i singlet for å "showe off" Endret 3. juni 2013 av Durochris Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Får litt vondt i albuene og håndledd (spesielt håndledd) når jeg tar knebøy. Har et ganske smalt grep fordi jeg føler jeg klarer å spenne opp best da, men så var det jo disse håndleddene da. Annet enn å skifte grep, er det noen form for øvelser jeg kan gjøre for å få mer mobilitet i håndledd? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Prøv å kjør uten tommel rundt stanga, hvis du gjør det. Husker jeg selv slet med albuen i starten. Løsningen for meg da var å holde et par cm bredere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 I dag har Stortinget vedtatt å kriminalisere doping, sånn FYI. I praksis betyr det at det i dag er fritt fram å dope seg. Private har nå ikke lov til å teste lengre (fordi det er ulovlig, og da er det en politioppgave å bekjempe), og politiet kommer definitivt ikke til å prioritere det. Smarte greier... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Er ikke du student? http://www.studentto...rtikkelid=11580 Jo, men ikke i Noreg. Men takk. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 I dag har Stortinget vedtatt å kriminalisere doping, sånn FYI. I praksis betyr det at det i dag er fritt fram å dope seg. Private har nå ikke lov til å teste lengre (fordi det er ulovlig, og da er det en politioppgave å bekjempe), og politiet kommer definitivt ikke til å prioritere det. Smarte greier... Haha, som om det er mye testing i dag? Skal ikke undervurdere det etiske standpunktet man setter når man kriminaliserer heller. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 hei biskop! Long time no see. Jupp, ikke så aktiv her lengre. Går litt for fort i denne tråden til at jeg klarer å holde følge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå