boffeeen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det er vel et ganske kjent vitenskapelig faktum at de som ble født av en mor som drakk vann under svangerskapet blir helt avhengige av vann gjennom hele livsløpet deres. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det er så varmt her nå at jeg har drukket 3 liter vann bare på den tiden det tok å skrive denne posten. Herregud, jeg rant av svette under oppvarmingen i dag! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) http://www.nrk.no/ne...v/klipp/633616/ Lol :rofl: , har dere sett denne? Endret 1. juni 2013 av Mr. Lurk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article740364.ece Interessant. Selv drikker jeg rundt 2l vann per dag. Drikker vanligvis mellom 1,5-2L hver dag. I dag ble det dog nærmere 3L. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Har ikke hatt bil denne uka. En mil på sykkel er vel grei oppvarming før beinøkt? Milen hjem igjen er hardere. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det kan ikke skade nei Neste uke blir gymfri, men ikke treningsfri. Kroppsvektstrening FTW. Skolen jeg gikk på som liten har jo for svarte utendørs gymutstyr. Pullupbars i forskjellige høyder, og en sånn turnsak hvor det er to stenger som er paralelle hvor dips kan tas. Eneste utfordringa blir å få trent bein. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kan noen komme med noe kritikk her? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ingen bur er store nok, boffeeeen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det står det på t-skjorta, ja, men jeg skjønner ikke at du klarte å se det på den videoen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg så det ikke på videoen, nei. Men jeg tar bøy selv i det stativet der et par ganger i uka Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Hehe, Centrum Athletica ja. Synes selv det så OK ut, men jeg er ingen ekspert på knebøyen. Edit: Morgenstund har gull i munn og ledig squat-rack på Centrum har jeg funnet ut. Endret 2. juni 2013 av Swolebraham Lincoln Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Aha, da har du vel sikkert sett meg der med den t-skjorta på, antar jeg. Edit: Jeg trener sjelden etter tre, og da er det alltid noe ledig, selv om man kanskje blit nødt til å fjerne benken fra de tre Eleiko-stativene. Er for høy til at sikringa (riktig ord?) ville hjulpet i knebøystativene uansett. Endret 2. juni 2013 av boffeeen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det stemmer. Du har sikkert sett meg også, har trent litt samtidig den siste tiden. Bøyen ser ok ut, men du har litt varierende dybde, helt på grensa til ikke dypt nok? Ser også ut til at du har problemer med å "få opp ryggen" i bunnen av løftet, slik at du faller litt forover når du går oppover. Mtp. at du bare har trent noen måneder er det kjempebra, men fortsatt noe å jobbe med. 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Har litt problemer med at ryggen krummer seg når jeg går mye dypere enn paralellt. Jobber med det, men med varierende hell, og det er nok derfor jeg lener meg litt fremover når jeg går oppover. Har lett for å lene meg fremover på bunn for å kompensere for manglende dybde, som jeg vet er dumt. Edit: Jeg kan forøvrig ikke skryte på meg noen kjennskap til din identitet, men om du ser meg igjen er det bare å si hei. Setter pris på det når det er noen som kan hjelpe meg med teknikk o.l. Endret 2. juni 2013 av boffeeen Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg er enig i at du faller litt fremover når du reiser deg. I tillegg kan det kanskje være en idé å gå litt mer kontrollert ned? Jeg synes du slipper deg litt fort ned. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kan noen komme med noe kritikk her? http://www.youtube.c...h?v=xbHzZzqZpwY Først: Sterkt! Ser jo ikke fordelig tungt ut for deg engang. Hvordan tar du oppspenn? Ser nesten ut som du puster UT før du går ned i første rep, og at det deretter går litt hipp som happ med pust og spenn. Ser ut som du havner litt langt forover, har jeg rett i at du er mer støl i fremside lår enn i rumpa etter bøyen? Kjenner du hælen i bakken på vei oppover? Ser ut som du hyperextender knærne på toppen på et par reps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå